Hop til indhold
limitless

Blowjob uden kondom

Recommended Posts

Godaften de herre, jeg har været hos en del prostitutieret efterhånden, men jeg har aldrig turde at få et øko blow så vil høre jer hvor mange gange i Ca tror i har fået et øko blow og om i har fået noget af det. Jeg spørg simpelthen for at vurdere hvor stor/lille chancen er for at få en kønssygdom med sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Den har været oppe og vende rigtigt mange gange :) 

Risikoen er der, men der er vist generel enighed om at den er lille - jeg har aldrig (som jeg husker det) givet, eller modtaget beskyttet oralsex og jeg har aldrig fået noget ekstra med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og umuligt at få et svar som gir mening.

 

mit råd til dig er, at hvis du spekulerer over det inden så la være for bagefter vil det spekulere dig ihjel indtil du blir testet og ikke fejler noget.

 

blot et råd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Givet  blowjob  til  maks  50 forskellige  mænd uden (købesex)   - jeg er aldrig  blevet   smittet og  jeg  sluger  :-)

Hvis  det  er  en  bekymring  du  har  så  lad  være,  dine  spekulationer  vil  fjerne  fornøjelsen 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Du har en meget lav chance for at blive smittet, hvis du modtager oralsex. Men hvis du er den, der lægger mund til, så er chancen større.

Sæd i munden og i halsen gør dig udsat for kønsygdomme.

- Lad være med at få sæd i munden, lyder sexologens klare råd.

Der er derimod næsten ingen risiko for at får sig en kønssygdom, hvis man går ned på en kvinde. Så der er ingen undskyldning, drenge."

https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/disse-koenssygdomme-smitter-ved-oralsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
limitless skrev, 1 time siden:

Godaften de herre, jeg har været hos en del prostitutieret efterhånden, men jeg har aldrig turde at få et øko blow så vil høre jer hvor mange gange i Ca tror i har fået et øko blow og om i har fået noget af det. Jeg spørg simpelthen for at vurdere hvor stor/lille chancen er for at få en kønssygdom med sig. 

Jeg prøvede at regne efter - det er rigtig mange gange jeg har fået superfransk og selv har givet oralsex til GP'er, mindst. For at sige det rent ud elsker jeg at slikke fisse.

Nu har jeg været aktiv på markedet i mange år, så det løber nok op i  mellem 500 og 1.000 gange, og jeg har aldrig fået dårligdom med hjem

Og alligevel vil jeg anbefale dig at passe på, for der er uden tvivl en risiko uanset hvor lille den måtte være

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler vist mere om følelser og religion end om sandsynligheder.  Da jeg var knægt kørte jeg hver dag på cykel uden cykelhjelm.  Jeg væltede da indimellem, men slog aldrig hovedet.   I dag bruger jeg cykelhjelm, bare for en sikkerhedsskyld. 

Jeg fået rigtig rigtig mange BJ uden gummi på, både i det private miljø og i købemiljø.  Jeg har aldrig haft nogen former for kønssygdomme.  Selvfølgelig løber man en risiko, og det må man jo gøre op med sig selv, om man er villig til at løbe den.  Er man typen der tror at alle GP er smittet med alt fra klamydia til AIDS - Så lad vær

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Jeg læste en gang at hvis man får BJ uden kondom af et tusind piger som har HIV, så skal man nok regne med at blot en af dem vil smitte dig. Og dette er altså piger der allerede har HIV. Så kan man så konkludere at riskoen er ret lille - specielt når man tænker på, at det er under 2% af alle GP der har HIV. Så risikoen er der - men den er meeeget lille. Jeg tør f.eks. godt at tage chancen :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogle af jer givere/modtagere egentlig skænket denne virus en tanke. 

 

http://sexlinien.dk/Admin/Public/Download.aspx?file=Files%2fFiler%2fSexlinien%2fHPV%2fFakta+om+hpv+og+mænd.pdf

Det at man kan udvikle kræft hvis man rammes at denne virus det er da og “ gamble “ lidt med

ikke mindst sit eget men da i den grad  også andres  liv og heldbred 

 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 19 minutter siden:

Har nogle af jer givere/modtagere egentlig skænket denne virus en tanke. 

http://sexlinien.dk/Admin/Public/Download.aspx?file=Files%2fFiler%2fSexlinien%2fHPV%2fFakta+om+hpv+og+mænd.pdf

Selvfølgelig. HPV-vaccinationen, der beskytter mod de 9 værste arter HPV vira og som beskytter dig resten af livet, fås hos din læge for et beskedent beløb (ca. 1.900 kr).

https://www.sikkerrejse.dk/vaccination/hpv-gardasil-9-skal-bestilles/

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 35 minutter siden:

Har nogle af jer givere/modtagere egentlig skænket denne virus en tanke. 

 

http://sexlinien.dk/Admin/Public/Download.aspx?file=Files%2fFiler%2fSexlinien%2fHPV%2fFakta+om+hpv+og+mænd.pdf

Det at man kan udvikle kræft hvis man rammes at denne virus det er da og “ gamble “ lidt med

ikke mindst sit eget men da i den grad  også andres  liv og heldbred 

 

 

Det skal så også nævnes at den kan smitte via kys, så.... det handler jo ikke isoleret om ubeskyttet BJ.  Men ja, man skal selvfølgelig forholde sig til dette også.  Omvendt skal man jo så også finde en balance, for hvis man vil undgå alt hvad der kan/måske  medføre kræft, tja.... så kan man jo dårligt tillade sig at spise varieret, kysse, dyrke sex, tage sol osv osv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Det skal så også nævnes at den kan smitte via kys, så.... det handler jo ikke isoleret om ubeskyttet BJ.  Men ja, man skal selvfølgelig forholde sig til dette også.  Omvendt skal man jo så også finde en balance, for hvis man vil undgå alt hvad der kan/måske  medføre kræft, tja.... så kan man jo dårligt tillade sig at spise varieret, kysse, dyrke sex, tage sol osv osv.  

Det kan du jo tolke som du vil 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 9 minutter siden:

Det kan du jo tolke som du vil 

 

Helt enig.  Det må være op til være enkelt at forholde sig til de risici der er forbundet med at modtage og give ubeskyttet Bj, herunder også risikoen ved at kysse, dyrke sex når pigen har mens osv  

Jeg har respekt for de enkeltes valg og forventer det samme for mine valg.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg har ikke tal på, men gætter på + 500 og har en enkelt gang reddet mig en svampeinfektion som rimelig sikkert kunne henføres til ubeskyttet oralsex, ikke noget der afskrækker mig

Livet er farligt, der er sku nok større chance for at komme til skade i trafikken, sååå....

Men er man bekymret, Tja så lad vær...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker mange gange for svar alle sammen, det sætter jeg pris på.

Grunden til jeg startede dette opslag er også fordi jeg stærkt overvejer at få en omgang mega fransk at Natasa fra amager, men jeg syntes det er lidt riski når hun også har sex uden kondom at få et øko blow af hende, men det er godt nok fristende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, den 7/11/2018 at 18:33:

Givet  blowjob  til  maks  50 forskellige  mænd uden (købesex)   - jeg er aldrig  blevet   smittet og  jeg  sluger  :-)

Hvis  det  er  en  bekymring  du  har  så  lad  være,  dine  spekulationer  vil  fjerne  fornøjelsen 

Håber virkelig jeg kan blive ham nr 51 som kommer til at opleve dit blow smukke Nemtøs..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
lurepikken skrev, for 9 minutter siden:

Håber virkelig jeg kan blive ham nr 51 som kommer til at opleve dit blow smukke Nemtøs..;-)

tror jeg ikke du er den eneste der gør :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Halsø skrev, for 46 minutter siden:

tror jeg ikke du er den eneste der gør :)

Som  du  sikkert ved  er  der  meget  langt  fra  fantasi/ønsker til  handling  :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Som  du  sikkert ved  er  der  meget  langt  fra  fantasi/ønsker til  handling  :-)  

Det er der helt sikkert :) 

Redigeret af Halsø

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den 7/11/2018 at 22:06:

Jeg læste en gang at hvis man får BJ uden kondom af et tusind piger som har HIV, så skal man nok regne med at blot en af dem vil smitte dig. Og dette er altså piger der allerede har HIV. Så kan man så konkludere at riskoen er ret lille - specielt når man tænker på, at det er under 2% af alle GP der har HIV. Så risikoen er der - men den er meeeget lille. Jeg tør f.eks. godt at tage chancen :)  

Kan man bli smittad mer än en gång av HIV;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jeg er tilhænger at blowjob uden, men må desværre sige at jeg er løbet ind i en STD et par gange. Det har heldigvis altid kunne repareres hos lægen. Der har både været tale om klamydia og gonorre. Bevares det er mange blowjobs der er tale om, så en vis sandsynlighed skal man regne med.

I den sandsynlighed skal desværre også nu medregnes resistent gonorre https://videnskab.dk/krop-sundhed/oralsex-er-skyld-i-ny-form-for-resistent-super-gonore

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Buddha skrev, for 7 timer siden:

Kan man bli smittad mer än en gång av HIV;)

Kan jeg få den på dansk??? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...