Balshoi 857 Skrevet 7. November, 2018 Hej alle, I løbet af min mangeårige karriere som sexkøber har jeg nu for 7. – 8. gang oplevet er fænomen jeg ikke begriber, og håber at en eller flere piger kan hjælpe mig til at forstå. I alle tilfælde stort set samme oplevelse. Man falder i hak med en sød GP og på grund af den gode kemi bliver det til en række besøg. Oplevelsen med pigen bliver bedre og bedre for hvert besøg, der er ingen tvivl om at hun også nyder samværet – er glad når man kommer og begge er glade og tilfredsstillede når man går. Pludselig en dag svarer hun ikke på sms’er, svarer ikke telefon eller siger direkte at man ikke skal komme mere. Hvad gik galt? Selv om jeg er helt klar over det er svært at gætte når man ikke selv har været der, håber jeg en eller flere af d’damer kan give mig deres bud på hvad der sker/går galt? Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 7. November, 2018 Jeg er ikke en af pigerne, men mit klare gæt er, at det kommer for tæt på, at der begynder at opstå følelser og at pigen for at beskytte sig selv og sin "professionalisme", cutter forbindelsen, inden det bliver alt for kompliceret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. November, 2018 Nu er jeg jo ikke GP , men det kunne jo tænkes at du, måske ubevist?, begynder at komme "for tæt på" og det bliver for svært for din GP at holde den professionelle distance ? Så er et Clean Cut den nemmeste løsning. men jeg kan jo tage fejl...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. November, 2018 Curiosity skrev, for 1 minut siden: Jeg er ikke en af pigerne, men mit klare gæt er, at det kommer for tæt på, at der begynder at opstå følelser og at pigen for at beskytte sig selv og sin "professionalisme", cutter forbindelsen, inden det bliver alt for kompliceret. To sjæle, en tanke God dag til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2018 Det er, som du selv siger, umuligt at gætte. Men har du seriøst prøvet 7-8 gange at besøge en pige fast, for så pludselig at blive afvist? Har du spurgt de piger (som svarede dig) hvorfor, de ikke ville se dig mere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. November, 2018 Der kan være så mange årsager.. ud over de anførte.. Hun kan også have fået en kæreste, som ikke ønsker de nære relationer. Hun kan måske have stoppet for en tid Måske kan hun bedst lide forskellige og nye mænd i en lind strøm Måske nogle har frarådet hende at have nære relationer Måske trigger relationen noget fra hendes fortid Måske får du for meget for de penge, som hun modtager (her tænker jeg på tid, som jeg selv gavmildt deler ud af til mine aller skønneste faste besøgende) - årsagerne er sikkert mange og ingen kan vel aldrig helt vide, hvorfor andre gør, som de gør - med mindre du stiller spørgsmålet direkte og afventer med tålmodighed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. November, 2018 Hvis Jeg var dig ville Jeg også spørge dem ( pigerne ) Det er jo tilsyneladende et mønster at du bliver afvist . Jeg ville også skyde på at du går for tæt på dem på den ene eller anden måde. Det " at ville noget mere " end der tilbydes og så blive ved med at presse på for at få en ydelse der ikke gives / tilbydes kan være en årsag. Eller du bliver for personlig og stiller nærgående spørgsmål om hendes private liv og i det hele taget forsøger at trænge ind i hendees private rum og gøre dig til en form for "kæreste ". Blander hendes børn ind i det ved at stille spørgsmål til dem. Komme med gaver til dem så hun skal overrække osv. At du skriver sms`er i tide og utide - også når hun har fri . Ovenstående er bare ideer til hvad der kunne være årsagen. Men ellers spørg dem. Hvis der er så mange må der være minimum en der vil svare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 7. November, 2018 (edited) Jeg har oplevet det med en sugarbabe på et tidspunkt. Fair nok hvis hun af den ene eller anden grund ikke ønsker at fortsætte med mig, men jeg synes at man bør have nok pli til at melde det ud. Om ikke andet så svare det på en af beskederne. Det samme tænker jeg gør sig gældende ved gper. Man har trods alt set ret meget til hinanden ved faste besøg. Når det så er sagt, kan man ikke stille det krav (omend jeg ved sugardates mener relationen kan være tættere og jeg virkelig synes det er almindelig pli), og hvis meldingen kommer skal manden 100% respektere den, droppe al kontakt og ikke stille alle mulige spørgsmål. Og hvis Det er fordi pigen stopper helt, så er det nok en anden sag. Så kan man hurtig se at der ikke er nogen vagter, og så ved man jo hvorfor. Redigeret 7. November, 2018 af Elprebsi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2018 Elprebsi skrev, Lige nu: Når det så er sagt, kan man ikke stille det krav (omend jeg ved sugardates mener relationen kan være tættere og jeg virkelig synes det er almindelig pli), og hvis meldingen kommer skal manden 100% respektere den, droppe al kontakt og ikke stille alle mulige spørgsmål. Selvfølgelig skal man respektere det, men man må vel gerne spørge, hvad årsagen til afvisningen er? Hvis man gerne vil undgå lignende eller generelt lære af eventuelle fejl, er man nødt til at vide, hvor man trådte ved siden af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 7. November, 2018 Nikita Darling skrev, Lige nu: Selvfølgelig skal man respektere det, men man må vel gerne spørge, hvad årsagen til afvisningen er? Hvis man gerne vil undgå lignende eller generelt lære af eventuelle fejl, er man nødt til at vide, hvor man trådte ved siden af. Selvfølgelig må man det. Tror mere jeg mente at man ikke skulle stille alt for mange spørgsmål og spørge om man alligevel ikke kan komme tilbage. Et enkelt eller to spørgsmål on hvordan man kan forbedre det i forhold til andre piger er ok. Tænker måske nogen piger frygter en "stalker"/spammer, hvis de åbner op for spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2018 Elprebsi skrev, Lige nu: Selvfølgelig må man det. Tror mere jeg mente at man ikke skulle stille alt for mange spørgsmål og spørge om man alligevel ikke kan komme tilbage. Et enkelt eller to spørgsmål on hvordan man kan forbedre det i forhold til andre piger er ok. Tænker måske nogen piger frygter en "stalker"/spammer, hvis de åbner op for spørgsmål? Altså jeg ville ikke frygte noget, bare fordi en mand spørger hvorfor jeg ikke vil se ham. Det viser for mig, at han i det mindste ikke er ligeglad med, om han eventuelt har stødt mig eller lignende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 7. November, 2018 Nikita Darling skrev, Lige nu: Altså jeg ville ikke frygte noget, bare fordi en mand spørger hvorfor jeg ikke vil se ham. Det viser for mig, at han i det mindste ikke er ligeglad med, om han eventuelt har stødt mig eller lignende. Håber flere piger har det ligesom dig. Jeg kan huske jeg gik et godt stykke tid efter min sugarbabe stoppede kontakten (kunne se hun fortsat var aktiv på SD) og spekulerede på hvad jeg kunne have gjort/sagt, men hun svarede ikke på mine beskeder (2-3 stykker). Jeg tænker hun måske havde misforstået et par ting og troet jeg var interesseret i mere, men det var jeg virkelig ikke. Jeg finder dog aldrig ud af det og det har så afholdt mig fra SB siden. Det er måske det samme for trådstarter - når man har været sammen med den samme mange gange, kan noget måske godt blive misforstået og tolket forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 21 minutter siden: - årsagerne er sikkert mange og ingen kan vel aldrig helt vide, hvorfor andre gør, som de gør - med mindre du stiller spørgsmålet direkte og afventer med tålmodighed... Det kan jo være lidt svært, når pigen uvarslet trækker stikket. Egentlig må pigerne jo gøre sig de samme overvejelser, når en stamgæst uden yderligere holder op med at komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2018 (edited) @Elprebsi, det er rigtig træls, når man står tilbage med tvivl og spørgsmål - men som du selv skrev, så kan man ikke forvente særlig meget, og det gælder begge veje. Selv ikke engang pli og ordentlighed Men trådstarter har prøvet det, ikke bare én gang, men 7-8 gange. Og så er det desværre nok tid til at kigge indad, eller i det mindste stille spørgsmålet. Redigeret 7. November, 2018 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. November, 2018 (edited) Måske tænker vi mindre over det.. fordi det er cotume, at mændene henvender sig.. Men jo.. Jeg har selv undret mig et par gange, må jeg da ærligt indrømme.. Men jeg er ikke nysgerrig nok til at spørge.. ell - den rette tanke er faktisk, at det ikke er noget, som vedrører mig... sagt med andre ord - hvorfor skulle det dog handle om mig, hvis man(d) vælger ikke at tage kontakt ? Årsagerne kunne jo være, at han har fået en kæreste, ikke har råd pt, har været syg, mistet arbejde, arbejder i udlandet, ja, sagt med andre ord - der er 100 årsager til, at mennesker vælger, som de gør.. Og sjældent handler det om den "forladte" men om noget i den parts liv, som altså forlader.. (kringlet formuleret)… Redigeret 7. November, 2018 af FrokostUartig tilføjet mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 7. November, 2018 Nikita Darling skrev, for 1 time siden: Men har du seriøst prøvet 7-8 gange at besøge en pige fast, for så pludselig at blive afvist? Yes, men med tanke på at det fordeler sig over mange år svarer det til en gang hvert 4. eller 5. år, så det er ikke noget der foruroliger mig vildt - jeg har bare undret mig over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. November, 2018 Umiddelbart er første tanke at du nok har trådt over en grænse som du skulle have respekteret. Og med 7-8 gange med den samme oplevelse, peger der altså en del fingre på dig selv. Så som andre er inde på, så er det nok tid til at se indad. Pigerne (de 7-8 stykker) burde dog som minimum forklare hvad der ligger til grund for at de ikke vil se dig mere, og her har de selvfølgelig også en opgave. Men nu hører vi jo kun sagen fra én side, og så kan man jo kun forholde sig til det du skriver, og derfor tror jeg at du skal se lidt indad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 7. November, 2018 Ja er enig i hvad andre skriver herinde, eftersom det er sket flere gange for dig så kunne det være interessant at vide hvad der er gået forud for at de pludselig dropper kontakten. Forresten hedder det du er blevet udsat for Ghosting https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ghosting_(relationships) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. November, 2018 @MrLovaLova - med risiko for at være lidt ord-knepper-agtig - så er ghosting et dating-term - her er vist primært tale om dårlig kundepleje, da relationen ml. GP/SB og mand er et kunde-relateret forhold.. - ell relation for at minimere den emotionelle belastning ved ordet forhold... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2018 Balshoi skrev, 1 time siden: Yes, men med tanke på at det fordeler sig over mange år svarer det til en gang hvert 4. eller 5. år, så det er ikke noget der foruroliger mig vildt - jeg har bare undret mig over det. Men du er interesseret i at vide hvorfor... Og det kan kun de piger, som det handler om, svare dig på. Så go for it og få spurgt ad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 7. November, 2018 Nikita Darling skrev, for 31 minutter siden: Men du er interesseret i at vide hvorfor... Og det kan kun de piger, som det handler om, svare dig på. Så go for it og få spurgt ad. Tak Nikita, men det er svært at spørge når hverken opringninger eller sms'er bliver svaret Nu er det en rum tid siden sidste gang. Årsagen til at jeg startede denne tråd er man (læs jeg) en gang i mellem tænker over hvad der er sket af mystiske sager tidligere i livet. Takker i øvrigt alle for de gode råd og kommentarer. I har unægtelig givet mig noget at tænke over Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lottelust Skrevet 7. November, 2018 Det ville være go stil af gperne at give en kort forklaring om hvorfor du efter gode stunder bliver afvist, når nu du spørger. Men når det så er sagt, så tænker jeg, at hun ikke skylder dig noget. Ligesom du ikke skylder hende noget efter et besøg. Det er vel en del af konceptet med købesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 7. November, 2018 Jeg tænker lidt at den eneste som kan svare dig er GP’en selv. At kalde det dårlig kundepleje uden at kende baggrunden/karakteren af besøgene giver ingen mening. Mange herinde har forskellige former for ‘faste’ piger, så derfor har alle forskellige meninger/holdninger til hvad problemet kan være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 7. November, 2018 (edited) Når der ses et mønster kunne det også være, at du opleves som værende intimiderende og at man som glædespige kunne få den følelse, at du ikke i tilstrækkelig grad formår at skelne mellem det professionelle købsforhold og det private. Redigeret 7. November, 2018 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. November, 2018 lottelust skrev, for 26 minutter siden: Det ville være go stil af gperne at give en kort forklaring om hvorfor du efter gode stunder bliver afvist, når nu du spørger. Men når det så er sagt, så tænker jeg, at hun ikke skylder dig noget. Ligesom du ikke skylder hende noget efter et besøg. Det er vel en del af konceptet med købesex det er rigtig at vi ikke skylder hianden noget, men som fast kunde gemmen længere tid vil jeg sætte pris på at høre hvorfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg