Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Nyhedsmail - Debat

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Med afsæt i at ville gribe sagerne lidt anderledes an, har jeg grebet til en kommunikationsmåde, som jeg kender fra mit primære erhverv, nemlig nyhedsmail.

Andre GPere, som gør brug af den slags ?

Og hvad siger mændene - yes or no ?

Jeg er som altid nysgerrig og smider min nysgerrighed ind i dette skønne forum, så jeg kan læse andres tilgang og erfaring..

<3<3

Redigeret af FrokostUartig
Debat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hmm, med mindre at man har en specifik mail adresse og en enhed, feks. en bollefon kun til dette ene formål :-) , vil der næppe være mange modtagere af disse mails, men jeg kan jo tage fejl ??

Det vil ikke være en option for mig !

God dag til dig skønne kvinde :-) 

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Misjo1 - fedt med melding - det er præcist derfor, vi har debat-forum.. Pro´s and Con´s… 

Også god dag til dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sympatisk tanke, men også nej tak herfra. Hvilke nyheder ville du i øvrigt fortælle...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Qwas - jeg fisker ikke efter nye modtagere - det er en debat-tråd ;-) - og dit indlæg er modtaget - det er præcist derfor, det er så vigtigt med debat.. Måske nogle er vilde med tanken, andre ligeglade... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg vil også sige nej tak til en nyhedsmail. Det fungere bedst for mig når jeg tager alt initiativ i forbindelse med købesex.:)

Prostitution har fået fine værktøjer via elektronikken,men forum,blogs og annoncer er altså rigeligt. Pas på det ikke bliver en enslydende markedsføring over hele linjen.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Med afsæt i at ville gribe sagerne lidt anderledes an, har jeg grebet til en kommunikationsmåde, som jeg kender fra mit primære erhverv, nemlig nyhedsmail.

Andre GPere, som gør brug af den slags ?

Og hvad siger mændene - yes or no ?

Jeg er som altid nysgerrig og smider min nysgerrighed ind i dette skønne forum, så jeg kan læse andres tilgang og erfaring..

<3<3

Hvis du hentyder til din blog, ja så kunne det vel være fint med en nyhedsmail :)

Men hvis man kender til din blog, og finder den interessant, så tror jeg at man kigger derind helt af sig selv :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@holstebronx - debat-tråd ikke forsøg på at få modtagere til hverken blog ell nyhedsmail ;-)

Jeg stiller 2 spørgsmål i min trådstart - og jeg har også skrevet, at jeg er nysgerrig <3<3

Du citerer jo så fint mit indlæg... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@holstebronx - debat-tråd ikke forsøg på at få modtagere til hverken blog ell nyhedsmail ;-)

Jeg stiller 2 spørgsmål i min trådstart - og jeg har også skrevet, at jeg er nysgerrig <3<3

Du citerer jo så fint mit indlæg... 

Aha, mig ikke forstå... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville ikke virke for mit vedkommende. 

Jeg søger “nyhederne” herinde, og har ikke brug for at blive mindet om gode tilbud, ændrede åbningstider, lukket på grund af ferie eller lignende. 

Og inden markedsføringsgenet tager helt over, så vil en tilfredshedsundersøgelse efter et eventuelt besøg, heller ikke fungere for mig. ;):D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hahahahaha @Butch - hvem i al verden laver tilfredshedsundersøgelser.. ?? hahahhaah (måske vi skal prøve... fnis)

Men det er fedt, at I bidrager med jeres tanker.. Det er jeg vild med. Både dem for og dem imod <3<3 

Meninger og tanker og erfaringer er vigtige !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Mulledyr - jamen det kan da være alt fra nyt lingeri og måske billeder - mulige tider - nyt på bloggen, har man en sådan - at man trænger til analsex (og alt muligt andet) - at man byder ind med nye ydelser - at man kan bidrage med forskellige kompetencer, som måske ikke fremgår af annoncen - update om sjove nye muligheder.. at det nu er sæson for udendørssex, julefrokostsex, aftensex, morgensex - Jeg ved det ikke.. det afhænger vel af GPerens tanker, besøgendes ønsker og hvad ved jeg... Mulighederne er mange...

Min tanke er også, at vise mine etablerede besøgende, at jeg gerne yder en service og tilgang til sex, som ikke er sædvane for de normale ydelser, som kan kommunikeres ud via annoncer. 

Jeg har 2 lister - de mænd, som jeg kender og er vilde med og de mænd, som tilmelder sig og som jeg måske kommer til at kende... <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 31 minutter siden:

@Mulledyr - jamen det kan da være alt fra nyt lingeri og måske billeder - mulige tider - nyt på bloggen, har man en sådan - at man trænger til analsex (og alt muligt andet) - at man byder ind med nye ydelser - at man kan bidrage med forskellige kompetencer, som måske ikke fremgår af annoncen - update om sjove nye muligheder.. at det nu er sæson for udendørssex, julefrokostsex, aftensex, morgensex - Jeg ved det ikke.. det afhænger vel af GPerens tanker, besøgendes ønsker og hvad ved jeg... Mulighederne er mange...

Min tanke er også, at vise mine etablerede besøgende, at jeg gerne yder en service og tilgang til sex, som ikke er sædvane for de normale ydelser, som kan kommunikeres ud via annoncer. 

Jeg har 2 lister - de mænd, som jeg kender og er vilde med og de mænd, som tilmelder sig og som jeg måske kommer til at kende... <3<3

Uhmm julefrokostsex lækkert  ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 48 minutter siden:

@Mulledyr - jamen det kan da være alt fra nyt lingeri og måske billeder - mulige tider - nyt på bloggen, har man en sådan - at man trænger til analsex (og alt muligt andet) - at man byder ind med nye ydelser - at man kan bidrage med forskellige kompetencer, som måske ikke fremgår af annoncen - update om sjove nye muligheder.. at det nu er sæson for udendørssex, julefrokostsex, aftensex, morgensex - Jeg ved det ikke.. det afhænger vel af GPerens tanker, besøgendes ønsker og hvad ved jeg... Mulighederne er mange...

Min tanke er også, at vise mine etablerede besøgende, at jeg gerne yder en service og tilgang til sex, som ikke er sædvane for de normale ydelser, som kan kommunikeres ud via annoncer. 

Jeg har 2 lister - de mænd, som jeg kender og er vilde med og de mænd, som tilmelder sig og som jeg måske kommer til at kende... <3<3

Okay jamen det lyder da som jeg skrev før som en god idé :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kommer ved en der sender nyhedsbrev ud, dejligt at blive mindet om hendes dejlige krop og så er jeg opdateret på hvornår man kan møde hende. så ok herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom for flere år siden hos en GP der havde et nyhedsbrev hvor der fulgte en ny kode hver måned, og hvis man oplyste den kunne man spare 100 eller 200 kr. Jeg var på det tidspunkt single og havde en mail jeg kun havde til GP eller andre ting der ikke ragede andre, så det fungerede fint for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg har en enkelt uartig frokostaftale på mit CV, men håber på flere.

I den situation synes jeg det ville være dejligt at få lidt nyheder fra den skønne, så der er mulighed for løbende at blive opdateret på nyheder og evt. nye tiltag.

Jeg har forespurgt om andre ydelser og fået positiv tilbagemelding, så jeg håber det kommer til at ske en dag.

Frokost uartig er ikke som de fleste, og det er ment helt positivt.

Håber på en snarlig opdatering pr. mail og en snarligt gensyn; måske denne gang med et nyt og anderledes tema.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Mulledyr skrev, den 7.11.2018 at 13:14:

Okay jamen det lyder da som jeg skrev før som en god idé :)

Det ikke bare lyder som en god idé, det ét en rigtig god idé.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I udgangspunktet er jeg ikke interesseret. Jeg har i tidens løb altid selv taget telefonisk eller skriftlig kontakt. Jeg savner dog Nikita Darlings hjemmeside/blok, som hun sløjfede, da hun midlertidigt forlod branchen. Var man klog, når man gik ind på den, var man klogere, når man gik ud af den igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader

En blog tiltaler også mig mere end en nyhedsmail, så det er mig der er den opsøgende. Og jeg savner også Nikita Darling som tydeligvis har vigtigere gøremål end at underholde os her på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...