Hop til indhold
iznogood

Nogen der vil med til erlebniswohning Berlin 26 sept 1 dag?

Recommended Posts

Synes du også Gangbang på Erlebniswohnong bare skal prøves?

Airberlin ud 11

taxi til erlebniswohnong

Gangbang i 6-7 timer

taxi til Tegel

airberlin hjem 21:35

Jeg giver taxierne :-) så turen kan gøres for DKK 1.622 ialt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder fedt.

Jeg kan ikke de dage, og er også netop vendt hjem fra et besøg på selvsamme sted.

Men vil meget gerne være med på et lignende intitiativ en anden god gang.

....... og du kan godt glæde dig!!! Jeg havde lækker sex med 9 af de 12 piger der var til stede..... og de var overdrevet lækre!!!..... OG atmosfæren var fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fedt.

Jeg kan ikke de dage, og er også netop vendt hjem fra et besøg på selvsamme sted.

Men vil meget gerne være med på et lignende intitiativ en anden god gang.

....... og du kan godt glæde dig!!! Jeg havde lækker sex med 9 af de 12 piger der var til stede..... og de var overdrevet lækre!!!..... OG atmosfæren var fantastisk!!!

Hejsa og velkommen til,

Kan du huske hvem af pigerne var til stede, jeg er nysgerrig efter lidt opdateringer fra en frisk hjemvendt party-deltager. Skriver du en beretning ?

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Nille

Tak skal du have.

Jeg har prøvet at rekonstruere hvem de deltagende piger var samt min vurdering af oplevelsen med dem. På RN's opfordring har jeg nu flyttet denne anmeldelse, så den ligger selstændigt under Tysklandsoplevelser: viewtopic.php?f=11&t=1585

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sexafhængig

Fantastisk beretning fra Erlebniswohnung, der er den bedste til dato på den detalje, at du har linet pigerne op hver for sig, og har formået at beskrive oplevelsen med hver af dem.

Der er svært midt bunken af mænd og piger til det koncept gangbang.

Jeg vil råde dig til at flytte din beretning, oprette den som en ny beretning under Tyskland, her kommer den til sin fulde ret.

Du kan så efterlade denne med en kommentar det henviser til din ny oprettede beretning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Nogen der er friske på

tirsdag den 30/10 Erlebniswohning

Onsdag den 31/10 artemis

Airberlin ud tirsdag formiddag hjem onsdag aften

Prisvenligt hotel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt inspireret af beretningerne her på siten fandt jeg in på erlebniswohning hjemmeside og fandt dette tilbud under For Berlin Tourist:

For all of you that wanna enjoy erotic adventures for a weekend or some days in Berlin: We do have an extraordinary offer, Erlebniswohnung has an all-inclusive-package. Our offer includes: Participation to all gang bang-partys which includes good food on our buffet, soft drinks, and beer - all day long.

Our girls will be there every day - ten hours of sex party.

To make your stay even more comfortable, we are going to book you a hotel room. And guess what - even that hotel room is inclusive. For sex, hotel, food, and party we have to charge 199 Euro per day - the best offer you can find in Berlin! Erlebniswohnung - best partys in town!

Helt klart en overvejelse værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan gøre det 40 - 50 euro billigere hvis du selv bestiller hotel:

Hrs.com

http://www.hrs.com/web3/

Væg et hotel nær:

Bvg.de

U-Bahnlinie U7

http://www.bvg.de/index.php/de/3735/nam ... ie+U7.html

Erlebniswohnung

Öffnungszeiten / Preise

http://www.erlebniswohnung.com/de/oeffn ... reise.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...