Hop til indhold
Guest TheFirstOne

Kati i Bording

Recommended Posts

Guest TheFirstOne

Ja, hun har været anmeldt en del gange herinde, og her i løbet af ugen var jeg en tur forbi, jeg tror det var 4 gang jeg har besøgt hende.

https://annoncelight.dk/showad/205739

første gang var jeg ikke imponeret, men prøvede lige en gang mere og blev lidt hooked, for hun er en smuk og sød pige.

Så den her gang skulle den så have en over nakken, så tog en time med det hele.... av det var dyrt, men hvad pokker ;)

Så jeg startede med et hurtigt bad, og listede ind til sengen hvor den smukke Kati lagde klar til mig, i flot lingeri. Nice... vi startede med kys og nusseri, efter lidt tid bevægede jeg mig ned for at smage på missen, dejligt og det lod til at hun nød det, og med mindre hun faker rigtig godt, blev det også til en orgasme :P

så blev der vendt rundt og hun tog banditten i munden, hvilket hun gør rigtigt godt, faktisk så godt at jeg lige måtte bede hende om at tage den med ro, hvilket resulterede i at hun fandt gummi frem, og hopped op og red en tur på den i stedet for, uhhmmm det er hun også god til, efter lidt tid fik vi byttet plads, og hun fik den i en missionær, hvor jeg så rigtigt kunne nyde synet af hendes fantastiske bryster (som er blevet hjulpet lidt på vej) det holder man jo ikke til ret længe, så jeg måtte lade den gå... men vi havde jo en hel time, så man skulle vel nok kunne nå en runde mere.

Så blev det til en gang massage, først til mig, og så fik hun en omgang. Da jeg havde masseret hende et godt stykke tid, kunne jeg ikke dy mig, og måtte ned og smage missen igen, og hun løftede villigt bagdelen op så jeg kunne komme til at slikke hende godt og grundigt bagfra.. nu kommer vi så der til hvor jeg kan mærke at hun er tæt på igen, og jeg så også er godt og grundig klar igen... hun begynder at vibrerer og jeg tænker nu er den tæt på igen, den skal lige afsluttes og så skal hun have en tur bagfra..

MEN så er det lige der den FUCKING alarm begynder at bippe.... WTF er der gået en time.

Hun famler op og får slukket imens jeg slikker videre, man gør vel færdig, og efter ganske kort tid kom hun da også.

Hun rullede rundt og samlede hendes bh op og tog den på, og så den smarte kjole. Alt imens jeg bare lagde der med stiv dolk, jeg havde jo lige sat mig op til sidste omgang..

Lige der gik det fra en af de fedeste oplevelser med en GP til en spand kold vand i hovedet, og en følelse af FUCK..

Fik jeg sagt at jeg hader alarm funktionen på de her moderne telefoner???? :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun har været anmeldt en del gange herinde, og her i løbet af ugen var jeg en tur forbi, jeg tror det var 4 gang jeg har besøgt hende.

https://annoncelight.dk/showad/205739

første gang var jeg ikke imponeret, men prøvede lige en gang mere og blev lidt hooked, for hun er en smuk og sød pige.

Så den her gang skulle den så have en over nakken, så tog en time med det hele.... av det var dyrt, men hvad pokker ;)

Så jeg startede med et hurtigt bad, og listede ind til sengen hvor den smukke Kati lagde klar til mig, i flot lingeri. Nice... vi startede med kys og nusseri, efter lidt tid bevægede jeg mig ned for at smage på missen, dejligt og det lod til at hun nød det, og med mindre hun faker rigtig godt, blev det også til en orgasme :P

så blev der vendt rundt og hun tog banditten i munden, hvilket hun gør rigtigt godt, faktisk så godt at jeg lige måtte bede hende om at tage den med ro, hvilket resulterede i at hun fandt gummi frem, og hopped op og red en tur på den i stedet for, uhhmmm det er hun også god til, efter lidt tid fik vi byttet plads, og hun fik den i en missionær, hvor jeg så rigtigt kunne nyde synet af hendes fantastiske bryster (som er blevet hjulpet lidt på vej) det holder man jo ikke til ret længe, så jeg måtte lade den gå... men vi havde jo en hel time, så man skulle vel nok kunne nå en runde mere.

Så blev det til en gang massage, først til mig, og så fik hun en omgang. Da jeg havde masseret hende et godt stykke tid, kunne jeg ikke dy mig, og måtte ned og smage missen igen, og hun løftede villigt bagdelen op så jeg kunne komme til at slikke hende godt og grundigt bagfra.. nu kommer vi så der til hvor jeg kan mærke at hun er tæt på igen, og jeg så også er godt og grundig klar igen... hun begynder at vibrerer og jeg tænker nu er den tæt på igen, den skal lige afsluttes og så skal hun have en tur bagfra..

MEN så er det lige der den FUCKING alarm begynder at bippe.... WTF er der gået en time.

Hun famler op og får slukket imens jeg slikker videre, man gør vel færdig, og efter ganske kort tid kom hun da også.

Hun rullede rundt og samlede hendes bh op og tog den på, og så den smarte kjole. Alt imens jeg bare lagde der med stiv dolk, jeg havde jo lige sat mig op til sidste omgang..

Lige der gik det fra en af de fedeste oplevelser med en GP til en spand kold vand i hovedet, og en følelse af FUCK..

Fik jeg sagt at jeg hader alarm funktionen på de her moderne telefoner???? :evil:

Ejjj... så føler man sig virkelig som en i “rækken” vil jeg nok mene..!? :oops: jeg kender hende ikke men enig i at hun ser tillokkende ud - så fristet kunne jeg nemt blive, hvis hun svarer til hendes billeder.?.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheFirstOne skrev, for 15 timer siden:

Fik jeg sagt at jeg hader alarm funktionen på de her moderne telefoner???? :evil:

yep...en af grundende til at jeg ikke "køber" tid men derimod et besøg, samlebånd´s sex på tid er no go.. fortrækker selv kvalitets tid frem for kvantitet, hvor man ikke "bare" er en i rækken :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

yep...en af grundende til at jeg ikke "køber" tid men derimod et besøg, samlebånd´s sex på tid er no go.. fortrækker selv kvalitets tid frem for kvantitet, hvor man ikke "bare" er en i rækken :)

Hvordan gør du det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi, thank you for your opinion. Wham can I say - I did not shorter your time. You choose if you rather to have your pleasure or you want to please me for a long time. I am equal for everyone, also I have schedule - and if I would choose to give you some FREE time (it is my body!) Again - I have a schedule. Would you like to wait for me because someone before you wanted to extend the time because he was giving me a lick longer than e should?;)

p.s. 

Do I have mention how you was "surprised" that I am taking a rubber? Usually I am throwing people Out after such question!

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt pengemaskinen i Bording, samlebåndsex af værste skuffe. hun var engang en sød og dejlig pige, men tror at hendes succes er steget hende til hovedet.

Hun tåler ikke kritik af nogen art.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 4 minutter siden:

Really? You was there?  He didn't  surprises me. He was surprised with the protection for having sex.

Then he is very unrealistic:D but its so hard to comment on these situations when you are not there. And you cant know if he is getting totally satisfied just by licking you, thats why its rly hard to get the perfect visit first time. And he should know that as a grown man. and its totally fair you are not having sex with him The second time at least in my eyes. Because it could have taken 20-30 min more and if he dont finish he whould be unhappy anyway. As i hear it, you did your job as you Can expect. And with all The good reviews on you, you must be doing something right;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
krillss skrev, 1 time siden:

Hvordan gør du det? 

Ved at opsøge de piger som tilbyder muligheden, mest brugt i 100 % P/D konceptet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 3 minutter siden:

Har selv besøgt pengemaskinen i Bording, samlebåndsex af værste skuffe. hun var engang en sød og dejlig pige, men tror at hendes succes er steget hende til hovedet.

Hun tåler ikke kritik af nogen art.

Tror satme også det er svært og holde det samme høje niveau dag ind og dag ud.. der vil være nogle der føler som dig ind imellem. Og nogle som får en super oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maybe I am stupid, but for me "oh, with condom?" means one...:/ anyway, take care.

 

i will not argue more. I think that all my fair clients know how I am :) and thank all of You that you are so nice and you make my job nice :) lot of hugs Guys!:)

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
kati_arhus skrev, for 19 minutter siden:

Really? You was there?  He didn't  surprises me. He was surprised with the protection for having sex.

Nu kommer kortet " manglende hygiejne" fra kunden's side af nok snart på banen

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
krillss skrev, for 2 minutter siden:

Tror satme også det er svært og holde det samme høje niveau dag ind og dag ud.. der vil være nogle der føler som dig ind imellem. Og nogle som får en super oplevelse. 

Så skal man jo ikke annoncere med kvalitet frem for kvantitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Så skal man jo ikke annoncere med kvalitet frem for kvantitet :)

Nej det skal man ikke.. men det er tilladt at tænke selv. Hvis man vil ha kvalitet skal du nok finde en dansk pige der gør det engang imellem og fordi hun kan li det. 

Du kan vel nok regne ud kati har rigtig mange kunder, så der vil være svipsere imellem hvor kemien ikk er der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
krillss skrev, for 36 minutter siden:

Du kan vel nok regne ud kati har rigtig mange kunder, så der vil være svipsere imellem hvor kemien ikk er der

Næææ....hvordan kan man regne det ud ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
TheFirstOne skrev, for 19 timer siden:

Lige der gik det fra en af de fedeste oplevelser med en GP til en spand kold vand i hovedet, og en følelse af FUCK..

Fik jeg sagt at jeg hader alarm funktionen på de her moderne telefoner???? :evil:

Det er noget djævelskab. Ikke kun alarmer, banken på døren eller hvad der nu bruges - nej, også bare det at vi ikke kan sætte tiden i stå når vi har det sjovt og godt. Men sådan er livet jo, turen er vel slut når tiden er gået, eller hvad forventes der? Det er med at være på forkant med planlægningen hvis man vil nå mere end bare en enkelt tur. ;)

Redigeret af Juryen
+e

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 34 minutter siden:

Næææ....hvordan kan man regne det ud ??

Hun har ægte billeder og ser godt ud. Hun har mange gode andmeldelser. Hun har været igang i nogle år(er man nok ikk hvis man ingen kunder har) 

som sagt; man har lov at tænke selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

 skal man jo ikke annoncere med kvalitet frem for kvantitet :)

are you joking?!

 

Sure, lets change the name of price from 

"60 min for - what ever you need to come two times." 

I know that many of you think that o am "only a whore" and I should not to have ANY of expectations, but sorry. This is not my style of work. Sorting the clients and making the rules as clean as thoes can be - I am able to provide the best service I am able to. To be in a good mood and be happy to meet my sweet clients. 

I fought it is clear. And those who don't respect me, my body and want me to extend the time - shame on you...  that will be my last message at this topic. 

I didnt wrote any of my reviews so I think it show something. 

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det lige der pives over.......trådstarter bestilte en time og ud fra det jeg læser, fik han en time....endda på sekundet...

At han så tror at det er hans opgave at tilfredsstille pigen og han derfor ikke fik skudt kanonen af igen, er da ikke hendes fejl.......

Var han derimod blevet smidt ud efter første udløsning, havde der været noget at brokke sig over.........

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det er en mærkelig diskussion der kører her. Ingen er blevet snydt så vidt jeg kan læse.

Jeg havde selv en lidt blandet følelse/fornøjelse da jeg mødte Kati, men hun er en rigtig sød pige og at hun ikke skulle tåle kritik kan jeg ikke se. Jeg oplever til gengæld at hun gerne vil lytte og forstå hvis hun kan.

champ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Captain skrev, for 1 time siden:

Hvad er det lige der pives over.......trådstarter bestilte en time og ud fra det jeg læser, fik han en time....endda på sekundet...

At han så tror at det er hans opgave at tilfredsstille pigen og han derfor ikke fik skudt kanonen af igen, er da ikke hendes fejl.......

Var han derimod blevet smidt ud efter første udløsning, havde der været noget at brokke sig over.........

 

 

Læser ikke indlæg som om ts piver.

Mere som om han bare er træt af tiden er gået.

Det er efterfølgende , som jeg ser det, mere kati der føler sig forurettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 6 minutter siden:

Læser ikke indlæg som om ts piver.

Heller ikke det jeg mener.....det er nogen af de andre indlæg, jeg synes er helt i hegnet...

Redigeret af The Captain
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jeg piver skam ikke, over den leverede ydelse, der gik en time på sekundet fra jeg gik ind ad døren til jeg sad i bilen. 

Deler blot min oplevelse ;)

Det eneste jeg kunne ønske mig der var bedre, var et ur på vægen, i stedet for alarmen. Så havde man en chance for at være lidt på forkant... 

Må dog indrømme at jeg blev lidt forbavset da hun fandt komdomet frem, jeg var ikke lige klar på at hun var færdig med at sutte... jeg har aldrig sex uden gummi, så ingen problemer der. Den misforstod hun så lige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...