Jogge 1727 Skrevet 3. November, 2018 (edited) Min faste partner og jeg begyndte for nogle år siden at lege med sprøjteorgasmer. Og på et tidspunkt lykkedes det. Det var skønt og dejligt bekræftende for os begge, og den nye orgasmetype gjorde at hun nu kan komme flere gange efter hinanden, især når vi kombinere g-punkt, klitoris og vagina orgasmer. Men.... når hun nu er kommet et par gange i forspillet, og jeg så går i gang med at bolle hende, så begynder hun efter et stykke tid helt spontant at sprøjte - uden orgasme- det sjasker bare ud og gør lagnet vådt. I starten dejligt og erotisk, men nu efterhånden også lidt irriterende for os begge at vi efterhånden ikke kan bolle uden at hun sprøjter, altså uden orgasme. Det sker dog kun hvis hun har fået orgasme i forspillet. Så kære kvinder - der læser med her, rutineret ud i sexuniverset som i må være, er det noget i kender til? Er det simpelhen bagsiden af sprøjte orgasmer, at når først man har fået dem, så er de svære at komme af med igen? (Og mændene må også genre byde ind) Redigeret 3. November, 2018 af Jogge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 3. November, 2018 (edited) Man kan sagtens kontrollere dem. Det er almindeligt spil i SM-relaterede relationer, at kvinden ikke må komme inkl. at sprøjte... så det er også et spørgsmål om træning.. Men det tjener altså en god sag, når vi sprøjter - fordi det gør det dejligere at knalde længe.. Køb et latex-lagen og læg det under et stræk-lagen, så er det løst... …. og måske er der også en FU-anmeldelse af dette skønne produkt... Redigeret 3. November, 2018 af FrokostUartig Link tilføjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 3. November, 2018 Tak for du giver tid til at svare. Altså hun siger hun ikke mærker når hun sprøjter, det er klart at jeg godt ved hvor jeg skal føre pikken hen for at stimulere hende til det, men jeg fornemmer ikke hun selv kan styre det. Hvordan gør man det? Og ja det er da frækt, men jo ikke altid ønskeligt ved et almindelig husmands knald en onsdag aften.... og så syntes jeg jo at sprøjte væsken lidt skyller de dejlige mere glidervenlige naturlige væsker væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 3. November, 2018 Undersøgelser viser jo at urin blæren tømmes ved sprøjte orgasme. så det skulle vel ikke være noget problem at styre vandladningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. November, 2018 wayfarer skrev, for 2 timer siden: Undersøgelser viser jo at urin blæren tømmes ved sprøjte orgasme. så det skulle vel ikke være noget problem at styre vandladningen. Skal vi nu have den diskussion igen? Jeg har fået så mange sprøjte orgasmer i dag at jeg ikke har tal på dem. Og alligevel kunne jeg gå ud og tisse 10 minutter efter vi var færdige. Hvordan kan det lade sig gøre hvis væsken kommer fra min blære? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 3. November, 2018 Det smager anderledes end urin, og har en anden farve. Om der er urin i kan da godt være muligt. Men min opfattelse er, at det ikke kan sidestilles med at tisse, heller ikke på måden at styre det på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 5 timer siden: Man kan sagtens kontrollere dem. Det er almindeligt spil i SM-relaterede relationer, at kvinden ikke må komme inkl. at sprøjte... så det er også et spørgsmål om træning.. Men det tjener altså en god sag, når vi sprøjter - fordi det gør det dejligere at knalde længe.. Køb et latex-lagen og læg det under et stræk-lagen, så er det løst... …. og måske er der også en FU-anmeldelse af dette skønne produkt... Jeg var inde for at se din anmeldelse af lagnet, men der er ingen. Har de slettet den eller har du linket til det forkerte lagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. November, 2018 Jogge skrev, for 4 minutter siden: Det smager anderledes end urin, og har en anden farve. Om der er urin i kan da godt være muligt. Men min opfattelse er, at det ikke kan sidestilles med at tisse, heller ikke på måden at styre det på. Netop! Det kommer heller ikke ud fra urinrøret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 3. November, 2018 @Ssbbw Kbh - mon ikke den dukker op - anmeldelsen that is.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 22 minutter siden: @Ssbbw Kbh - mon ikke den dukker op - anmeldelsen that is.. Det håber jeg. Jeg morede mig over din sidste anmeldelse, så jeg læser gerne flere. Jeg har luret på deres lagner, men anede ikke hvilket jeg skulle vælge. Men hvis du anbefaler det her, så må det i kurven en af dagene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 3. November, 2018 Jogge skrev, for 8 timer siden: Min faste partner og jeg begyndte for nogle år siden at lege med sprøjteorgasmer. Og på et tidspunkt lykkedes det. Det var skønt og dejligt bekræftende for os begge, og den nye orgasmetype gjorde at hun nu kan komme flere gange efter hinanden, især når vi kombinere g-punkt, klitoris og vagina orgasmer. Men.... når hun nu er kommet et par gange i forspillet, og jeg så går i gang med at bolle hende, så begynder hun efter et stykke tid helt spontant at sprøjte - uden orgasme- det sjasker bare ud og gør lagnet vådt. I starten dejligt og erotisk, men nu efterhånden også lidt irriterende for os begge at vi efterhånden ikke kan bolle uden at hun sprøjter, altså uden orgasme. Det sker dog kun hvis hun har fået orgasme i forspillet. Så kære kvinder - der læser med her, rutineret ud i sexuniverset som i må være, er det noget i kender til? Er det simpelhen bagsiden af sprøjte orgasmer, at når først man har fået dem, så er de svære at komme af med igen? (Og mændene må også genre byde ind) Har det lidt på samme måde med en af mine faste, selv om hun kommer når hun sprøjter. Hun sprøjter p.t. hver gang hun kommer, men kan ikke komme lige så mange gange som før. Og jeg synes også at det bliver lidt mindre glidevenligt og mere ru at knalde videre efter første sprøjt. Og det bliver jo fandens så vådt i sengen. Man kan jo ikke ordne med latexlagen hver gang man skal knalde lidt. Vel? Er faktiskt ved at blive lidt træt af det, og det er også hun kan jeg mærke. Og hun kan i hvert fald ikke kontrollere det. Kommer hun så sprøjter hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg