Harran 2418 Skrevet 3. November, 2018 (edited) Jeg så i denne tråd en forumbroder, der ønskede at bordellet skruede ned for parfumen, da det åbenbart gav ham et problem på hjemmefronten. Personligt har jeg den holdning, at: Hvis det er et problem, at du kommer hjem med spor efter dit besøg - bør du ikke komme hjem med spor efter dine besøg. Hvis din kone bliver ked af det, så lad være med at gøre din kone ked af det. Omtanke! Det er da SINDSYGT dårligt stil, at lugte lugte af parfume. Det er ENDNU dårligere stil og direkte dumt ikke at slette sporene, hvis du ved at det er et problem for konen. Det er da ikke stedets skyld, men din planlægning der er udfordringen. Hvis det var en udfordring for mig, ville jeg nok planlægge det anderledes. Være lidt kreativ. Jeg ville da aldrig tage lugten af en kvindeparfume med hjem til konen, hvis jeg vidste at konen ville blive ked af det. - så lad dog være!!! Find en løsning. Gå i svømmehallen. Lav en sportsaftale og klæd om i sportshallen og kom hjem lugtende af sved i stedet - det sættes der nok mere pris på. Men lad dog være med at pålægge bordellet det ansvar. Redigeret 3. November, 2018 af Harran 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 3. November, 2018 Harran skrev, for 2 timer siden: Jeg så i denne tråd en forumbroder, der ønskede at bordellet skruede ned for parfumen, da det åbenbart gav ham et problem på hjemmefronten. Personligt har jeg den holdning, at: Hvis det er et problem, at du kommer hjem med spor efter dit besøg - bør du ikke komme hjem med spor efter dine besøg. Hvis din kone bliver ked af det, så lad være med at gøre din kone ked af det. Omtanke! Det er da SINDSYGT dårligt stil, at lugte lugte af parfume. Det er ENDNU dårligere stil og direkte dumt ikke at slette sporene, hvis du ved at det er et problem for konen. Det er da ikke stedets skyld, men din planlægning der er udfordringen. Hvis det var en udfordring for mig, ville jeg nok planlægge det anderledes. Være lidt kreativ. Jeg ville da aldrig tage lugten af en kvindeparfume med hjem til konen, hvis jeg vidste at konen ville blive ked af det. - så lad dog være!!! Find en løsning. Gå i svømmehallen. Lav en sportsaftale og klæd om i sportshallen og kom hjem lugtende af sved i stedet - det sættes der nok mere pris på. Men lad dog være med at pålægge bordellet det ansvar. Jeg har netop skrevet at jeg holder mig væk fremover af samme årsag. Så stedet kan gøre hvad de vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 3. November, 2018 (edited) Det er 100 % god stil som GPer ikke at bruge parfume. Ligeledes god stil at lade være med at have sæbe stående, som dufter. Det kan der slet ikke være debat om. GPerne ved nok godt, at for en del besøgende, er det ikke smart at dufte af parfume.. Gensidig hensyn, sidestillet med gensidig diskretion ! Redigeret 3. November, 2018 af FrokostUartig tilføjet link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. November, 2018 Jeg kan faktisk ikke tåle parfume. Jeg har dog været heldig med at undgå disse steder/piger. Jeg bryder mig heller ikke om at gå forbi visse thaiklinikker, da der helt ud på gaden kan være denne udefinerlige olielugt. I mine "glade dage" på thaiklinikker var min evige anke, at der blev brugt olie med lugt, der selv efter et bad kunne klæbe til kroppen. Så jeg er helt enig i, at der bør skrues ned for duftarsenalet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. November, 2018 Ved at mange GP'er bruger mande deodoranter for at undgå at "smitte" manden med kvindeparfume lugt... Bliver nu selv lidt ekstra tændt hvis de lugter af parfume og har også ved enkelte lejligheder spurgt om de ikke kan komme lidt bag øret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finnen 98 Skrevet 3. November, 2018 Ratata skrev, for 1 time siden: Ved at mange GP'er bruger mande deodoranter for at undgå at "smitte" manden med kvindeparfume lugt... Bliver nu selv lidt ekstra tændt hvis de lugter af parfume og har også ved enkelte lejligheder spurgt om de ikke kan komme lidt bag øret... Komme bag øret.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. November, 2018 (edited) Finnen skrev, for 28 minutter siden: Komme bag øret.... Er det ikke det man gør med dyr parfume? Redigeret 3. November, 2018 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 3. November, 2018 Til tråd starter: ingen pålægger klinikken det ansvar. Vi fortæller bare at de kan få flere kunder, hvis de undlader for meget duft. Hvis de hellere vil have færre kunder og dufte intenst, så står det dem helt frit. Men måske er det alligevel smart for alle at tage hensyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 Det er sgu en mærkelig retorik. Det er ikke klinikkens ansvar hvis det lugter bordel? Selvfølgelig er det det. Hvems ansvar er det ellers? Er det heller ikke restaurantens ansvar hvis maden er god? Ingen kan jo tvinge dem, men vil de have flere kunder kunne det jo være en god idè. Det kan jo aldrig være min pligt at gå et sted hvor jeg ikke kan lide lugten, eller spise mad jeg ikke synes er god. Desuden er der forskel på parfume og parfume, og for meget parfume - uanset hvor dyr den måtte være - giver kun et billigt indtryk. Og det er det ikke alle kvinder der har forstand på. Hvorfor ikke så give dem et tip? "Der findes bad på klinikken så det er da ikke noget problem." Hmm... Du kan altså ikke bade væk parfume så nemt, og hvad med tøjet? Findes der vaskemaskine også? Gå til svømmehallen, jo fin idé. Jeg tror det er de færreste af os der vil bruge mere end en halv dag på et pigebesøg af en times varighed. Og måske drejer det sig ikke om konen. Jeg vil da ikke komme på arbejde og lugte bordel. En mand der oser af tung og sød parfume midt om dagen har sandsynligt været på bordel. Kvinder på andre arbejden bader ikke i parfume på den måden. Så... jeg går udenom. Det er mit ansvar. Og eftersom jeg er et venligt menneske så forklarer jeg gerne hvorfor. Som et lille tip. Det gør jeg også på de thaiklinikker som dufter for meget - thaiklinik. Den der mærkelige blandingen af billig olie, duftelys og tigerbalsam. Hvorfor ikke købe lidt bedre olie, og lade duftelysen være slukkede? Så det gør de. I hvert fald når jeg kommer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. November, 2018 Hmmmm. tænke tænke..... Ved nærmere eftertanke, tror jeg egentligt aldrig jeg har besøgt en kvinde, der ikke havde en svag duft af parfume. Jeg kan næppe forestille mig, at det kan frembringe nogle af de problematikker der nævnes i tråden. Jeg kan så sagtens sætte mig ind i, at hvis man kan dufte kvindens parfume før hun åbner døren og tager imod en, så giver det problemer på flere fronter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Hmmmm. tænke tænke..... Ved nærmere eftertanke, tror jeg egentligt aldrig jeg har besøgt en kvinde, der ikke havde en svag duft af parfume. Jeg kan næppe forestille mig, at det kan frembringe nogle af de problematikker der nævnes i tråden. Jeg kan så sagtens sætte mig ind i, at hvis man kan dufte kvindens parfume før hun åbner døren og tager imod en, så giver det problemer på flere fronter. En svag duft af parfume er ikke hvad jeg snakker om. Ved den pågældende klinik gik jeg aldrig ind. Hun åbnede og jeg bestemte allerede i døren at der går jeg ikke en gang ind. Har også oplevet detsamme hos Jenny på Vardegade. Der gik jeg ind og snakkede nogle minutter, og den parfumen fulgte siden med mig i flere timer. Men heldigvis er det sjældent det er så slemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. November, 2018 Bananas skrev, for 1 minut siden: En svag duft af parfume er ikke hvad jeg snakker om. Ha ha... Det har vel nogenlunde samme effekt, som hvis en mand stå nøgen i hvide tennissokker og et par Frank Hvam underhylere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 TheVoice skrev, for 6 timer siden: Ha ha... Det har vel nogenlunde samme effekt, som hvis en mand stå nøgen i hvide tennissokker og et par Frank Hvam underhylere. Hvis jeg går til thaiklinik, og en nøgen mand i hvide tennissokker og Frank Hvam åbner - så vender jeg også i døren. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. November, 2018 (edited) At kunne dufte pigen eller rettere pigens parfume længe efter et besøg, synes jeg personligt fint om. Det vækker hele tiden minder om det gode besøg. Det har jeg intet problem med. Får du en god "krammer" eller "knuser" af en veninde du møder eller er med i byen, eller sidder du lidt tæt på hende og flirter lidt måske, det hænder også at du kan dufte hende eller hendes parfume lidt eller noget bagefter. Og herregud da. Er der ikke større problemer i vores tilværelse end en duft af kvinde eller kvindeparfume, så går det nok endda. Jeg har været på en del klinikker gennem tiden og det er godt nok et fåtal, hvor det har været så voldsomt at jeg stank af kvindeparfume langt væk bagefter. Så selvfølgelig alt med måde, og har pigen væltet sig i parfume, så ja, så er det for meget. Normalt hvis jeg kommer hjemmefra og har taget bad derhjemme, så har jeg også sprøjtet mig lidt til med mandeparfume inden jeg besøger en GP. Tager jeg bad hos GPen er det ikke muligt udover hos de GPer der ligefrem har sat mandeparfumen frem til kundernes brug efter badet. Jeg foretrækker dog en GP der ikke har en læbestift der smitter - og dog. Det har nemlig aldrig rigtigt været et problem, for de GPere der har haft det, har været så venlige at tørre mit ansigt af bagefter for læbestift inden de sendte mig afsted Redigeret 3. November, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 Aros skrev, for 2 timer siden: Jeg har været på en del klinikker gennem tiden og det er godt nok et fåtal, hvor det har været så voldsomt at jeg stank af kvindeparfume langt væk bagefter. Så selvfølgelig alt med måde, og har pigen væltet sig i parfume, så ja, så er det for meget. Lige præcis. Og det er det fåtal som i hvert fald jeg påtaler. Jeg har også været på en del klinikker - eller mange. Ja rigtigt mange faktiskt. Og det er et fåtal hvor pigen har væltet sig i parfume. En af dem er den der blev anmeldt af AlfaN; en anmeldelse som foranledigede TS at starte denne tråd. At man har en duft med sig efter at have mødt en kvinde intimt, er uundgåeligt. Og lige som du siger, nogle gange en lille diskret påmindelse om hvor dejligt det var. Men det er noget andet end at dufte som hvis du har knaldet ekspedienten i Matas og i ekstasen fået parfumehylden at styrte ned over jer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. November, 2018 (edited) Bananas skrev, for 24 minutter siden: Lige præcis. Og det er det fåtal som i hvert fald jeg påtaler. Jeg har også været på en del klinikker - eller mange. Ja rigtigt mange faktiskt. Og det er et fåtal hvor pigen har væltet sig i parfume. En af dem er den der blev anmeldt af AlfaN; en anmeldelse som foranledigede TS at starte denne tråd. At man har en duft med sig efter at have mødt en kvinde intimt, er uundgåeligt. Og lige som du siger, nogle gange en lille diskret påmindelse om hvor dejligt det var. Men det er noget andet end at dufte som hvis du har knaldet ekspedienten i Matas og i ekstasen fået parfumehylden at styrte ned over jer. Og jeg kan derfor heller ikke se det store problem. Jeg har sikkert været lige så aktiv kunde som dig, og det her "problem" oplever jeg yderst sjældent, eller rettere yderst yderst sjædent, og den "hyppighed" er vi vist ikke så uenige i. Jeg skal faktisk flere år tilbage før jeg kan mindes svagt et sådan besøg, og siden da har jeg da nok været afsted i et tre cifret antal besøg. Så det kan ikke få mit pis i kog. Der har jeg simpelthen andet at gå op i end at "flippe ud" over noget der sker så sjældent. Redigeret 3. November, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 Hvem flipper ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. November, 2018 Bananas skrev, for 8 minutter siden: Hvem flipper ud? Jeg skriver, at jeg har andet at gå op i end at "flippe ud" over det her emne. Eller med andre ord, som jeg også skriver, det kan ikke få mit pis op og koge. Hvorfor har jeg begrundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. November, 2018 (edited) Aros skrev, for 36 minutter siden: Jeg skriver, at jeg har andet at gå op i end at "flippe ud" over det her emne. Eller med andre ord, som jeg også skriver, det kan ikke få mit pis op og koge. Hvorfor har jeg begrundet. Fint Aros, så ved vi det. Dejligt at høre. På den anden side er der jo ingen der har bedt dig at flippe ud. Men mener du med det, at det ikke er i orden at en anmelder i sin anmeldelse skriver at kvinden brugte alt for meget parfume? Hvis det nu var så han oplevede det? Det er jo nemlig hvad den her tråd handler om. Ikke at det er et stort problem. TS "flippede ud" over en anmeldelse som påpegede at kvinden duftede alt for stærkt af parfume. Noget som måske andre ville synes være godt at vide. Men en bieffekt som TS syntes anmelderen skulle ordne gennem at gå til svømmehallen efterpå, istedet for at undvige problemet fra begyndelsen. Eller skrive om det i sin anmeldelse. Jeg har dog stadig til gode at læse at nogen synes det er et stort eller hyppigt problem. Eller at nogens pis er i kog over kvindernes parfume. Og egentlig forstår jeg ikke den her tråd overhoved. Dem der gerne dufter stærkt af parfume går der, dem der ikke gerne vil, går andre steder. Hvad er problemet med det? Redigeret 3. November, 2018 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 4. November, 2018 Jeg er overbevist om, at de fleste kvinder godt kan mærke både den diskrete parfume og den stærke parfume. De ser håret på reverset. De mærker de små signaler manden sender, når han kommer ind ad døren. Kvinder er ofte mere opfattende end mange mænd lader som om de ikke ved. Hvis nogle tror, at når de har været et sted, hvor GP har "væltet sig i parfume" giver konen en anden opfattelse af hvad manden har gang i, end der, hvor man har været i nær kropskontakt med en, der har en diskret parfume på, så tror jeg at de er lidt naive. Min pointe var: Hvis du slæber spor med hjem, det være sig diskrete eller tydelige - og du ikke ønsker at konen skal mærke til det, så fjern dem. Det gør ingen forskel for din kone om parfumen er kraftig eller let - det er stadigvæk et spor. Forskellen er: hvis sporet er så kraftigt, at det hænger i luften så det åbenlyst at i begge ikke kan lade som ingenting, så er du måske nødt til at forklare dig. Hvis det er diskret, så er konen måske så flink at hun lader som om, at hun ikke har bemærket noget. Hvis din kone er ligeglad, men ønser at sporene skjules - så skjuler du sporene. Hvis din kone er ligeglad, uanset hvor tydelig sporene er - så no problem. Hvis din kone IKKE er ligeglad, så skjuler du alle spor - og så er det ligegyldigt om parfumen er tung eller let. Så har du bare en opgave foran dig efter et besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. November, 2018 (edited) Bananas skrev, for 10 timer siden: Fint Aros, så ved vi det. Dejligt at høre. På den anden side er der jo ingen der har bedt dig at flippe ud. Men mener du med det, at det ikke er i orden at en anmelder i sin anmeldelse skriver at kvinden brugte alt for meget parfume? Hvis det nu var så han oplevede det? Det er jo nemlig hvad den her tråd handler om. Ikke at det er et stort problem. TS "flippede ud" over en anmeldelse som påpegede at kvinden duftede alt for stærkt af parfume. Noget som måske andre ville synes være godt at vide. Men en bieffekt som TS syntes anmelderen skulle ordne gennem at gå til svømmehallen efterpå, istedet for at undvige problemet fra begyndelsen. Eller skrive om det i sin anmeldelse. Jeg har dog stadig til gode at læse at nogen synes det er et stort eller hyppigt problem. Eller at nogens pis er i kog over kvindernes parfume. Og egentlig forstår jeg ikke den her tråd overhoved. Dem der gerne dufter stærkt af parfume går der, dem der ikke gerne vil, går andre steder. Hvad er problemet med det? Jamen Bananas, jeg glemte hvor sart en lille blomst du kan være, siden du kan gå så meget op i en sådan formulering. Det hører naturligvis og helt sikkert hjemme i en anmeldelse at omtale at en pige har brugt for meget parfume, hvis man synes det. Hvis du kan tro og tolke, at jeg mente noget andet, er det hermed slået fast. Når jeg ser nogle gå op i en problemstilling, jeg selv kun oplever i vel under 1 procent af mine besøg, påpeger jeg blot, at jeg for mit vedkommende er det ikke noget der kan få mit pis i kog. Selvom du jo selv er en af dem der elsker at gå til andre til enhver tid i et sprogbrug jeg slet ikke bruger i denne tråd, er du jo også den mest sarte blomst selv, som mange har skrevet til dig i andre forbindelser. Det burde jeg have vidst, og så jeg skulle have skrevet "gå op i" eller "engagere sig i" fremfor sætningerne "pis i kog" og "flippe ud", meningen ville dog have været næsten det samme, men det sidste lyder bedre, det indrømmer jeg. Omkring kritik af det vi som kunder oplever. Der har været en debat omkring photoshoppede billeder, og kritik af pigernes brug af disse billeder, hvor du gik ind og argumenterede for hvorfor det betød mindre eller ingenting at pigerne brugte photoshoppede billeder. Der er jeg slet ikke. Jeg respekterer og accepterer fuld ud, at det er et kritisabelt punkt i et besøg, og det hører bestemt hjemme i en anmeldelse. Jeg synes bare efter min opfattelse, at det er så lille et problem, at det ikke er værd at gøre noget ud af. Andre kan føle det på anden nåde, det har de ret til og give udtryk for, ligesom jeg har ret til at give udtryk for min holdning. Redigeret 4. November, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. November, 2018 Bananas skrev, for 10 timer siden: ... Jeg har dog stadig til gode at læse at nogen synes det er et stort eller hyppigt problem. Eller at nogens pis er i kog over kvindernes parfume. Og egentlig forstår jeg ikke den her tråd overhoved. Dem der gerne dufter stærkt af parfume går der, dem der ikke gerne vil, går andre steder. Hvad er problemet med det? Der er et problem, selvom det ikke er hyppigt. Det rækker dog lidt videre end kogende pis. Forholdet er for mit vedkommende, at jeg er parfumeallergiker, og jeg reagerer ret tydeligt på det. Jeg kan således få det dårligt, når jeg er tvunget til at gå igennem parfumeafdelingen i Kastrup, når jeg skal fra sikkerhedskontrollen og ud i afgangshallen. Så der er faktisk substans i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 4. November, 2018 Aros skrev, for 16 minutter siden: Jamen Bananas, jeg glemte hvor sart en lille blomst du kan være, siden du kan gå så meget op i en sådan formulering. Det hører naturligvis og helt sikkert hjemme i en anmeldelse at omtale at en pige har brugt for meget parfume, hvis man synes det. Hvis du kan tro og tolke, at jeg mente noget andet, er det hermed slået fast. Når jeg ser nogle gå op i en problemstilling, jeg selv kun oplever i vel under 1 procent af mine besøg, påpeger jeg blot, at jeg for mit vedkommende er det ikke noget der kan få mit pis i kog. Selvom du jo selv er en af dem der elsker at gå til andre til enhver tid i et sprogbrug jeg slet ikke bruger i denne tråd, er du jo også den mest sarte blomst selv, som mange har skrevet til dig i andre forbindelser. Det burde jeg have vidst, og så jeg skulle have skrevet "gå op i" eller "engagere sig i" fremfor sætningerne "pis i kog" og "flippe ud", meningen ville dog have været næsten det samme, men det sidste lyder bedre, det indrømmer jeg. Omkring kritik af det vi som kunder oplever. Der har været en debat omkring photoshoppede billeder, og kritik af pigernes brug af disse billeder, hvor du gik ind og argumenterede for hvorfor det betød mindre eller ingenting at pigerne brugte photoshoppede billeder. Der er jeg slet ikke. Jeg respekterer og accepterer fuld ud, at det er et kritisabelt punkt i et besøg, og det hører bestemt hjemme i en anmeldelse. Jeg synes bare efter min opfattelse, at det er så lille et problem, at det ikke er værd at gøre noget ud af. Andre kan føle det på anden nåde, det har de ret til og give udtryk for, ligesom jeg har ret til at give udtryk for min holdning. Og jeg glemte hvilken lille aggressiv tudedreng du bliver så snart du bliver udfordret i dine formuleringer - som ofte er langt mindre eksakte og mere rundtossede end du åbenbart forstår. Så når jeg beder om en uddybelse af hvad du mener, er det altså ikke for at jeg er sart, men for at du - som sædvanligt - formulerer dig med alt for mange ord som det er svært at fange essencen af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. November, 2018 Bananas skrev, for 6 minutter siden: Og jeg glemte hvilken lille aggressiv tudedreng du bliver så snart du bliver udfordret i dine formuleringer - som ofte er langt mindre eksakte og mere rundtossede end du åbenbart forstår. Så når jeg beder om en uddybelse af hvad du mener, er det altså ikke for at jeg er sart, men for at du - som sædvanligt - formulerer dig med alt for mange ord som det er svært at fange essencen af. Nogle kan lide mine indlæg, andre ikke. Jeg har det fint med din opfattelse af mine indlæg og mig som person, specielt når det kommer fra en som dig og med den moral, du har vist du har på dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 4. November, 2018 @Aros og @Bananas I kan tage jeres fnidder med småpersonlige hentydninger på pm. I skal ikke afspore tråden yderligere med det! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg