Gerrard 1218 Skrevet 1. November, 2018 For nylig købte jeg en ny tablet, Android 7.1.1. Men når jeg fx vil ind og se de fristende videoer på cassiopeiastars.dk, får jeg beskeden "Dette plugin understøttes ikke ". Jeg har forsøgt at finde noget Flash Player, der virker. Men forgæves. Føler mig som en blondinebimbo Er der nogen der har et brugbart tip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 1. November, 2018 Først og fremmest: Man Up! Siden kan du prøve at installere Puffin Browser og køre via den i stedet for Chrome. Til sidst: Det er altså ikke den bedste kvalitet på den ene film de har på Cassiopeiastars alligevel. Ikke noget at arbejde hårdt for at få se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 1. November, 2018 (edited) Super! Tusind tak! Puffin... Cute navn Og du har sandelig ret i at den ene film ikke er værd at gå i spagat for, da den kun eksisterer på "papiret ". Så hellere en film om søpapegøjer. Redigeret 1. November, 2018 af Gerrard Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg