Hop til indhold
Eromon

TS klub i London

Recommended Posts

Ja jeg ved ikke om den bør ligge her eller i udlandssektionen eller i hyggesnak, for det er en anmeldelse af en klub og ikke en pige.

Nå men jeg har for nyligt været i London og hvis man er til TS/Ladyboys/Shemales/TV, så er The WayOut Club http://www.thewayoutclub.com/ stedet.

Der er åbent hver lørdag og det findet sted centralt i "city" nær Bank/Aldgate tube stationer.

Det starter stille men efter midnat er der 2-300 personer nogle gange flere og der er en fin blanding af TS/Ladyboys/Shemales/TV og deres fans ;)

Der er alt fra gamle mænd i kjoler til ultra smukke ladyboys, hvor du ikke kan se om det er lady eller ladyboy.

Jeg flirtede hårdt med en ladyboy, men da jeg ikke greb chancen og kyssede hende da hun lagde op til det, smuttede hun fra mig og endte med en anden fyr. MEGA surt, men så kan jeg lære det. :oops:

Der var rigtig god stemning, folk er flinke og nemme at tale med, der er et cabaret show som er meget sjovt og jeg fik mig også en lang snak med hende der driver clubben. Helt klart et sted jeg vil besøge igen når jeg kommer til London.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...