Hop til indhold
Markild

Glædespiger kan få deres dage på et klinik booket op, ved at have kontakt til faste kunder ....

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Der er mange måder at sikre sig gæster at der kommer gæster  på en planlagt vagt, så den vej rundt er der jo mange alternativer til direkte kontakt på dagen. :).  Min pointe var såmænd blot at kvinderne bestemt driver deres "forretning" samt at de nok hver især har valgt nogle metoder/initiativer til at sikre en passende mængde gæster på deres vagter. 

Det er der helt sikkert. Og jeg, der jo er til stamkundeforhold, har efterhånden sikret mig, at jeg har åbne kanaler til pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Det er der helt sikkert. Og jeg, der jo er til stamkundeforhold, har efterhånden sikret mig, at jeg har åbne kanaler til pigen

Det er vist meget udbredt/normal.  Sådan er det også for mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du er stamgæst, så kommer du vel forbi uden, eller inden at hun har brug for at ringe efter dig ?  ;) 

Jeg er selv blevet kontaktet nogle gange, men har måttet takke nej hver gang, da jeg hverken havde tid eller råd... jeg er faktisk engang blevet kontaktet gennem en kliniks telefon, men af en pige som jeg aldrig har besøgt, det var sgu lidt underligt...jeg svarede heller ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Hvis du er stamgæst, så kommer du vel forbi uden, eller inden at hun har brug for at ringe efter dig ?  ;)

Nej, her taler vi vist lidt forbi hinanden.

I vore dage er det jo sådan, at hvis blot tre personer skal have et møde, så er kalenderen først fri for alle tre om tre måneder.

Det er nogenlunde det samme i et glædespige/stamforhold:

Man må være ude i god tid, og – måske? – kan man være heldig at få en mindre tidsmæssig fordel fremfor andre, fordi man har vist sig at være stabil.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Nej, her taler vi vist lidt forbi hinanden.

I vore dage er det jo sådan, at hvis blot tre personer skal have et møde, så er kalenderen først fri for alle tre om tre måneder.

Det er nogenlunde det samme i et glædespige/stamforhold:

Man må være ude i god tid, og – måske? – kan man være heldig at få en mindre tidsmæssig fordel fremfor andre, fordi man har vist sig at være stabil.

Nå jamen hvis der er masser at lave, så er der jo ingen grund til at pigen ringer rundt

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 26 minutter siden:

Nå jamen hvis der er masser at lave, så er der jo ingen grund til at pigen ringer rundt

Nej, netop. Så må man jo bare stille sig i kø ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...