Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/252052

Billeder passer. 

Lokket af det fine tilbud med 30 min for 600 med slug, besøgte jeg den super smukke sydamerikanske Paula i dag. 

Mild af væsen, rimeligt engelsk, sexet natur og en killer latinsk røv!

Først en hurtig skyller, så ind på ‘kontoret’. Fik et par dejlige kys der gik over i et virkelig godt dybt blow uden og løgposen fik også en fin omgang. 

Uden at gå for meget i detaljer var der så slik af mis, 69 og sex i flere stillinger. Den røv altså. Wow!

Afslutning med hånd og mund. Desværre ikke slug, men nærmere cof og på mig selv. Det er nok den eneste anke ved det besøg. 

Store plusser for kys, blow, all-inklusive pris og så selvfølgelig suveræne den latinske røv. 

Prisen er meget lav og jeg vil tro hun snart sætter den op. En halv time med hende er klart mere værd selvom konkurrencen i Odense er hård for tiden.

Tror hun er her et stykke tid endnu og jeg vil klart anbefale et (eller flere) besøg.

vær god ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 34 minutter siden:

Ja det er fanme en fin pris ellers, jeg forsøgte at få fat i hende tidligere idag..men hun havde nok travlt ? :D

 

Det må man vel håbe. Hun er en fin oplevelse. Som hun skriver er der tilbud, så jeg forestiller mig ikke at prisen holder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha, hun ser godt nok dejlig ud :)  Kan se hun er i Fredericia nu, så kan nogen fortælle hvor i Fredericia hun holder til? Eller lad mig spørge på en anden måde, holder hun til tæt på banegården? I tilfælde af at man kommer med toget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende selv lørdag formiddag.

Utrolig sød pige der giver en rigtig fin oplevelse, og som andre skriver en sambanumse i verdensklasse, hun fortalte hun kom fra Colombia, de kan så også lave kvinder med fine numser.

Fik som afslutning reverse cowgirl, i guder et lækkert syn.

Samlet pris kr. 600,00 som var hver en krone værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 6/11/2018 at 10:57:

Mit bedste bud er at det er inden for 1000 m, men sms og sprøg dem ;)

Haha Big3lover, hvordan skal jeg lige forstå dit svar? :lol: Og ja, du har ret, jeg ku sagtens skrive til "dem" (Vi ved da ikke om hun arbejder selvstændig og så bare har fået hjælp til oversættelse og lejlighed, eller om der er tale og alfonseri :) ), men det var nu mere betryggende at starte med at spørge her :)

 

reknas skrev, den 6/11/2018 at 13:04:

Besøgte hende selv lørdag formiddag.

Utrolig sød pige der giver en rigtig fin oplevelse, og som andre skriver en sambanumse i verdensklasse, hun fortalte hun kom fra Colombia, de kan så også lave kvinder med fine numser.

Fik som afslutning reverse cowgirl, i guder et lækkert syn.

Samlet pris kr. 600,00 som var hver en krone værd.

Tak for svar, det er rimelig let at komme til på gåben fra banegården :) 

Og lækkert med din gode oplevelse med hende. Jeg er ihvertfald ikke blevet mindre fristet :D

Ud fra dit svar går jeg også ud fra at det er hende på billederne? Har du et bud på hvor gammel hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, for 3 minutter siden:

Haha Big3lover, hvordan skal jeg lige forstå dit svar? :lol: Og ja, du har ret, jeg ku sagtens skrive til "dem" (Vi ved da ikke om hun arbejder selvstændig og så bare har fået hjælp til oversættelse og lejlighed, eller om der er tale og alfonseri :) ), men det var nu mere betryggende at starte med at spørge her :)

 

Tak for svar, det er rimelig let at komme til på gåben fra banegården :) 

Og lækkert med din gode oplevelse med hende. Jeg er ihvertfald ikke blevet mindre fristet :D

Ud fra dit svar går jeg også ud fra at det er hende på billederne? Har du et bud på hvor gammel hun er?

Til mig sagde hun 24 år, passer fint, og ja det er hende på billederne, du kan genkende hendes tatoo på ryggen.. Kønnere i virkeligheden

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 1 minut siden:

Til mig sagde hun 24 år, passerfint, og ja det er hende på billederne, du kan genkende hendes tatoo på ryggen.. Kønnere i virkeligheden

Fantastisk :) Sagde hun også noget om hvor længe hun bliver der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, for 8 minutter siden:

Fantastisk :) Sagde hun også noget om hvor længe hun bliver der?

Når jeg skrev til at du bare kan sme/ringe til "dem", så er det fordi jeg er ret overbevist om at der er flere piger på adressen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 minutter siden:

Når jeg skrev til at du bare kan sme/ringe til "dem", så er det fordi jeg er ret overbevist om at der er flere piger på adressen :)

Okay :-) Det kan da godt være, jeg har aldrig været på nogen adresse i Fredericia, kun i Odense og Nyborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, for 8 minutter siden:

Okay :-) Det kan da godt være, jeg har aldrig været på nogen adresse i Fredericia, kun i Odense og Nyborg :)

Hende her holder også til tæt på volden og 6.Julivej....så mon ikke det er samme adresse tænker jeg. Jeg har besøgt hende i Odense i sidste uge. Billeder er ægte og hun kan klart anbefales. Priser som Paulas og hun leverer varen i form af rigtig fræk sex. Hun har også en lækker struttende latinarøv ;)

https://annoncelight.dk/showad/260117

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 15 minutter siden:

Hende her holder også til tæt på volden og 6.Julivej....så mon ikke det er samme adresse tænker jeg. Jeg har besøgt hende i Odense i sidste uge. Billeder er ægte og hun kan klart anbefales. Priser som Paulas og hun leverer varen i form af rigtig fræk sex. Hun har også en lækker struttende latinarøv ;)

https://annoncelight.dk/showad/260117

Ser spændende ud :D Tak, det vil jeg kigge lidt nærmere på ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt hende. Og det var en rigtig dejlig oplevelse med nogle men´er.

Pigen er endnu kønnere irl. Billederne er utvivlsomt af hende, men hun er spinklere i virkeligheden. Et rigtig dejligt lille nips med små struttende bryster, helt flad mave og en mis hvor de ydre læber dækker de indre når hun ikke har spredt benene for meget. Eneste grund til at jeg ikke giver hende 10/10 er tatoveringerne.

Hun er sød og tager initiativ undervejs på sød og sjov vis. Rigtig god superfransk i første omgang. Ikke rigtige kys selvom det står i annoncen, men jeg er en del ældre end hende og accepterer hvis det er grunden. OG NEJ - JEG HAR IKKE DÅRLIG HYGIEJNE!

Men: Hun lugtede ikke så godt fra fissen. Jeg er ret sikker på at jeg var dagens første gæst. Og da jeg skulle til at afslutte blev megafransken mest med hånd, og uden at hovedet rigtigt var i munden trods at jeg bad om det. Dette også beskrevet af anden bruger.

Besøge igen? Der er rigtig meget der taler for det, men desværre også noget imod. Jeg elsker rigtig megafransk, og at komme rigtigt tæt på sådan en fin lille fisse som hun har.

Hun er i Fredericia ca 1 uge mere, og tror at hun så tager til en anden by i DK. 

Redigeret af stein
Glemsomhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, den 5/11/2018 at 20:13:

Puha, hun ser godt nok dejlig ud :) Kan se hun er i Fredericia nu, så kan nogen fortælle hvor i Fredericia hun holder til? Eller lad mig spørge på en anden måde, holder hun til tæt på banegården? I tilfælde af at man kommer med toget :)

1600 meter pr gåben siger GM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alderen passer fint til Paula og hun siger hun er der så længe der er kunder. Nogle gange kan deres lille mis lugte når de bruger en svamp til at holde blodet væk således de kan arbejde mens de har deres ting sådan er det bare. Og disse piger har ikke en alfons de er utrolig velorganiseret og kommer selv til Danmark via veninderne. Alfonseri hører fortiden til. De betaler en husleje og arbejder og rejser fra by til by inden de rejser hjem til deres famile. Næsten alle Colombianske piger har tatoveringer og kan man ikke lide dette skal man jo ikke besøge pigen eller sige nej tak ved ankomst. De fleste Colombianere har ægte fotos på nettet, men de ældre bruger fotoshop for at lokke. De kommer mest fra Cali, Bogota, Meddelin og Perieria på turistvisa på 3 måneder.  Nu er det heldigvis købers marked da der er 3 gange så mange piger i Danmark som normalt ihvertfald indtil jul. Så det er nu hvis man skal ha' et billigt knald. Modsat til Thai'erne som betaler ikke husleje de betaler som regel 50% 50% hos Mama San, men da en thaipige snildt omsætter for 100.000 om måneden så er halvdelen jo ikke dårlig for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dentaknemmelige skrev, for 4 timer siden:

Alderen passer fint til Paula og hun siger hun er der så længe der er kunder. Nogle gange kan deres lille mis lugte når de bruger en svamp til at holde blodet væk således de kan arbejde mens de har deres ting sådan er det bare. Og disse piger har ikke en alfons de er utrolig velorganiseret og kommer selv til Danmark via veninderne. Alfonseri hører fortiden til. De betaler en husleje og arbejder og rejser fra by til by inden de rejser hjem til deres famile. Næsten alle Colombianske piger har tatoveringer og kan man ikke lide dette skal man jo ikke besøge pigen eller sige nej tak ved ankomst. De fleste Colombianere har ægte fotos på nettet, men de ældre bruger fotoshop for at lokke. De kommer mest fra Cali, Bogota, Meddelin og Perieria på turistvisa på 3 måneder.  Nu er det heldigvis købers marked da der er 3 gange så mange piger i Danmark som normalt ihvertfald indtil jul. Så det er nu hvis man skal ha' et billigt knald. Modsat til Thai'erne som betaler ikke husleje de betaler som regel 50% 50% hos Mama San, men da en thaipige snildt omsætter for 100.000 om måneden så er halvdelen jo ikke dårlig for begge parter.

Sikke da en insider viden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte igår tid til en trekant med Paula og Caroline, her til formiddag. Noget var dog gået galt, da jeg ikke kunne få Caroline med i legen. Blev dog tilbudt at Linda kunne deltage, men takkede nej og nøjedes med Paula. 

Hun giver en god oplevelse og er rigtig silende, samt fik et kanon blowjob. 

Har læst at hun havde en super røv, og ja størrelse og form er da dejlig, men den er også fyldt overalt med strækmærker, og det er ikke lige mig. 

Helt sikkert et godkendt besøg og især til kr. 600.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Nogen der kan fortælle hvor hun ca holder til? Jeg er nok i Odense den næste lille uge men har ikke noget at køre i, så ville da være dejligt om det var i nogen lunde gå-afstand. :-)

God aften herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...