kanonkongen 34395 Skrevet 31. Oktober, 2018 Ja jeg er klar til, at modtage jeres ydelser. bekymre mig meget for jeres levestandarder https://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/ny-undersoegelse-husligt-arbejde-oeger-kvinders-levetid/6364522?fbclid=IwAR2ip-M_2TgrTpGHr456L1fUm0Z5kNE8_9XY7IeRV9ofudSeNKYI9_W7IDY 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 31. Oktober, 2018 Der står vi skal holde os fysisk aktive. Det kan vi jo gøre på andre måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 31. Oktober, 2018 Ssbbw Kbh skrev, Lige nu: Der står vi skal holde os fysisk aktive. Det kan vi jo gøre på andre måder. Ja ved husligt arb. Men du er da velkommen her. Og tørre støvet af min rumsterstang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 31. Oktober, 2018 kanonkongen skrev, for 2 minutter siden: Ja ved husligt arb. Men du er da velkommen her. Og tørre støvet af min rumsterstang Det kunne du lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 31. Oktober, 2018 Ssbbw Kbh skrev, Lige nu: Det kunne du lide. Ja det er en dejlig følelse da Bare se den stråle af glæde.Den KOMMER i godt humør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg