Hop til indhold
smokehat

Pattaya - Beach Road / Coconuts bar

Recommended Posts

Hej 

Endnu en tur står for døren - Jeg har endnu til gode at tage en med hjem fra Beach Road - syntes virkelig der står nogle fine modeller i blandt - og ja der står også meget "andet"

Men er indtil nu blevet holdt tilbage af alle skræk historierne man læser på diverse sider,  det "pudsige" er at jeg har ingen problemer med at tage hygge mig med en pige jeg har fundet på I-Bar..

Derfor høre jeg gerne om der vitterlig er nogen herinde fra der har haft en vildt dårlig oplevelse med Beach Road...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det... for det skal jo prøves... og det fungerede super fint. 1000 bath og hjem til hotellet det gik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet det, godt nok 10 år siden, ingen problemer.

Overvejer at gentage det, når jeg kommer, til Pattaya igen. Hvad kan der ske, mine værdier er låst inde, i safety box på hotellet.

Desuden ringer de fra receptionen, hvis pigen forlader hotellet selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mine ture til Pattaya har jeg nogle gange fundet en på Beach road.. ca 10-15 stk. ialt

Jeg har ikke haft nogle dårlige oplevelse med pigerne derfra.. Et par af dem var endda rigtige søde piger og ydede en super service

Lås dine værdigenstande inde. Piger aflevere Id i receptionen inden i går ind på hotellet.

 

Havde derimod nogle små problemer med en barpige... hun slæbte et par hamster med på hotellet og jeg havde hulens besvær med at slippe af hende igen 

Held og lykke på turen til Pattaya 

 

Redigeret af Bozz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nogle af pigerne vil gerne blive og sove og vaske deres trusser og kan kan være svære at komme af med sådan lige. De vil også gerne klippe dine negle. Men jeg har aldrig været ude for at de har stjålet noget. Det må de ikke for Buddha. Nogen hoteller går meget op i ID kortet. men andre er ligeglade. Pigerne tager ca 500-1000 bath for short time, som altså let kan blive til long time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det også sådan,  at mange af pigerne i Pattaya , nogle gange bor sammen i små Apartment, sover sammen osv. så hvis de får muligheden for at overnatte i en rigtig seng incl. air con,  køleskab med indhold, varmt bad osv. :rolleyes:

og samtidig får penge for det :P og en gavmild farang  <3 så kan ST hurtigt blive til LT :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, den 7/11/2018 at 08:56:

Tak for gode imput..

 

@Bozz altså - Hamster som i Hamster ??

Jeps 3 stk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, den 11/11/2018 at 22:32:

Jeps 3 stk... 

Uden gaffatape, hvad helvede skal man så med tre hamstere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 13 minutter siden:

Uden gaffatape, hvad helvede skal man så med tre hamstere? 

He he. Det må spørge hende om... Jeg er IKKE til hamstre med eller uden haffatape

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, den 31/10/2018 at 21:47:

1000 bath og hjem til hotellet det gik

Nogle af pigerne sidder endda på deres motobike og venter på kunder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ikke noget at være nervøs for. Piger koster typisk 500 til 2000bath. Short time long time. Og alle de år jeg har været der har jeg ikke prøvet, thaierne stjæler.  Beach piger er ofte billigere end dem på bar eller diskoteker. Få du problemer med pigen så giv hende 500 eller 1000 bath mere og så er den ude af verden. Da det Ikke er prisen, men snakker om som det første. 

Redigeret af Issas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik en tur på Beach Road en aften for et par uger siden, som jeg ofte har gjort tidligere uden at nogen af pigerne rigtigt kunne fange min interesse - det er også et problem at de bare står der med deres mobiler og ofte ikke engang smiler til en, så man vidste om de var kontaktbare - men denne aften var der en rigtig sød slank moden pige i en hvid kjole, der virkelig smilede sødt til mig - nå, jeg gik nu bare forbi og smilede sødt tilbage, da jeg blevet lidt overrasket over så smuk og indbydende hun var - fortsatte lidt længere ned og vendte nu tilbage for ligesom at se om hun stadig stod der - det syntes jeg ikke lige jeg kunne se - men hun havde måske regnet mine intentioner ud - for nu sad hun på en motobike på den anden side af vejen - og hun var da lige til at spise og tage med hjem på hotellet.

Motobiken var ikke hendes egen, men bare en tilfældig hun havde sat sig lidt på - så vi fulgtes ad ned til min egen.

Jeg havde foreslået en pris på 2000 bath for longtime og hun fortalte at mange af pigerne gerne ville gå for mindre - men ville mændene ikke give prisen på de 2000 bath til hende - så kunne de bare gå videre. Men hun stod, der hver aften, da der skulle tjenes penge til huse og datterens uddannelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er ved at udføre gravearbejder flere steder i Pattaya og især Beach Road er hårdt ramt

https://www.pattayamail.com/featured/drivers-advised-to-avoid-pattaya-beach-road-until-next-year-264055

- men nu har de aftalt at færdiggøre arbejdet lidt hurtigere - det synes nu ikke at stoppe den mest almindelige beskæftigelse i Coconut-bar og jeg tog også en spadseretur for at se udvalget an - og man må sige at der er lidt for enhver: fra husmødre, tykke og tynde til ladyboys - jeg faldt nu for en storsmilende smuk yngre milf, der selv om hun stod og spiste thai-food ud af en plasticbakke, alligevel havde tid til at gøre opmærksom hun var interesseret i at gøre mig følgeskab.

Jeg gik nu i første omgang bare forbi, men på tilbagevejen kunne jeg, selv fra den anden side af vejen, se hun stod og smilede og vinkede - og så måtte jeg jo se at finde en farbar vej over udgravningerne. Desværre ville hun ikke rigtig LT (Longtime), da hun vist havde 2 små børn derhjemme og forlangte i første omgang kun 800 THB (Thailandske Bath) for ST (Shortime) - men da hun syntes vi skulle lidt langt, forhøjede hun til 1000 bath. Vi aftalte så at hun skulle vente på sin motobike, mens jeg hentede min længere ude af Beach Road (Beach Road er ensrettet og man kan ikke bare køre så langt imod færdselsretningen - et kort stykke går nok - det gøre alle thaierne - ihvertfald på motobike, hvis det er mere belejligt ;-)  )

Da, jeg så endelig kom tilbage, holdt hun parat og hun fulgte godt med både igennem trafikkaoset på Beach Road op mod Walking Street og videre ud ad Pattaya 2rd, hvor der pt. er ensrettet pga. endnu mere vejarbejde end på Beach Road. På Thrapaya Road kunne jeg så endelig give den gas - men hun fulgte nu godt med hele vejen.

Da vi ankom til mit condo på Pratemnak, var hun lidt usikker på om hun skulle vise ID-kort til sikkerhedsvagten - men det skal man normalt ikke på et condo, hvor der som sådan ikke er nogen reception  - kun en sikkerhedsvagt eller 2 - og der er heller ingen check, når pigerne forlader stedet igen - men man kan selvfølgelig vælge at følge pigerne ned, hvis de er usikre på, om de bliver stoppet på vej ud.

Desværre havde hun ikke så meget tid, men hun gav et fantastisk blow/handjob - så jeg ville gerne have hyret hende i længere tid - og det gjorde jo heller ikke noget hun så fantastisk ud i forhold til hun havde fået 2 børn med lodret kejsersnit.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom de fleste barer og forlystelsessteder mm. er ordret lukket i Pattaya eller ihvertfald til at tage sex af menuen - så holder Coconut-bar stadig åben:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ghost town:

https://www.pattayamail.com/news/social-distancing-comes-to-pattaya-beach-292800

Det værste den Thailandske regering gjorde var nok at forlange en Covid19-attest for bare at flyve i transit via Thailand - det lukkede ligesom al trafik - det har de så været nødt til at slække lidt på igen, så man nu gerne må flyve i transit uden attest, men kun opholde sig i lufthavnen i max 24 timer, før man skulle flyve videre - og det kan være svært nok, selvom der ikke er mangel på flyvemaskiner:

https://www.pattayamail.com/covid-19/over-300-commercial-airplanes-grounded-at-thailands-airports-293602

Underligt med alle deres restriktioner, da man i f.eks. Pattaya har haft svært ved at opdrive nogen med Corona:

https://thethaiger.com/coronavirus/pattaya-city-officials-confirm-rumours-of-covid-19-in-soi-6-bar-staff-were-fake-news

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er de da totalt gået over gevind og nøjes ikke længere med at bede folk om at forlade stranden, men man risikerer op til 2 års fængsel for ikke at efterkomme de tåbelige restriktioner:

https://www.pattayamail.com/featured/pattaya-hotels-beaches-closed-under-new-coronavirus-restrictions-294066

Tænker at mange politibetjente nyder at få lov at stille sig op og kontrollere og udspørge folk og forsøge at gøre sig nyttige.

Og hvad formålet med natligt udgangsforbud lige skal være mht. at hindre udbredelsen af Corona - det må kun Budda vide:

https://www.pattayamail.com/thailandnews/tat-thailand-imposes-nighttime-curfew-from-3-april-until-further-notice-293973

Det er ellers svært at opdrive tilfælde af Corona i Thailand:

https://www.pattayamail.com/coronavirus/corona-virus-disease-covid-19-thailand-situation-confirmed-case-1875-death-15-293930

Måske derfor de har sat jagten yderligere ind ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 23 minutter siden:

Rejs hjem

Hvorfor? Regeringen i DK har bestemt at alle sommerens festivaler, koncerter og kræmmermarkeder ikke kan afholdes - arbejdsløse er der også nok og du kan ikke engang gå ud at spise. Familien tør ikke besøge dig og alle folk er hysteriske med at afspritte og afvaske legetøj ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Rejs hjem

Vejret er ligeså dejligt  :D  hvad er der at komme hjem til i DK  :rolleyes:

Så hellere få landsby kuller i Esaan :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 5 timer siden:

Vejret er ligeså dejligt  :D  hvad er der at komme hjem til i DK  :rolleyes:

Så hellere få landsby kuller i Esaan :wub:

Men den med  Curfew fra 11 - 17 april, den er ikke helt taget af bordet endnu :wub: er begyndt at hamstre toiletpapir, gær :P osv. man er vel Dansker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 3 timer siden:

er begyndt at hamstre toiletpapir, gær :P osv. man er vel Dansker 

Thaierne er så heldige at de ikke behøver hamstre toiletpapir, da de overalt har bum-guns ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet har åbenbart skræmt pigerne væk fra Strandpromenaden/Coconut-bar - så pigerne nu har henlagt residensen til Soi Buakhao, hvor jeg dog også tidligere har truffet gadepiger + der findes en del barer med barpiger:

https://www.pattayamail.com/news/pattaya-vows-crackdown-as-infamous-coconut-bar-reopens-on-soi-buakhao-365146

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...