Hop til indhold
Guest trille8700

menstration og sex

Recommended Posts

Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

@Agetha du  taler  om  medmenneskelig og  omsorg  for  andre.  Gælder  det  ikke  også  dig? Dit  ordvalg  er  ikke  i orden  og  du  burde  sende  en  undskyldning afsted.  

Skam  dig!!

Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan mens i leger med deres piger.  Hvor mødte du de piger i højde med deres ødelagte sind. Og du sidder her og fortæller mig, jheg er forkert på den. Nej, stop-'

I har misbrugt piger fra balkan uden at tage ansvar og her kommer jeg og ødelægger hele jeres manipulation af de piger. Jeg vil slæbe deres fædre / brødre med i kampen mod dansk bordel virksomhed og hvad er dit forsvar? 

Fucking grådighed. 

Det går bare ikke mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 9 minutter siden:

Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan mens i leger med deres piger.  Hvor mødte du de piger i højde med deres ødelagte sind. Og du sidder her og fortæller mig, jheg er forkert på den. Nej, stop-'

I har misbrugt piger fra balkan uden at tage ansvar og her kommer jeg og ødelægger hele jeres manipulation af de piger. Jeg vil slæbe deres fædre / brødre med i kampen mod dansk bordel virksomhed og hvad er dit forsvar? 

Fucking grådighed. 

Det går bare ikke mere. 

Hvilke  steder  er  det  jeg  lige  sidder? Du  flytter  fokus  - dit  ordvalg  og  foragt  for  andre  mennesker  er  skammeligt.   Jeg tvivler på  at  dine  forældre  vil  nikke anerkendende  i din  måde  at  tiltale  andre  mennesker på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Hvilke  steder  er  det  jeg  lige  sidder? Du  flytter  fokus  - dit  ordvalg  og  foragt  for  andre  mennesker  er  skammeligt.   Jeg tvivler på  at  dine  forældre  vil  nikke anerkendende  i din  måde  at  tiltale  andre  mennesker på

Jeg flytter ikke fokus.

Mine forældre skal du holde langt væk-.----de vil kun støtte mig. Og helt ærligt, i har ydnyttet noik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Jeg flytter ikke fokus.

Mine forældre skal du holde langt væk-.----de vil kun støtte mig. Og helt ærligt, i har ydnyttet noik 

Mit indlæg  gik  udeukkende på  dit  ordvalg 

Tvivler  på  dine  forældre  har  opdraget  dig  til  at  tiltale  andre  mennesker  på  sådan  en  måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 20 minutter siden:

Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan ...

Nå, du er fra Balkan. Javel, ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var lidt som en forsinket nytårsraket der bare gerne ville springe i luften :) 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 35 minutter siden:

Fucking grådighed. 

Det går bare ikke mere. 

@Agethadet virker til at du har en af de dårlige aftener og jeg vil råde dig til at gøre alvor af det du har skrevet flere gange nu, om at stoppe og gå i seng.

Hvad syntes du egntlig selv om det du har skrevet, når du læser det næste morgen?

Er det ved at være tid til at slette din profil igen? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...