Guest Agetha Skrevet 1. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @Agetha du taler om medmenneskelig og omsorg for andre. Gælder det ikke også dig? Dit ordvalg er ikke i orden og du burde sende en undskyldning afsted. Skam dig!! Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan mens i leger med deres piger. Hvor mødte du de piger i højde med deres ødelagte sind. Og du sidder her og fortæller mig, jheg er forkert på den. Nej, stop-' I har misbrugt piger fra balkan uden at tage ansvar og her kommer jeg og ødelægger hele jeres manipulation af de piger. Jeg vil slæbe deres fædre / brødre med i kampen mod dansk bordel virksomhed og hvad er dit forsvar? Fucking grådighed. Det går bare ikke mere. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2019 (edited) . Redigeret 1. Januar, 2019 af Nemtøs . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2019 Agetha skrev, for 9 minutter siden: Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan mens i leger med deres piger. Hvor mødte du de piger i højde med deres ødelagte sind. Og du sidder her og fortæller mig, jheg er forkert på den. Nej, stop-' I har misbrugt piger fra balkan uden at tage ansvar og her kommer jeg og ødelægger hele jeres manipulation af de piger. Jeg vil slæbe deres fædre / brødre med i kampen mod dansk bordel virksomhed og hvad er dit forsvar? Fucking grådighed. Det går bare ikke mere. Hvilke steder er det jeg lige sidder? Du flytter fokus - dit ordvalg og foragt for andre mennesker er skammeligt. Jeg tvivler på at dine forældre vil nikke anerkendende i din måde at tiltale andre mennesker på Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 1. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Hvilke steder er det jeg lige sidder? Du flytter fokus - dit ordvalg og foragt for andre mennesker er skammeligt. Jeg tvivler på at dine forældre vil nikke anerkendende i din måde at tiltale andre mennesker på Jeg flytter ikke fokus. Mine forældre skal du holde langt væk-.----de vil kun støtte mig. Og helt ærligt, i har ydnyttet noik Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2019 Agetha skrev, for 1 minut siden: Jeg flytter ikke fokus. Mine forældre skal du holde langt væk-.----de vil kun støtte mig. Og helt ærligt, i har ydnyttet noik Mit indlæg gik udeukkende på dit ordvalg Tvivler på dine forældre har opdraget dig til at tiltale andre mennesker på sådan en måde. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Januar, 2019 Agetha skrev, for 20 minutter siden: Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan ... Nå, du er fra Balkan. Javel, ja. Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 1. Januar, 2019 Det var lidt som en forsinket nytårsraket der bare gerne ville springe i luften 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 1. Januar, 2019 Ja og lad nu være med at gå tilbage til en fuser. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. Januar, 2019 Agetha skrev, for 35 minutter siden: Skal jeg skamme mig? Nej, du sidder steder hvor der foregår menneskehandel og jeg skal bare side på mine bare næver fra balkan mens i leger med deres piger. Hvor mødte du de piger i højde med deres ødelagte sind. Og du sidder her og fortæller mig, jheg er forkert på den. Nej, stop-' I har misbrugt piger fra balkan uden at tage ansvar og her kommer jeg og ødelægger hele jeres manipulation af de piger. Jeg vil slæbe deres fædre / brødre med i kampen mod dansk bordel virksomhed og hvad er dit forsvar? Fucking grådighed. Det går bare ikke mere. @Agethadet virker til at du har en af de dårlige aftener og jeg vil råde dig til at gøre alvor af det du har skrevet flere gange nu, om at stoppe og gå i seng. Hvad syntes du egntlig selv om det du har skrevet, når du læser det næste morgen? Er det ved at være tid til at slette din profil igen? 1 Del dette indlæg Link til indlæg