Hop til indhold
Guest trille8700

menstration og sex

Recommended Posts

Biologisk set ville det være underligt hvis kvinder skulle være særlig liderlige under menstruationen, men jeg havde engang en kæreste, der virkede som om hun var det. Jeg tror at hun (og jeg) bare syntes det var ekstra frækt at gi den gas mens hun blødte. Hun smagte også engang på det på min pik og det var vist sådan en rødstrømpeting at turde og prøve det. Jeg smagte også på hende, men foretrak nu hendes duft og smag uden. 

Hos en GP ville jeg ikke være glad for uventet at opdage en svamp (af den ene eller anden slags) i de indre dele, så hvis pigen vil arbejde under menstruationen, synes jeg hun bør melde det klart ud. Jeg har mødt en enkelt der sagde ligeud i telefonen, at hun havde menstruation men gerne gav blowjob. Det kunne måske drejes, så kunden forstod at der godt kunne blive tale om mere, hvis han var til det. Men der er næppe kunder til fuldstændig frimodig "vi gør det bare alligevel" sådan som kæresten og jeg gjorde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 6 timer siden:

Men der er næppe kunder til fuldstændig frimodig "vi gør det bare alligevel" sådan som kæresten og jeg gjorde.

Der er faktisk mænd, der ligefrem går efter piger med menses. Og så er der de gæster man med tiden får et tættere forhold til, der kommer fordi de kan li en sådan mere oprigtigt, hvor det ikke betyder noget om man har lagt make up eller ej, eller om man bløder lidt ;) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Der er faktisk mænd, der ligefrem går efter piger med menses. Og så er der de gæster man med tiden får et tættere forhold til, der kommer fordi de kan li en sådan mere oprigtigt, hvor det ikke betyder noget om man har lagt make up eller ej, eller om man bløder lidt ;) 

Jeg mente egentlig også bare, at jeg tror at der ikke vil være kunder nok til den specialitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 2/11/2018 at 20:58:

Jer, som gerne vil oplyses om menstruation forinden et besøg, hvordan ser I det gerne ske? Skal man skrive i sin annonce, under ens vagtplan, at man menstruerer? Eller som et henkastet "hey, forresten", når en aftale er indgået? :D 

Der er røde bøffer på menyen idag:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja med fare for at lyde sippet, så syntes jeg at GP oplyser at det er den tid på måneden at der er mensturtion, så kan de kunder der går efter det besøge GP, og jegvkan så springe over og glæde mig til der ikke længere er menstruration, og så.....

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

selvfølgelig skal der oplyses om det.man kan da ikke tilbyde et andet menneske gensidig fransk,og så bløde for neden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner
Iscenesat Virkelighed skrev, den 2/11/2018 at 20:58:

Jer, som gerne vil oplyses om menstruation forinden et besøg, hvordan ser I det gerne ske? Skal man skrive i sin annonce, under ens vagtplan, at man menstruerer? Eller som et henkastet "hey, forresten", når en aftale er indgået? :D 

jeg ville jo gerne have at det stod i annoncen,da jeg som regel tager mindst en halv time,hvor der jo også indgår gensidig fransk.bare så man ved det,så har man jo mulighed for at sige nej tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Dette er en sand historie. ( tæt og meget tæt på døden )

Jeg havde arbejde og læste en historie om en pige der havde vaskeklude oppe trods mod hendes ønske. Denne pige havde tilbageoverbøjet livmoder og dermed livmoderhals, alligevel var hun dum trods hun sikkert ikke ønskede det svineri. Jeg lyver ikke når jeg siger hun sidste år blev indlagt med et meget forhøjet infektionstal, og faktisk var tæt på at dø.

Jeg vil ikke komme mere ind på hendes historie, men ved bare det var imod alle hendes principper og tilmed kunne kunne hun være død for grådighed.

Tænk over det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 30/12/2018 at 09:32:

jegvkan så springe over og glæde mig til der ikke længere er menstruration, og så.....

Eller du kunne rode lidt rundt dernede, for at se om der var andre spændende åbninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 timer siden:

Dette er en sand historie. ( tæt og meget tæt på døden )

Jeg havde arbejde og læste en historie om en pige der havde vaskeklude oppe trods mod hendes ønske. Denne pige havde tilbageoverbøjet livmoder og dermed livmoderhals, alligevel var hun dum trods hun sikkert ikke ønskede det svineri. Jeg lyver ikke når jeg siger hun sidste år blev indlagt med et meget forhøjet infektionstal, og faktisk var tæt på at dø.

Jeg vil ikke komme mere ind på hendes historie, men ved bare det var imod alle hendes principper og tilmed kunne kunne hun være død for grådighed.

Tænk over det. 

Ellers tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Ellers tak.

Ind i mellem rystes jeg over nogle svar.

Hvorfor ellers tak? ( tænk dig rigtig godt om her )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Ellers tak.

Fordi du intet tænker over dine medmennesker. 

Jeg håber virkelig de mænd lytter til mig, du er iskold. Jeg anmelder dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

De fleste af jer piger er ligeglade med andres befindehed, det accepterer jeg ikke og anmelder hele jeres viden .

Hbvilken mand vil kneppe dig., som tillader andre har det dårligt. Føj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden:

Ellers tak.

Jeg har anmeldt dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har anmeldt dig.

:)

Troede du var blevet puttet .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har anmeldt dig.

Hvor  har  du  anmeldt  og  for  hvad? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Hvor  har  du  anmeldt  og  for  hvad? 

Hihihi jeg er åbenbart en kold skid der ikke bekymre mig om andre. Ifølge Agetha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Hihihi jeg er åbenbart en kold skid der ikke bekymre mig om andre. Ifølge Agetha.

Det  er  vel  ikke noget  som  kan  anmeldes? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

:)

Troede du var blevet puttet .

Prøv, at se din opførsel, jeg bliver ikke puffet her. Men din moralske tilgang til livet bliver puffet- Jeg har ikke mere at sige.

Jeg kan vælge at blive rigtig gal

Jeg kan også vælge, at undre mig over mange ting. Du er simpelhen intet værd. Kan du hygge dig i din luderverden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Prøv, at se din opførsel, jeg bliver ikke puffet her. Men din moralske tilgang til livet bliver puffet- Jeg har ikke mere at sige.

Jeg kan også vælge, at undre mig over mange ting. Du er simpelhen intet værd. Kan du hygge dig i din luderverden. 

Så så nu ikke så sur. <3

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Puttet Agetha . Puttet .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Så så nu ikke så sur. <3

Jeg er ikke sur....vent og se når jeg bliver gal.

Lad os stoppe den her.,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 14 minutter siden:

@Agetha du  taler  om  medmenneskelighed og  omsorg  for  andre.  Gælder  det  ikke  også  dig? Dit  ordvalg  er  ikke  i orden  og  du  burde  sende  en  undskyldning afsted.  

Skam  dig!!

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke sur....vent og se når jeg bliver gal.

Lad os stoppe den her.,

Tror det er dig der skal overveje dit ordforråd .

Men du er jo lidt sjov at prikke til. 

Nat nat Agetha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...