Guest Eron Skrevet 30. Oktober, 2018 (edited) Jessy er klart i min top 3. Der er en anden tråd om hende hvor jeg også lovpriser hende, men syntes hun fortjener en frisk, da hun også er kommet et nyt frisk sted hen, det nu sagnomsopundne sted tæt på Østerprot st. Hvor kendte piger som Carmen, Isabel, Lenna og ikke mindst Chaterine huserer. Super spacious, skønt bad, gode P-muligheder og diskret opstigning i gangen (elevator) Jeg havde sådan håbet hun ville komme igen, og her er hun. Der var gensynsglæde og kys og kram og super frækt at hendes brysvorter på hendes perfekte bryster kom ud igennem net trøjen, så frækt. Måtte lige sutte lidt. Ud i bad og så ellers i gang med de skønneste GFE kys med tungen. Kælen for mit allerede stive lem og kælen for hendes skønne bryster der nok er god E skål. De er naturlige på den måde, at det er en brystforminskning, så der er ikke implantater men der har været en operation – wow – dem er jeg gode venner med. Hun er en høj pige på vel 180, så lige lidt højere end mig, men det er ok. Dejligt fast blow kom der efter lidt tid med kyssen og handjob. Havde købt 45 min, så vi havde ikke travlt. Hun er vist gået lidt ned i pris fra sidst, så hun er utrolig prisstærk ift service og lækkerhedsfaktor. Hun er her vist kun en uges tid, så det er op på hesten. Ud over blow, tungekys og kælen med guddommelige bryster blev jeg reddet, tog hende bagfra og lidt i missionær. Til sidst legede hun med min anal åbning, a-level, og det tænder godt op under mig. Hun hørte mine vellyde når hun nærmede sig området og spurgte ind til om jeg ville have mere. Øj mand, den var en fræk og dyb måde at komme på, med hende finger i A-level og et godt greb om min gren. Jeg må se hende igen inden hun tager hjem. Redigeret 30. Oktober, 2018 af Eron Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 30. Oktober, 2018 Visse ville da gå helt bananas af at se hende i den aftenkjole 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
art 1 Skrevet 31. Oktober, 2018 stedet? hvor ligger det, og kan man finde det beskrevet nogen steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 31. Oktober, 2018 art skrev, for 33 minutter siden: stedet? hvor ligger det, og kan man finde det beskrevet nogen steder? Ja, sågar i første afsnit af den fine anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 31. Oktober, 2018 Stedet er blevet et af Stadens førende lysthuse med topklasse piger. Pudsigt at den slags steder pludseligt opstår, men desværre også forsvinder, som det skete med det legendariske latinabordel nær Enghave Plads og penthouse bordellet i Sydhavnen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2018 Synes man for ordens skyld bør nævne,at nævne at billederne ikke er af hende. /db Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IronHead 33 Skrevet 31. Oktober, 2018 Er det ikke hende i billede nr. 2? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
art 1 Skrevet 31. Oktober, 2018 #Blow, men kunne man ikke få at vide hvor det ligger så???, savner virkeligt både at se et kvalitets miljø med kvalitets piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2018 IronHead skrev, for 2 timer siden: Er det ikke hende i billede nr. 2? Nej, det er ikke hende på nogen af billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 31. Oktober, 2018 art skrev, for 1 time siden: #Blow, men kunne man ikke få at vide hvor det ligger så???, savner virkeligt både at se et kvalitets miljø med kvalitets piger... Du kan da sagtens få af vide hvor det præcist ligger, hvis du laver en aftale Og ellers er det vel ikke helt langt fra, når jeg skriver, at det er tæt på Østerport st. - i en radius af 563 m Kvalitetsmiljø med kvalitets piger ..... Jaaaaaaaaa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cumalot 176 Skrevet 31. Oktober, 2018 art skrev, for 1 time siden: #Blow, men kunne man ikke få at vide hvor det ligger så???, savner virkeligt både at se et kvalitets miljø med kvalitets piger... Vi prøver da lige igen: I første afsnit af ovenstående anmeldelse står det ret udspecificeret: "...det nu sagnomsopundne sted tæt på Østerprot st. Hvor kendte piger som Carmen, Isabel, Lenna og ikke mindst Chaterine huserer. Super spacious, skønt bad, gode P-muligheder og diskret opstigning i gangen (elevator)..." Nærmere tror jeg ikke du kommer på placering af stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
art 1 Skrevet 1. November, 2018 Eron skrev, for 6 timer siden: Du kan da sagtens få af vide hvor det præcist ligger, hvis du laver en aftale Og ellers er det vel ikke helt langt fra, når jeg skriver, at det er tæt på Østerport st. - i en radius af 563 m Kvalitetsmiljø med kvalitets piger ..... Jaaaaaaaaa tak for svar. Tæt på Østerport er for en gammel Nyboderdreng et Meget vidt begreb. Aftale gjort forøvrigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 1. November, 2018 art skrev, 1 time siden: tak for svar. Tæt på Østerport er for en gammel Nyboderdreng et Meget vidt begreb. Aftale gjort forøvrigt! Smider du ikke, omend bare en kort beretning, når du har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr43 7 Skrevet 1. November, 2018 Doingbusiness skrev, for 20 timer siden: Nej, det er ikke hende på nogen af billederne. Jeg har været forbi Jessy 2 gange i denne uge og kan ikke forstå at der skrives at billederne ikke er af hende. Jeg er ikke i tvivl om at billederne er af hende. Udover dette må jeg sige at Jessy er en fantastisk kvinde at være sammen. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring sex'en, men kan bare konstatere at det var en super god kæresteoplevelse og jeg kan kun anbefale et besøg hos Jessy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 1. November, 2018 fyr43 skrev, for 1 time siden: Jeg har været forbi Jessy 2 gange i denne uge og kan ikke forstå at der skrives at billederne ikke er af hende. Jeg er ikke i tvivl om at billederne er af hende. Udover dette må jeg sige at Jessy er en fantastisk kvinde at være sammen. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring sex'en, men kan bare konstatere at det var en super god kæresteoplevelse og jeg kan kun anbefale et besøg hos Jessy. Uhhhhh nu må vi passe på her, så vi ikke forplumre review med en debat om billedernes oprigtighed. Jeg er ofte i tvivl om oprigtigheden når det gælder modelbilleder af en pige, det er jeg også her. Men hendes amatør billeder, billede 2 og 3 lever i min verden op til pigen jeg møder. Jeg har spillet meget pik, til de billeder og kigget på hendes bryster - og jeg syntes helt klart jeg får hvad jeg kigger på. @Doingbusiness har ligesom ytret sig både i denne og foregående review, så dem der har brug for lidt forbehold, er hjulpet på vej af ham, selvom han vist anerkender hendes høje service. Så hvis det formår at skramme nogle væk, er der lidt mere plads til os andre, der kender skønheden eller som gerne vil til, grundet mange gode anmeldelser - både af hendes fantastiske GFE service og hendes guddommelige bryster samt skønne og smukke væsen og gode amatør billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. November, 2018 Eron skrev, for 13 timer siden: Uhhhhh nu må vi passe på her, så vi ikke forplumre review med en debat om billedernes oprigtighed. Jeg er ofte i tvivl om oprigtigheden når det gælder modelbilleder af en pige, det er jeg også her. Men hendes amatør billeder, billede 2 og 3 lever i min verden op til pigen jeg møder. Jeg har spillet meget pik, til de billeder og kigget på hendes bryster - og jeg syntes helt klart jeg får hvad jeg kigger på. @Doingbusiness har ligesom ytret sig både i denne og foregående review, så dem der har brug for lidt forbehold, er hjulpet på vej af ham, selvom han vist anerkender hendes høje service. Så hvis det formår at skramme nogle væk, er der lidt mere plads til os andre, der kender skønheden eller som gerne vil til, grundet mange gode anmeldelser - både af hendes fantastiske GFE service og hendes guddommelige bryster samt skønne og smukke væsen og gode amatør billeder Jeg føler "næsten" jeg har været sammen med Jessy. Var sammen med Lenna da Jessy havde besøg. Er du åndsvag der blev kneppet igennem. Deres værelser ligger op mod hinanden. Og jeg skal lige love for at Jessy fik pikkemand. Der er i hvert fald volume på pigebarnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg