Hop til indhold

Recommended Posts

LiderligL skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor PM er denne side ikke for at vi kan dele vores erfaringer??

Jo det er den. 

Men nu skriver hende her på hendes hjemmeside, at der ikke gives nogle sexuelle ydelser. Og lige derfor kunne det være, at de måske gjorde alligevel, men ikke ville ha det ud i offentligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 9 timer siden:

Jo det er den. 

Men nu skriver hende her på hendes hjemmeside, at der ikke gives nogle sexuelle ydelser. Og lige derfor kunne det være, at de måske gjorde alligevel, men ikke ville ha det ud i offentligheden. 

Det skriver mange piger på deres hjemmeside så den køber jeg ikke. Skal vi så alle sammen sidde og skrive PM i stedet for at dele vores erfaringer? Så kan vi lige så godt nedlægge denne side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LiderligL skrev, for 2 minutter siden:

Det skriver mange piger på deres hjemmeside så den køber jeg ikke. Skal vi så alle sammen sidde og skrive PM i stedet for at dele vores erfaringer? 

JA - ellers ødelægger du det du gerne vil have består. 

Så kan vi lige så godt nedlægge denne side.

Nej, for det er ikke alle der skriver sådan ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

JA - ellers ødelægger du det du gerne vil have består. 

Nej, for det er ikke alle der skriver sådan ;) 

Så du syntes vi alle skal sende PB til hinanden? Så lad os starte på det og ikke dele erfaringer offentligt. 

Forstår ikke det med at ødelægge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LiderligL skrev, for 11 minutter siden:

Så du syntes vi alle skal sende PB til hinanden? Så lad os starte på det og ikke dele erfaringer offentligt. 

Forstår ikke det med at ødelægge? 

I de tilfælde hvor klinikken annoncerer med de ikke yder sex, bør vi være diskrete og ikke omtale når vi alligevel får det. Derfor besvares spørgsmål desangående i PM. 

Det er de færreste steder der ligefrem skriver de ikke yder det, og så gør det alligevel. 

Hvis du offenltligt fortæller om lækker sex på en klinik der skriver de ikke yder det, vil de enten stoppe med denne ydelse, lukke butikken, eller fyre den pige der har ydet det. Det ødelægger det for os andre - er du med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 39 minutter siden:

I de tilfælde hvor klinikken annoncerer med de ikke yder sex, bør vi være diskrete og ikke omtale når vi alligevel får det. Derfor besvares spørgsmål desangående i PM. 

Det er de færreste steder der ligefrem skriver de ikke yder det, og så gør det alligevel. 

Hvis du offenltligt fortæller om lækker sex på en klinik der skriver de ikke yder det, vil de enten stoppe med denne ydelse, lukke butikken, eller fyre den pige der har ydet det. Det ødelægger det for os andre - er du med? 

Jeg er overhovedet ikke enig med dig. Der er mange steder der skriver de ikke yder sex ydelser på hjemmeside eller på facebook, men det gør de så alligevel. Kan da se at dem beskriver du også gerne såååå. Men ok næste gang jeg laver en anmeldelse vil jeg bare skrive at folk der ønsker info kan bede om det i PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan da se at dem beskriver du også gerne såååå. 

Nej det gør jeg ikke - hvor? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er det lige så vigtigt at du kan få lov at bolle en ny thai, hver uge......Altid det samme spørgsmål og altid med "svar gerne i PM"....... Knald dog dem der gerne vil, istedet for med djævlens vold og magt, prøve at finde en ny hver gang.......

Fornyligt oplevede jeg resultatet af dette jageri efter fisse, ved en massør jeg tidligere har været hos......... Hun stod bag forhænget og spurgte om jeg nu lå på maven og og iøvrigt opførte mig anstændigt. Har aldrig fået den slags spørgsmål før.....Det er et sted hvor der gives kompetent massage og ikke andet og det burde alle være klar over.....Rystende at folk bare tror at en Thai kan man få til hvad som helst.......Vis dog lidt respekt for det gode fag, Thaimassage.

Der findes Thaibordeller og Thaimassører. Men ikke alle Thaimassører er bordeller.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Captain skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor er det lige så vigtigt at du kan få lov at bolle en ny thai, hver uge......Altid det samme spørgsmål og altid med "svar gerne i PM"....... Knald dog dem der gerne vil, istedet for med djævlens vold og magt, prøve at finde en ny hver gang.......

Fornyligt oplevede jeg resultatet af dette jageri efter fisse, ved en massør jeg tidligere har været hos......... Hun stod bag forhænget og spurgte om jeg nu lå på maven og og iøvrigt opførte mig anstændigt. Har aldrig fået den slags spørgsmål før.....Det er et sted hvor der gives kompetent massage og ikke andet og det burde alle være klar over.....Rystende at folk bare tror at en Thai kan man få til hvad som helst.......Vis dog lidt respekt for det gode fag, Thaimassage.

Der findes Thaibordeller og Thaimassører. Men ikke alle Thaimassører er bordeller.....

Er det mig du hentyder til i din besked her? 

Jeg spørger da ved gud ikke altid om PM? Men ved de thai steder, hvor der ligefrem skrives at der ikke tilbydes sexuelle ydelser, synes jeg det er på sin plads at være en smule diskret. Fordi mange af dem tilbyder det alligevel! 

Jeg er klar over, at ikke thaimassører ikke tilbyder mere end massage? Ved ikke lige hvor den kom fra.. Nyder god massage mange steder, hvor det kun er massage. Men pointen med dette site, er jo vel at udforske nye stedet, og få erfaringer derfra, fra andre brugere? 

Jeg boller ikke en ny thai hver uge, men jeg synes det er spændende at udforske nye steder, som jeg tror de fleste herinde også gør. 

God weekend til dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yderst kompetent massage. Måske den bedste jeg har fået. I hvert tilfælde i top 3.

Sød kvinde. Klinikken ligger i forbindelse med hendes hjem.

Resten af året er der tilbud på 299 for en times Royal Massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Captain skrev, den 1/11/2018 at 16:56:

uhmmm

du har jo helt ret i noget af hvad du skriver mht til respekt .....

men det er nu meget sjovt at knalde en ny nu og da.... ikke at det nødvendigvis er bedre,  bare for variationen og fordi man kan !!!

jeg forstår ikke lige,  hvad din historie hos massøren har med det her at gøre ... måske var det henvendt personligt til dig, det kan være din egen udstråling om at du nogle gange knalder thaipiger (det går jeg ud fra du gør siden du skriver med herinde ).... har jeg aldrig oplevet at de har sagt noget lignende til mig ..... men omvendt har jeg oplevet, at pæne steder som  fx. århus thaimassage på Skanderborgvej har man kunne få lidt mere af enkelte piger på deres egen opfordring .... 

måske hvis der ikke lige er et blinkende "OPEN" skilt i vinduet skal man bare lade det være op til pigen om der skal ske mere eller ej...

og ja, ha respekt for dem alle sammen også for dem som giver ekstra ydelser ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ray Hollis skrev, den 15.11.2018 at 12:13:

Yderst kompetent massage. Måske den bedste jeg har fået. I hvert tilfælde i top 3.

Sød kvinde. Klinikken ligger i forbindelse med hendes hjem.

Resten af året er der tilbud på 299 for en times Royal Massage.

Hey. Ydes der kun ren massage her, eller er der mere at hente? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...