Hop til indhold
ppd

Mænds udløsning giver piger bedre orgasmer

Recommended Posts

Reader skrev, for 11 minutter siden:

ja klart vi gør/vælger da alle selv. personligt ville jeg bare selv vælge en pige der har præferencer jeg kan opfylde. men da godt at i har fundet en løsning. 

Jeg synes det er meget simpelt. Vi vil alle gerne fremstå så lækre og gode i sengen som muligt og kan man ikke give partneren en orgasme indikerer det mangler hos en selv. Får kunden på troværdig vis kommunikeret at det er ham selv der er årsagen til den manglende orgasme og intet har med partneren at gøre, så tror jeg GP'en er fuldt tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

klart nok, men hvis scenen ændre sig, og der er en overflod af bejlere, så vælger pigen da nok efter sine præferencer. det er bare derfor jeg selv ville vælge en pige hvor jeg ville kunne opfylde hendes præferencer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Nogle gange er 'jagten' på orgasmen - og det kan både være fra kvindens og mandens side - en smule misforstået, tænker jeg. I må ikke misforstå mit skriv, jeg synes da klart at orgasmer er fantastiske, men nogle gange er det da hele vejen derhen, som er det fede ved sex. At nyde og yde på skift. Opdage hinandens kroppe og udforske hinandens lyster. Bringe den anden tæt på grænsen, men ikke ud over kanten. Igen og igen  indtil man bare ikke kan udholde at skulle vente længere. Og hvis man ikke partout kan eller ønsker at komme, så er det da bare at italesætte det. Det betyder jo ikke, at man ikke kan nyde alt det andet....

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Men synes da, at det er mega frækt, hvis/når en mand oversprøjter mine former med en kæmpe opsparet ladning.... sf. Det tænder mig da. Det tænder mig i det hele taget at lege og tænde den, som jeg er sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg mener ikke man giver hinanden orgasme. 

Man tager selv sin orgasme, og "rekvirerer" den hjælp man evt har brug for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

"give and take" - måske en twist om ord og betydningen / tolkningen af disse.... om en mand via sine handlinger bringer min krop udstrakt nydelse og jeg ditto hans betyder, at vi "giver" hinanden noget, eller om jeg tager imod og derfor "tager selv" er mig totalt underordnet.

Jeg tager de orgasmer, som bliver mig forundt. Uanset om de er via egen hånd eller via anden stimuli og nydelse. mums.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 11 minutter siden:

klart nok, men hvis scenen ændre sig, og der er en overflod af bejlere, så vælger pigen da nok efter sine præferencer. det er bare derfor jeg selv ville vælge en pige hvor jeg ville kunne opfylde hendes præferencer. 

Nemlig og derfor er det altid godt at være intelligent, humoristisk, hensynsfuld, forstående, kreativ, have gode manér osv.  Hvis det mangler kan det sgu være lige meget at pikken måske kan stå i timevis og sprøjte flere liter mælk i hovedet på pigen.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

var det et svar på det jeg skrev? jeg forstår ikke sammenhængen. og så kender jeg ingen kvinder der gider at have flere liter mælk i hovedet. og heller ikke nogen med pikke der sprøjter mælk. men sjov var den da åbenbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

jeg er altid høj efterflg… Elsker endorfiner, oxytocin, adrenalin og alt det andet skønne, som hjernen udløser i og under og efter sex

Jeps - det kender jeg.
For mig er det sjovt nok stærkest to-tre dag efter et besøg.
Det føles som en 'susen' i hele kroppen, svært at sætte ord på, men meget, meget tydeligt.
Skal man sammenligne med noget, så er det, hvis man vågner rigtig godt udsovet og udhvilet - det er bare stærkere ...

Jeg ville prøve en gang, om det var nødvendigt med en orgasme, for at få dét 'sus' ...
Pigen, jeg besøgte den gang, var noget forbløffet ... :D
.. og det viste sig, at det var det IKKE .. 'suset' kom alligevel, selv om jeg hverken havde haft orgasme, og heller ikke .. nåhja, 'haft sex' .. bare en masse kæleri ...

Faktisk tror jeg det er dét tantra-massørerne er inde og 'lege' med ... det er seriøst nok ment, de skal bare klistre en masse hokus-pokus på så det kan blive legitimt for pæne mennesker ... ("drille-ikon")
Jeg har så godt nok ikke oplevet det omtalte 'sus' efter tantra (som jeg har prøvet et par enkelte gange) - måske fordi jeg har meget brug for at være aktiv ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...