Guest Havnebumsen Skrevet 28. Oktober, 2018 Og fuldstændig umuligt at opnå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Oktober, 2018 Nej, hævde de brugt kondomet rigtig, så havde gommen ikke kendkent dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Oktober, 2018 Spøg til side, jeg bruger bare en der passer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. Oktober, 2018 Guest Havnebumsen skrev, for 15 timer siden: Og fuldstændig umuligt at opnå Og så den morbide: Hvad blev der af Havnebumsen efter den udmelding??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Oktober, 2018 Han glemte at tage kondom på, da han sprang i havnen!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. Oktober, 2018 Trist af han forsvandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Trist af han forsvandt. Tror han stadig er her, bare i sin anden personlighed Redigering: Næ, den er også blevet til gæst. Redigeret 29. Oktober, 2018 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. Oktober, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Tror han stadig er her, bare i sin anden personlighed Forhåbentlig hans egen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Oktober, 2018 Sikkerhed frem for alt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 216 Skrevet 29. Oktober, 2018 Ah - jeg har aldrig forstået det med læderstopper og reb og seler - men nu giver det jo meningen. Som en der altid prøver at handle ansvarligt skal jeg da insistere på disse sikkerhedsforanstaltninger næste gang ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Oktober, 2018 sydvinden skrev, for 10 minutter siden: Ah - jeg har aldrig forstået det med læderstopper og reb og seler - men nu giver det jo meningen. Det burde nok være lovpligtig i alle nye senge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 216 Skrevet 29. Oktober, 2018 Midtj skrev, for 2 minutter siden: Det burde nok være lovpligtig i alle nye senge. Måske skulle vi starte "Folkebevægelsen for sikre senge" ...? :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Oktober, 2018 sydvinden skrev, for 2 minutter siden: Måske skulle vi starte "Folkebevægelsen for sikre senge" ...? Nu vi taler om sikkerhed og ansvarlighed, så har jeg en lille fif til computeren, som jeg selv har haft meget glæde af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 30. Oktober, 2018 sydvinden skrev, for 10 timer siden: Måske skulle vi starte "Folkebevægelsen for sikre senge" ...? Jeg tror jeg har fundet en seng, som kan leve op til vores strenge sikkerhedskrav. Bemærk venligst safe-boksen i underetagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg