Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hvad mener du med østergade  , jeg kender ikke landsbyen , men har  fundet et sted , i DK jeg respektere 

Skrevet

Skal vi ikke bare være enig,  her får du en massage til UG! Om det kan lade sig gøre med ekstra ! tror det ikke , men  jeg vender tlibage når jeg igen er i DK 

Skrevet

jo sorry Østergade  kan ikke huske nummer , men i nærheden af en god vin forretning

Skrevet
tronheim skrev, for 13 timer siden:

af en god vin forretning

Nr Aaby kan tilfredsstille alle mine laster - nå nej der er så lige en jeg må til Vejle efter

Skrevet

korrekt ,men hun er god til  det der står på  på menuen !!  Massage . 

Og et andet godt tips hvis du er til god massage,  men ekstrem sensuelt , ikke sexsuelt , så tag bilen kør til Skødstrup,

Mayuree Thai massage på Grenå vej , her får du god proff. massage men også  et sensuelt kick  .

Det er nok den bedste grønne sensuelle massage der findes i DK , De er alle søde og proff.  Du er afslappet og  svæver på 

en lyserød sky  , når du forlader  stedet , plus hvis du er gift, med  100 % god samvittighed .  

De varmeste sommer hilsner fra Down Under  NZ 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.