Hop til indhold
Guest Thebackpacker

Udenlanske piger !

Recommended Posts

Guest Thebackpacker

Hej

Er det bare mig, eller er der noget om snakken ?

Synes Odense er ved at blive omdannet til det udenlandske mekka, jeg er hverken rasist eller anden form for hader af anden religion.

Synes det er synd at det hele vælter lidt til udenlansk prostituation for vi ved alle der er en bagmand bagved og jeg skal ikke gøre mig til dommer for hvad der er rigtigt eller forkert.

Men i tiderens morgen hvor jeg havde min karriere i dette forum, startede man med at kigge på de "kendte" steder hvor der var en rød eller bare en lampe i vinduet, men i dag er alle vinduer "sorte" og lukket til, eller i stik modsætning det hele står og stråler i vejret i neonbelysning og ordet Thaimassage kan lige skues igennem det duggede vindue

 

Hvorfor er den "Danske luder" væk fra vinduet og ikke så kend mere, de eneste steder jeg kender som stadig eksisterer er Olaf Ryesgade og klostervej dertil kommer nok senere skibhuspigerne, men de steder hvis man altså går ind på den og googler så fornemmer man de har problemer med at få fyldt vagtskemaet ud !

Jeg må sige ingen nævnt ingen glemt synes der er da lidt mere frækt at gå til en Dansk Luder fordi det er forbundet med kommunikation samt forståelse og endda en lille snak bagefter på sengekanten.

Det er jo ikke så meget det der med bare at få en knald i hvert fald ikke for mit vedkommende, men også snakken og glæden samt forståelsen 100% for hinanden derfor synes jeg bare hvorfor er den danske luder ved at forsvinde for de "kendte" steder er det blevet et miljø for ren og skør indtjening (ved det har været hele tiden) bare ikke så åbenlyst som det er nu, 14 dage med den udenlanske pige og væk med hende og en ny nærmest fløjet ind fra Mexico eller andet det er bare så ærgeligt synes jeg, andre der deler den mening ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret. Det står skidt til med danske piger, som er pengene værd 

 

Besøger dog ikke udenlandske piger, grundet bagmænd og kommunikation besvær

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thebackpacker skrev, for 5 timer siden:

Hej

Er det bare mig, eller er der noget om snakken ?

Synes Odense er ved at blive omdannet til det udenlandske mekka, jeg er hverken rasist eller anden form for hader af anden religion.

Synes det er synd at det hele vælter lidt til udenlansk prostituation for vi ved alle der er en bagmand bagved og jeg skal ikke gøre mig til dommer for hvad der er rigtigt eller forkert.

Men i tiderens morgen hvor jeg havde min karriere i dette forum, startede man med at kigge på de "kendte" steder hvor der var en rød eller bare en lampe i vinduet, men i dag er alle vinduer "sorte" og lukket til, eller i stik modsætning det hele står og stråler i vejret i neonbelysning og ordet Thaimassage kan lige skues igennem det duggede vindue

 

Hvorfor er den "Danske luder" væk fra vinduet og ikke så kend mere, de eneste steder jeg kender som stadig eksisterer er Olaf Ryesgade og klostervej dertil kommer nok senere skibhuspigerne, men de steder hvis man altså går ind på den og googler så fornemmer man de har problemer med at få fyldt vagtskemaet ud !

Jeg må sige ingen nævnt ingen glemt synes der er da lidt mere frækt at gå til en Dansk Luder fordi det er forbundet med kommunikation samt forståelse og endda en lille snak bagefter på sengekanten.

Det er jo ikke så meget det der med bare at få en knald i hvert fald ikke for mit vedkommende, men også snakken og glæden samt forståelsen 100% for hinanden derfor synes jeg bare hvorfor er den danske luder ved at forsvinde for de "kendte" steder er det blevet et miljø for ren og skør indtjening (ved det har været hele tiden) bare ikke så åbenlyst som det er nu, 14 dage med den udenlanske pige og væk med hende og en ny nærmest fløjet ind fra Mexico eller andet det er bare så ærgeligt synes jeg, andre der deler den mening ?

 

Du har ret .... Odense er overplastret med udenlandske piger/kvinder 

Der findes kun ganske få Danske  klinikker i Odense

( tror ikke der findes andre adresser hvor der udelukkende kun er Danske piger )

Skibhuspigerne

Klostervej 

Oluf Rygesgade

Villa Bella

 Jeg mindes som du

“The good old day’s “  med de røde lamper i vinduerne. De små diskrete tegn der indikerede udadtil om stedet var Åben /  Om der var Optaget 

Lampen er nu afløst af ucharmerende blinkende skilte  Open !! 

Ja de gl dage er Long gone 

Selvfølgelig er tiderne skiftet 

Men der er tydeligvis kommet mange udenlandske piger i Odense den senere tid 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men der var også på et tid punkt at danske piger var vær og besøge, men nu drejer det sig om at nå så mange som muligt, så  med den service de levere, går jeg gerne til en fremarbejder, som jeg skrev den anden dag og det var i Odense, lagt på sengen og et par sut og så var det ellers håndarbejde, og på et tidspunkt kan du ikke selv hive lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er desværre efterhånden meget langt imellem snapsene, når det kommer til de danske piger i Odense. Dette kunne tyde på at de danske piger i den grad er blevet besøgt for lidt. 

Men hvorom alting er, holder jeg da pt skansen i Odense SV hveranden torsdag (lige uger)....

Stort kram og rigtig god søndag:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Malua skrev, for 50 minutter siden:

Ja, der er desværre efterhånden meget langt imellem snapsene, når det kommer til de danske piger i Odense. Dette kunne tyde på at de danske piger i den grad er blevet besøgt for lidt. 

Men hvorom alting er, holder jeg da pt skansen i Odense SV hveranden torsdag (lige uger)....

Stort kram og rigtig god søndag:wub:

Det tænker jeg ikke ville være tilfældet, hvis der var et pænere sted med den rette lokation og med yngre flotte piger, som på de Storkøbenhavnske bordeller. Men selvfølgelig er der hård konkurrence, når de udenlandske piger tager 6-800 kr. for en halv time med superfransk og danske piger typisk tager 1.100 kr (på klinik ihvertfald), hvor alt er med kondom. Så skal der ligesom være noget ekstraordinært at komme efter og ikke bare 'kom, sut, knep og smut'. Der er dog heldigvis også danske piger, som tilbyder noget ekstraordinært :). Nu vil jeg da lige holde øje med Malua i Odense SV :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke kun Odense som er oversvømmet af udenlandske piger, men stort set alle byer, og langt ude på landet også. Jeg tænker at det er et selvregulerende marked som med så meget andet. Danske piger fortsætter med at skrue prisen op (i hvertfald ikke det modsatte)......og udenlandske kommer til landet i stort tal med lavere priser, og måske nogle lidt mere tillokkende ydelser for nogen. Derfor har vi denne situation. Jeg så da også gerne nogle flere danske GP'er rundt omkring. Men jeg må også bare erkende, at med det lille udbud af attraktive danske piger, plus det faktum at jeg temmelig m med danskeange gange har oplevet, at pigen udebliver fra vagt......så går jeg altså andre steder hen. Mht. kvalitet så er udenlandske GP'er fuldt på højde med de danske - i hvertfald dem jeg besøger (mange af dem vender jo trofast tilbage igen og igen) Sådan er det nok ikke generelt pga. af den store mængde udenlanske GP'er, og så det faktum at rigtig mange sikkert bare skal ha' nogle kunder igennem. Men udbudet er tilgengæld stort nok til at få nogle rigtig gode oplevelser med jævne mellerum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det væsentligste minuspunkt ift de danske piger er, at de som regel ikke giver øko-blow og nu når Rikke Solskin beklageligvis ikke længere frekventerer Odense er der vist ikke nogen tilbage. 

Jeg har i og for sig intet mod de udenlandske bare man kan kommunikere, men det er trods alt federe og frækkere hvis det foregår på dansk. Og det vil jeg sådan set godt betale lidt mere for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender et par stykker..

smukke danske Anna giver dig så meget øko at du ikke skal spise øko mad i flere uger. :wub:

 

Jyske Mathilde som er i Nyborg af og til gør os

 

Redigeret af Jernrør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 12 minutter siden:

Jeg kender et par stykker..

smukke danske Anna giver dig så meget øko at du ikke skal spise øko mad i flere uger. :wub:

 

Jyske Mathilde som er i Nyborg af og til gør os

 

Uf. Jeg havde ikke bemærket Anna. Tak for tippet brormand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sær følelse.

Jeg var på besøg hos Fatima

https://annoncelight.dk/showad/262821

Billeder var ikke af hende og her startede det bare.

Normalt går jeg lettet og glad, fra et sådan besøg,- men ikke denne gang...

Se nu er jeg jo ikke nogen født igen kristen på området, men.... Aldrig har jeg mødt en sådan ulykkelig og trøstesløs ulighed. Aldrig før er jeg blevet grebet af en følelse af at hun, jeg og sikkert andre er blevet mindre af det der foregik. Puha... Jeg overvejer seriøst at hænge kappen væk og aldrig mere.....

Jeg mindes mange glade dage hos piger som var danske (og et par udenlandske) og ikke var åbenlyst i andres magt. Enten direkte eller på grund af afgrundsdyb social ulighed. Måske ser jeg bare tydeligere nu.... det håber jeg altså ikke. 

En del af det hele er vel illusionen. Her var der bare ikke flere illusioner

Nu gir jeg det en pause, så kan det være jeg prøver igen. Måske danske Anna

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg boller helst udenlandske piger og det bliver jeg ved med.

Deres udseende trækker også meget op - når jeg kigger på det danske annoncer i Odense bliver jeg helt trær i hovedet af alle de regler. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongDong skrev, for 4 timer siden:

En sær følelse.

Jeg var på besøg hos Fatima

https://annoncelight.dk/showad/262821

Billeder var ikke af hende og her startede det bare.

Normalt går jeg lettet og glad, fra et sådan besøg,- men ikke denne gang...

Se nu er jeg jo ikke nogen født igen kristen på området, men.... Aldrig har jeg mødt en sådan ulykkelig og trøstesløs ulighed. Aldrig før er jeg blevet grebet af en følelse af at hun, jeg og sikkert andre er blevet mindre af det der foregik. Puha... Jeg overvejer seriøst at hænge kappen væk og aldrig mere.....

Jeg mindes mange glade dage hos piger som var danske (og et par udenlandske) og ikke var åbenlyst i andres magt. Enten direkte eller på grund af afgrundsdyb social ulighed. Måske ser jeg bare tydeligere nu.... det håber jeg altså ikke. 

En del af det hele er vel illusionen. Her var der bare ikke flere illusioner

Nu gir jeg det en pause, så kan det være jeg prøver igen. Måske danske Anna

 

 

Forstår ikke du ike skriver sådan et besøg med det samme under anmeldelser så vi andre os er klar over det.

Vil sige jeg har kun haft et dårlig besøg med en udenlandskpige, dog var det nok bare en dårlig dag da andre har haft det godt med hende. 

Der er rigtig mange gode oplevelser med udenlandske piger når man læser her på eroguiden så tænker det ikke er sådan et stor problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er virkelig sket noget her i Odense i løbet af de sidste par år og det er super fint :)

Det vrimler jo med unge lækre piger, den ene mere lækker end den anden og måneden efter er der nye..piger fra østlandene og de er satme lækre nok da, hvis man er til unge petite nips.

For et par år siden kunne man sidde og vælge mellem et par ældre thai damer, måske en brasil lady med en kæmpe røv og så nogle få danske piger, nogle med stofmisbrug, andre lidt oppe i årerne og måske ikke så attraktive.

Bare min mening og min erfaring..

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gæster Odense PD on and off og har ofte super gode vagter der. Jeg forstår heller ikke at der ikke er flere danske piger der. 

Og mr. Black. 

Jeg er både småfed og halv gammel men yder efter sigende en super service og øko og uden merpriser og laver mere i dag end for 10 år siden. 

Men der skal naturligvis være plads til alle. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 9/11/2018 at 11:00:

Jeg gæster Odense PD on and off og har ofte super gode vagter der. Jeg forstår heller ikke at der ikke er flere danske piger der. 

Og mr. Black. 

Jeg er både småfed og halv gammel men yder efter sigende en super service og øko og uden merpriser og laver mere i dag end for 10 år siden. 

Men der skal naturligvis være plads til alle. 

 

 

Kære Ida..... Jeg har stadig til gode at blive "offer" for denne service. Spørgsmålet er vel mere om man også bliver afhængig....men det må vel komme an på en prøve ;).

Håber du snart er "on" i Odense igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thebackpacker skrev, den ‎27‎-‎10‎-‎2018 at 19:56:

Hej

Er det bare mig, eller er der noget om snakken ?

Synes Odense er ved at blive omdannet til det udenlandske mekka, jeg er hverken rasist eller anden form for hader af anden religion.

Synes det er synd at det hele vælter lidt til udenlansk prostituation for vi ved alle der er en bagmand bagved og jeg skal ikke gøre mig til dommer for hvad der er rigtigt eller forkert.

 

Det er vist ikke længere et spørgsmål om fornemmelse - Det er fakta at de danske piger udgør en forsvindende lille del af markedet. Det gælder hele landet. Et andet faktum er at branchen har udviklet sig væk fra de gamle koncepter som klinikker og bordeller med røde lamper  

Uagtet om man er GP i det udenlandske eller danske segment, så er der udgifter forbundet med at drive sin "forretning".  Udbredelsen af menneske handlen er bestemt større i det udenlandske segment. Det er jo ikke direkte synligt, hvorfor det kan være svært at sikre sig, at man ikke bidrager til at holde det i live.  Hvad kan man så gøre ? tja.....man kan vel holde sig væk fra de annoncer hvor prisen er uhørt lille, hvor der holdes åben 24/7, hvor der tilbydes alverdens ubeskyttede ydelser, hvor flere piger holder til på samme adresse og den slags.  Om det så rent faktisk virker, ved jeg ikke, men umiddelbart kan jeg ikke få øje på ret meget andet og effekten er måske blot at det skaber en falsk tryghed hos køberne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Det er vist ikke længere et spørgsmål om fornemmelse - Det er fakta at de danske piger udgør en forsvindende lille del af markedet. Det gælder hele landet. Et andet faktum er at branchen har udviklet sig væk fra de gamle koncepter som klinikker og bordeller med røde lamper  

Uagtet om man er GP i det udenlandske eller danske segment, så er der udgifter forbundet med at drive sin "forretning".  Udbredelsen af menneske handlen er bestemt større i det udenlandske segment. Det er jo ikke direkte synligt, hvorfor det kan være svært at sikre sig, at man ikke bidrager til at holde det i live.  Hvad kan man så gøre ? tja.....man kan vel holde sig væk fra de annoncer hvor prisen er uhørt lille, hvor der holdes åben 24/7, hvor der tilbydes alverdens ubeskyttede ydelser, hvor flere piger holder til på samme adresse og den slags.  Om det så rent faktisk virker, ved jeg ikke, men umiddelbart kan jeg ikke få øje på ret meget andet og effekten er måske blot at det skaber en falsk tryghed hos køberne.

 

Delvis enig...  Vi som kunder kan selvfølgelig gøre en del, men det ændre ikke på at nogle kunder tænder på udlandske kvinder f.eks asiatiske, latino eller mørke kvinder... Eller en ung petit pige, så rent faktisk er umuligt at finde som dansk pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et problem i hele samfundet, en stor del af danskerne vil ikke betale prisen for DANSKE vare. Det åbner op for udenlandske vare, af svingende kvalitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

jeg synes at et af de støreste problemer med de mange nye udenlandske piger er,at det er ligesom lotto du kan være heldig(har heldigvis prøvet det)men som regel ret ligegyldigt.savner de danske bordeller som har været i odense eks.ørstedgade,thorsgde mm.mange af de nye piger er flotte og alt for unge til mig,synes tit det er spild af penge.og ikke mindst alt for uoverskueligt.

godaften

costner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke kun de udenlandske piger der kan skuffe. Ej heller er det ikke kun de danske kvinder der leverer varen. Nu nævnes der Ørstedgade - her kan jeg absolut huske at jeg blev tørret  i den grad. Og det var netop af en dansk pige der ikke mente hun skulle yde andet end at lægge sig på ryggen med samlede ben, og så er det sgu svært at få ret meget ud af det. Måske ikke det der er den typiske oplevelse på den sted, men husker altså at det var meget blandet behandling man fik der. Mere udpræget end de andre steder der dengang var i byen. Var for øvrigt så uheldig at vælte hendes cola på gulvet på vej ud... Tsk tsk tsk.... ;-)
En anden ret kedelig oplevelse var med en pige her i Svendborg for vel en 5-6 år siden. Hun havde netop haft en dårlig oplevelse med en kunde og havde brug for at snakke lidt hvilket jeg ikke havde noget imod da jeg havde oceaner af tid. Men - da min halve timer så var gået med HENDES snak blev jeg bedt om at gå da der snart kom en ny kunde. Så der havde jeg så smidt penge efter hendes snak og intet fået ud af det selv. Endnu et eksempel på at danske piger også kan levere en ret trist oplevelse. Og ville hun give pengene retur? Næææ hun havde jo brugt tiden på mig sagde hun. :-( 
Men når det så er sagt. Så vil jeg nok tro at procentdelen af dårlige oplevelser ved danske piger er en del mindre end ved de udenlandske. Så der er nok noget om at de danske piger bare giver en bedre service generelt. Dog så også for en højere pris.
Men hvorfor så vælge de udenlandske? Ja det er så fordi at udvalget af danske piger ganske simpelt er for småt. Hvis lysten lige kommer over en til en tur på "horehus", ja så er det altså ikke altid der er nogen danske piger tilgængelige. Dem der så endelig er tilgængelige falder bare ikke lige i min smag. Må blankt erkende at skal jeg betale for sex vil jeg have en der ikke er meget ældre end de 30. Dog er der så lige et par undtagelser hvor jeg kan gå op til de knap 40 men ellers foretrækker jeg dem der er midt i tyverne.
Ville jeg så gå til danske piger hvis der var nogle der var lidt yngre? Ja, det ville jeg helt sikkert hvis priserne også var fornuftige. I Svendborg har der bl. a. været en der kaldte sig Lily - et lille rødhåret nips der simpelt hen var noget af det sødeste man kan forestille sig. Desværre blev det kun til et par gange hos hende da hun endte op med nogle horrible priser hvor jeg ikke kunne være med. Mange kender også Sheila Moon der også kom her for noget år siden. Hende besøgte jeg også en del gange, men hun er desværre nok stoppet. Et tredie godt eksempel var en ung mulat der var samme sted som Silje nips kommer. Hun var også bare noget af det sødeste og dejligste man kunne forestille sig og hamrende charmerende. Desværre blev det kun til et enkelt besøg hos hende. 
Det var så lidt af mine grunde til at vælge/fravælge de danske piger. Så frem af buske unge danske piger og kom med nogle fornuftige priser, så skal vi nok vælge dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
22 cm and thick skrev, for 37 minutter siden:

Nu er det ikke kun de udenlandske piger der kan skuffe. Ej heller er det ikke kun de danske kvinder der leverer varen. Nu nævnes der Ørstedgade - her kan jeg absolut huske at jeg blev tørret  i den grad. Og det var netop af en dansk pige der ikke mente hun skulle yde andet end at lægge sig på ryggen med samlede ben, og så er det sgu svært at få ret meget ud af det. Måske ikke det der er den typiske oplevelse på den sted, men husker altså at det var meget blandet behandling man fik der. Mere udpræget end de andre steder der dengang var i byen. Var for øvrigt så uheldig at vælte hendes cola på gulvet på vej ud... Tsk tsk tsk.... ;-)
En anden ret kedelig oplevelse var med en pige her i Svendborg for vel en 5-6 år siden. Hun havde netop haft en dårlig oplevelse med en kunde og havde brug for at snakke lidt hvilket jeg ikke havde noget imod da jeg havde oceaner af tid. Men - da min halve timer så var gået med HENDES snak blev jeg bedt om at gå da der snart kom en ny kunde. Så der havde jeg så smidt penge efter hendes snak og intet fået ud af det selv. Endnu et eksempel på at danske piger også kan levere en ret trist oplevelse. Og ville hun give pengene retur? Næææ hun havde jo brugt tiden på mig sagde hun. :-( 
Men når det så er sagt. Så vil jeg nok tro at procentdelen af dårlige oplevelser ved danske piger er en del mindre end ved de udenlandske. Så der er nok noget om at de danske piger bare giver en bedre service generelt. Dog så også for en højere pris.
Men hvorfor så vælge de udenlandske? Ja det er så fordi at udvalget af danske piger ganske simpelt er for småt. Hvis lysten lige kommer over en til en tur på "horehus", ja så er det altså ikke altid der er nogen danske piger tilgængelige. Dem der så endelig er tilgængelige falder bare ikke lige i min smag. Må blankt erkende at skal jeg betale for sex vil jeg have en der ikke er meget ældre end de 30. Dog er der så lige et par undtagelser hvor jeg kan gå op til de knap 40 men ellers foretrækker jeg dem der er midt i tyverne.
Ville jeg så gå til danske piger hvis der var nogle der var lidt yngre? Ja, det ville jeg helt sikkert hvis priserne også var fornuftige. I Svendborg har der bl. a. været en der kaldte sig Lily - et lille rødhåret nips der simpelt hen var noget af det sødeste man kan forestille sig. Desværre blev det kun til et par gange hos hende da hun endte op med nogle horrible priser hvor jeg ikke kunne være med. Mange kender også Sheila Moon der også kom her for noget år siden. Hende besøgte jeg også en del gange, men hun er desværre nok stoppet. Et tredie godt eksempel var en ung mulat der var samme sted som Silje nips kommer. Hun var også bare noget af det sødeste og dejligste man kunne forestille sig og hamrende charmerende. Desværre blev det kun til et enkelt besøg hos hende. 
Det var så lidt af mine grunde til at vælge/fravælge de danske piger. Så frem af buske unge danske piger og kom med nogle fornuftige priser, så skal vi nok vælge dansk.

ja der er vi meget forskellig jeg vil ikke under 30.men vi har nok heller ikke samme alder.er heller ikke til plastik patter osv.bare en helt alm kvinde.det er som bare det jeg savner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Måske værd at nævne… men det kan sikkert også have noget at gøre med at de fleste af os som er gift, er dansk gift og at det man  spiser ude skal helst være noget man ikke selv kan tilberede i hjemmekøkkenet.

For mit eget vedkommende, har altid været mest til petite brunetter… (har heldigvis fundet en dansk en af slagsen men de vokser ikke på træer). Er ikke specielt høj eller tung selv, og for mig er det vigtigt at pigen skal helst være strategisk placeret mht. ansigt-ansigt aktivitet, og hun skal helst veje nogle kiloer mindre end jeg gør selv.
Kald mig gammeldags men det er bare det jeg tænder på. Alene de fysiske begrænsninger der kommer af at være under 1m75   udelukker mange af de danske piger. De danske piger som så er tilbage på radaren er dem som udstråler en personlighed jeg ikke kan stå for... og de 2 jeg tænker mest på er bare ikke på Fyn.

Var I mange år I et parforhold med en kvinde som var lidt højere end mig selv, og selvom "ansigt til ansigt" placering var meget god, var det ofte en emne "I offentlighed"... hun ville ikke tage de stiletter på som hun egentlig godt kunne tænke sig at gå I osv… Og det har jeg bare taget videre I livet. Oplever også at fynske mænd er gennemsnitlig lavere end københavnere… (boede der I mange år) og det har måske noget at sige?



 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...