Hop til indhold
Guest keep it simpel

Yen Thaimassage på Koldingvej i Vejle

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Vil da lige komme med et positivt indslag på Yen Thaimassage i på Koldingvej. Jeg må indrømme at jeg ikke har besøgt stedet siden Beer flyttede ned til midtbyen. Ligeså blev bygningen jo også renoveret - hvorefter massagen blev flyttet ind i en lejlighed i boligblokken tæt ved. Jeg besøgte stedet spontant i dag  da jeg kunne se de var flyttet tilbage igen, og må da indrømme at det sørme er blvet pænt og ordentligt der efter renoveringen. Jeg blev taget imod en lille thai kvinde midt i 20 erne som var sød og meget frisk.  Jeg aftalte en halv time da jeg ikke gider en hel time og hellere vil have fokus på god sex.

Det fik jeg med god kemi og superfransk og hende jeg var sammen med kunne også godt lide at få nogle klap i røven hvilket jeg elsker at gøre  :-)...

Og der var sørme også friske håndklæder og rent i badet - så ja- positiv oplevelse både af stedet og pigen ( som jeg desværre ikke fik navnet på )...

https://annoncelight.dk/showad/262166

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Beer - på vej mod Kolding et STORT STOP vær  ... Har stoppet ind mange gange ... og for pokker alt det rod som de har været gennem det sidste år har nok presset Yen`s

pengepunge så i min optik helt OK med lidt reklame !!! - Det eneste som altid har været øv, at man skal betale FØR oplevelsen hos Yen. Så derfor findes der for mig og junior andre steder i Vejle/Fredericia som kommer før Yen. Når jen laver dette om ! - tja, så glæder jeg mig til at se re renoveringen. 

Indtil da så har og vil jeg altid have det sådan at NIKS betale før arbejdet er udført ! - man gå jo heller ikke i Netto og betaler inden man har valgt varer. 

"Det var en lørdag aften"  jeg sidder og venter dig (en lille trold er bestilt til kl. 21.30) - efter den STORE bagedyst. 

God aften derude !!!

69lover 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
69lover skrev, for 16 minutter siden:

Enig Beer - på vej mod Kolding et STORT STOP vær  ... Har stoppet ind mange gange ... og for pokker alt det rod som de har været gennem det sidste år har nok presset Yen`s

pengepunge så i min optik helt OK med lidt reklame !!! - Det eneste som altid har været øv, at man skal betale FØR oplevelsen hos Yen. Så derfor findes der for mig og junior andre steder i Vejle/Fredericia som kommer før Yen. Når jen laver dette om ! - tja, så glæder jeg mig til at se re renoveringen. 

Indtil da så har og vil jeg altid have det sådan at NIKS betale før arbejdet er udført ! - man gå jo heller ikke i Netto og betaler inden man har valgt varer. 

"Det var en lørdag aften"  jeg sidder og venter dig (en lille trold er bestilt til kl. 21.30) - efter den STORE bagedyst. 

God aften derude !!!

69lover 

Lad os håbe at de følger med - så de ved at de først beder om pengene efter massagen / sex...jeg satte faktisk kun mit indlæg ind fordi jeg blev positivt overrasket over stedet efter det sidste års tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 2 timer siden:

Lad os håbe at de følger med - så de ved at de først beder om pengene efter massagen / sex...jeg satte faktisk kun mit indlæg ind fordi jeg blev positivt overrasket over stedet efter det sidste års tid :-)

Hey K I S 

Det var ikke for at miskrediterer dit indlæg mente oprigtigt at Yen har haft det svært og det har været UP af bakke ... det sidste år med renoveringen udenfor.

JA, håber hun læser med - så der kan komme gang i butikken - som da BEER og AM var i huset  !!! 

Hilsen 69lover - og som jeg lige sagde til min lille trold ........."I give you all a boy could give YOU" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haft det svært, det ved jeg nu ikke for det er ikke småpenge hun har brugt i Thailand

Hunter skrev, den 10/9/2018 at 04:19:

Det er da vist kun hvis man har sex på hjernen ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til bekymring hun har tjent masser af penge hele tiden der var også 3 piger i den midlertidige lejlighed i perioder.

Yen er still going strong hun kan bruge pengene lige så hurtigt som pigerne kan tjene dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, den 28/10/2018 at 03:02:

Haft det svært, det ved jeg nu ikke for det er ikke småpenge hun har brugt i Thailand

 

Hvad ved du egentlig om det?

Har du været med hende i Thailand, skriver du sådan fordi du slikker røv på nogen der ikke kan lide Yen eller har du bare godt gammeldags ondt i røven?

Længere nede skriver du at hendes piger ikke får noget. Det ved jeg tilfældigvis er lodret løgn. Men jeg håber da også hun tjener noget. Ellers er det sku da forfærdeligt at skulle stå og være sød over for fjolser som dig fra morgen til aften.

De penge hun har tjent på mig gennem årene har jeg altid fået den sødeste og mest gæstfri behandling for. Så jeg håber hun bruger pengene præsist som det passer hende. Uden at tage hensyn til at der findes ynkelige små mennesker som bekymrer sig og bruger janteloven i sin mest patetiske form.

Misundelse er en grim ting!!!

Ja en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord Uffer, nej jeg har ikke ondt i røven, så tæt på har du ikke været, og nej jeg er heller ikke misundelig,.

måske ved jeg noget du ikke ved, men det kan jeg jo ikke gøre for. Velvidende at yen brugte mange penge på at købe bil og guld, det har jeg intet imod når blot hun bruger sine egne penge eller lånte penge, og en del af pengene ikke er penge hun har tilbageholdt fra sine piger, det kan jeg blive harm over. Du vil sikkert kalde mig løgner, men jeg er vidende om at 3 piger har forladt Yen fordi hun ikke ville betale, hun har dog betalt de fleste tilbage, men for 2 uger siden skyldte hun stadig mange penge. At hun gør sådan kan du godt kalde ondt i røven, men jeg vil sige rigtig godt HARM.                                                                                                                                                                Til orientering har jeg altid fået en god behandling hos Yen (og hendes “piger)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, for 6 timer siden:

Tak for de pæne ord Uffer, nej jeg har ikke ondt i røven, så tæt på har du ikke været, og nej jeg er heller ikke misundelig,.

måske ved jeg noget du ikke ved, men det kan jeg jo ikke gøre for. Velvidende at yen brugte mange penge på at købe bil og guld, det har jeg intet imod når blot hun bruger sine egne penge eller lånte penge, og en del af pengene ikke er penge hun har tilbageholdt fra sine piger, det kan jeg blive harm over. Du vil sikkert kalde mig løgner, men jeg er vidende om at 3 piger har forladt Yen fordi hun ikke ville betale, hun har dog betalt de fleste tilbage, men for 2 uger siden skyldte hun stadig mange penge. At hun gør sådan kan du godt kalde ondt i røven, men jeg vil sige rigtig godt HARM.                                                                                                                                                                Til orientering har jeg altid fået en god behandling hos Yen (og hendes “piger)

Kan støtte dette - kender en af de tidligere piger der temmelig godt og hun blev ihvertfald ikke betalt som aftalt og forlod stedet, hvorefter vi mødtes privat istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 2 timer siden:

Kan støtte dette - kender en af de tidligere piger der temmelig godt og hun blev ihvertfald ikke betalt som aftalt og forlod stedet, hvorefter vi mødtes privat istedet.

Jeg ved godt hvem det er i kender. Og jeg kan nemt forstå at man tror 100% på hvad hun siger. For hun er sky dejlig. 

Jeg siger Heller ikke at Yen er fejlfri. Det er der vel ingen som er. Men som minimum har den sag 2 sider. For mig at se er ihvertfald noget af problemet at der er nogen basale ting som pigen ikke forstår. Der er sikkert også nogen punkter hvor yen ikke har været fair.

Men jeg kan give nogen eksempler hvor pigen direkte og uden nogen former for tvivl snyder yen. Og når man selv snyder sin arbejdsgiver så skal man også engang i mellem tænke sig om før man råber og skriger om hvor uretfærdig man bliver behandlet.(og i min verden fremstår man heller ikke helt så troværdighed).

Selvfølgelig siger i nu at jeg må dokumentere eller fortælle hvad jeg bygger mine beskyldninger på..og er ked af at sige det. Men helvede fryser til is før det kommer til at ske.

Jeg ville være en rotte hvis jeg først nød godt af at hun ikke var fin i kanten. Og bagefter stak hende. Jeg ønsker intet dårligt for pigen. Og har heller aldrig nævnt det for Yen.(hun bliver noget overrasket hvis hun læser med her)

 

Selvfølgelig kan jeg heller ikke bare fyre sådan noget af, og så lade den hænge der.

Så hvis enten Bamse eller lyckylife sender mig en PB. Så uddyber jeg det gerne via besked eller telefon.

Alle andre der skriver svarer jeg ikke. Hun har altid ydet mig TOP TOP TOP SERVICE og jeg ønsker hende det kun godt.

Men der er altid 2 sider af samme sag. Det er der ihvertfald her.

Ha en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg kender Yen godt. Så godt som jeg kender hende, vil hun aldrig snyde hendes ansatte. Det har kun været omvendt, fordi de pludselig fandt en kæreste eller mand og så blev de der ikke så længe som aftalte. De piger der pludselig gik og ikke blev der længe nok som aftalte, har været skyldt for at Yen mistede penge og er kommet ud til at hun skulle låne penge til alt betale alt regninger. Yen og hendes ansatte/tidligere ansatte, har deres egen aftale, som de tidligere ansatte ikke holdte, er det ikke fair i skriver noget helt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boo29 skrev, den 14/11/2018 at 14:13:

 Jeg kender Yen godt. Så godt som jeg kender hende, vil hun aldrig snyde hendes ansatte. Det har kun været omvendt, fordi de pludselig fandt en kæreste eller mand og så blev de der ikke så længe som aftalte. De piger der pludselig gik og ikke blev der længe nok som aftalte, har været skyldt for at Yen mistede penge og er kommet ud til at hun skulle låne penge til alt betale alt regninger. Yen og hendes ansatte/tidligere ansatte, har deres egen aftale, som de tidligere ansatte ikke holdte, er det ikke fair i skriver noget helt andet.

det lyder meget rigtigt hvad du skriver .....

uden at jeg kender Yen ... ved jeg helt positivt, at det med at ha en kontrakt med de her piger i denne her branche, ofte kun holder hvis det koster dem penge...

ellers laver de penge ved siden af med kunder som ellers ville komme i butikken  og som du skriver finder en kæreste eller mand og løber fra aftalen .... derfor er mamasan ofte heller ikke meget for 

pigerne giver deres telefon nummer ud til kunderne.... ud fra "hvorfor dele når man kan få det hele" .... 

jeg har flere venner og bekendte i thailand som har gogo barer og almindelige barer og de siger alle det samme ...

hvis man ikke holder dem i kort snor og hele tiden giver dem bøder for ikke at dukke op eller komme forsent eller hvis de giver telefon nummer ud til kunder i baren 

uden at der bliver betalt "barfine" 

så går der lige præcist 2 uger fra pigerne er begyndt til man ikke ser dem mere ... eller kun når det passer dem ....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, den 14/11/2018 at 13:33:

Jeg ved godt hvem det er i kender. Og jeg kan nemt forstå at man tror 100% på hvad hun siger. For hun er sky dejlig. 

Jeg siger Heller ikke at Yen er fejlfri. Det er der vel ingen som er. Men som minimum har den sag 2 sider. For mig at se er ihvertfald noget af problemet at der er nogen basale ting som pigen ikke forstår. Der er sikkert også nogen punkter hvor yen ikke har været fair.

Men jeg kan give nogen eksempler hvor pigen direkte og uden nogen former for tvivl snyder yen. Og når man selv snyder sin arbejdsgiver så skal man også engang i mellem tænke sig om før man råber og skriger om hvor uretfærdig man bliver behandlet.(og i min verden fremstår man heller ikke helt så troværdighed).

Selvfølgelig siger i nu at jeg må dokumentere eller fortælle hvad jeg bygger mine beskyldninger på..og er ked af at sige det. Men helvede fryser til is før det kommer til at ske.

Jeg ville være en rotte hvis jeg først nød godt af at hun ikke var fin i kanten. Og bagefter stak hende. Jeg ønsker intet dårligt for pigen. Og har heller aldrig nævnt det for Yen.(hun bliver noget overrasket hvis hun læser med her)

 

Selvfølgelig kan jeg heller ikke bare fyre sådan noget af, og så lade den hænge der.

Så hvis enten Bamse eller lyckylife sender mig en PB. Så uddyber jeg det gerne via besked eller telefon.

Alle andre der skriver svarer jeg ikke. Hun har altid ydet mig TOP TOP TOP SERVICE og jeg ønsker hende det kun godt.

Men der er altid 2 sider af samme sag. Det er der ihvertfald her.

Ha en dejlig dag

Kender 2 piger der var i Yen's "varetægt" som forlod stedet grundet uenigheder om betaling. Den ene betalte endda en "fine" for at forladet stedet før tid. Så der fik Yen da dækket hendes udgift  ;)

Hvad Yen bruger hendes penge til er dog hendes egen sag bare det selvfølgelig er "hendes" penge og ikke bruger pigens penge som hun skulle sende hjem! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad alles historie. Men har svært ved at tro at det er hele historien, set fra begge sider. Jeg ved bare at der er flere af pigerne som har bedt mig sende temmelig store penge beløb til Thailand uden yens viden.

Ligesom jeg har besøgt stedet hvor jeg skulle gennem bagdøren mens Yen var i Thailand for ikke at kunne ses på kameraet. Så det er ihvertfald ikke kun en vej tingene ikke altid er ok. Men den side fortæller pigerne jo ikke.

Angående en "fine" så kan det jo også være at Yen mister en del penge hvis pigerne pludselig smutter. Det er jo ikke sikkert at hun kan få en ny fra den ene dagtil den anden. Men der kommer det selvfølgelig and på hvad de har aftalt.

Generelt synes jeg at dem der skriver herinde skulle tage en tur forbi Yen og spørge ind til de ting de beskylder hende for. Så havde i hørt det fra 2 sider. Hvilket ville være god stil inden man beskylder hende for ting som man måske kun kender halvdelen af historien bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, den 13/12/2018 at 20:31:

Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad alles historie. Men har svært ved at tro at det er hele historien, set fra begge sider. Jeg ved bare at der er flere af pigerne som har bedt mig sende temmelig store penge beløb til Thailand uden yens viden.

Ligesom jeg har besøgt stedet hvor jeg skulle gennem bagdøren mens Yen var i Thailand for ikke at kunne ses på kameraet. Så det er ihvertfald ikke kun en vej tingene ikke altid er ok. Men den side fortæller pigerne jo ikke.

Angående en "fine" så kan det jo også være at Yen mister en del penge hvis pigerne pludselig smutter. Det er jo ikke sikkert at hun kan få en ny fra den ene dagtil den anden. Men der kommer det selvfølgelig and på hvad de har aftalt.

Generelt synes jeg at dem der skriver herinde skulle tage en tur forbi Yen og spørge ind til de ting de beskylder hende for. Så havde i hørt det fra 2 sider. Hvilket ville være god stil inden man beskylder hende for ting som man måske kun kender halvdelen af historien bag.

Hmm lader til du selv syntes hun måske ikke har været helt fin i kanten siden du også har hjulpet pigerne med at sende penge hjem uden Yen vidste hvad der foregik. 

Har gjort det samme men dog aldrig taget bagdøren  ;) men dette var også gjort fordi pigerne var bange for deres penge pludselig bare var "forsvundet"   - med hensyn til fine så ja er det vel okay hvis hun har lagt penge ud til rejse og ophold. Hvis det "bare" er fordi hendes indtjening så bliver mindre er det ikke ok da ingen bør have "ejerskab" over andre. For så er vi jo netop ude i pigerne er stavnsbundet til "mutter"  Dette er ikke rimeligt på nogen helst måde set i mit perspektiv. 

Håber dog på Yen tænker sig lidt bedre om og får styr på tingene igen. Var super glad for at komme i shoppen før al denne ballade.  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, den 13/12/2018 at 20:31:

Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad alles historie. Men har svært ved at tro at det er hele historien, set fra begge sider. Jeg ved bare at der er flere af pigerne som har bedt mig sende temmelig store penge beløb til Thailand uden yens viden.

Ligesom jeg har besøgt stedet hvor jeg skulle gennem bagdøren mens Yen var i Thailand for ikke at kunne ses på kameraet. Så det er ihvertfald ikke kun en vej tingene ikke altid er ok. Men den side fortæller pigerne jo ikke.

Angående en "fine" så kan det jo også være at Yen mister en del penge hvis pigerne pludselig smutter. Det er jo ikke sikkert at hun kan få en ny fra den ene dagtil den anden. Men der kommer det selvfølgelig and på hvad de har aftalt.

Generelt synes jeg at dem der skriver herinde skulle tage en tur forbi Yen og spørge ind til de ting de beskylder hende for. Så havde i hørt det fra 2 sider. Hvilket ville være god stil inden man beskylder hende for ting som man måske kun kender halvdelen af historien bag.

Jeg tror bare man skal acceptere at det der sker blandt mutre og piger i thaiverdenen, ikke kan forstås af en langnæser. 

Hvis man skal forstå hele det spil skal man forstå thailandsk levemåde/kultur. Dertil skal du lægge de familiære bånd, og individuelle aftaler. Hertil kommer spøgsmålet om visum/aupair, og i hvilket Eu land disse er indgået. 
Mit forslag er at undlade at involvere sig, vi ser alligevel aldrig så meget som en flig af sandheden. 

Besøg dem, elsk med dem, tal med dem, altså nyd det bare. Du kan ikke gøre noget som helst alligevel. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...