BSfunstuff 40 Skrevet 27. Oktober, 2018 Er der nogen som har været her, og kan sige hvad "andre ønsker" man kan få opfyldt..? https://annoncelight.dk/showad/246610 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 27. Oktober, 2018 lækker massageklinik i Hammerum Sød flot slank smilende thaikvinde på 35 år er klar til at give dig thaimassage, eller oliemassage fra 350 kr kan du ikke komme her, kan jeg komme til dig efter kl 20 Citat andre ønsker, spørg åben fra 08.00 - 20.00 hver dag ring og bestil tid knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 27. Oktober, 2018 Kan du ikke bare selv ringe og spørge damen. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 27. Oktober, 2018 Der er mulighed for lidt af hvert, har været der en gang, det var ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 28. Oktober, 2018 Årgang1973 skrev, den 27/10/2018 at 09:31: Kan du ikke bare selv ringe og spørge damen. ? Det kunne jeg sagtens, men tro du hun kan huske hvem der har været der og hvad de synes om oplevelsen..? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 28. Oktober, 2018 Årgang1973 skrev, den 27/10/2018 at 09:31: Kan du ikke bare selv ringe og spørge damen. ? Skal vi så nedlægge dette forum, eller hvad tænker du? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 29. Oktober, 2018 (edited) Midtjyde6 skrev, den 27/10/2018 at 09:54: Der er mulighed for lidt af hvert, har været der en gang, det var ok Måske du kunne fortælle en smule mere? Det ville være en stor hjælp Redigeret 29. Oktober, 2018 af Gengangeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 13. November, 2018 Jeg prøvede at ringe i går for at få en aftale, men der var ingen der tog telefonen. Nogen der ved om hun har lukket, eller kender adressen så nan kan køre forbi og kigge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 13. November, 2018 Jeg har også prøvet flere gange uden held. Hun reklamerer jævnligt, men måske hun har kunder nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 13. November, 2018 Der står elmegade 16 på et af billederne. Hører gerne hvad du finder ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 14. November, 2018 Den er god nok har lige været forbi hun har åbent 8-20 hun så ud til at have nogle pæne halvstore bryster, jeg havde dog ikke tid lige nu så vi aftalte at jeg lige måtte komme tilbage senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 14. November, 2018 Hvad kan man få af ekstra hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 14. November, 2018 Tene skrev, for 18 minutter siden: Hvad kan man få af ekstra hos hende Jeg spurgte om man kunne få fuldpakke ved hende, hvor til hun svarede at det kunne vi se til når at jeg kom og skulle have massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 14. November, 2018 Ok lyder lovende, mærkeligt hun ikke svarer. Ser hun ellers godt ud?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 15. November, 2018 wallander skrev, for 21 timer siden: Ok lyder lovende, mærkeligt hun ikke svarer. Ser hun ellers godt ud?? Ja det synes jeg haun havde en pæn kjole på talte udemærket dansk, og alderen tror jeg passede meget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 15. November, 2018 Tak for svar Håber at høre mere når du har været afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 19. November, 2018 Hvordan er parkerings forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 19. November, 2018 Tene skrev, for 8 timer siden: Hvordan er parkerings forhold Er genboen ude så står han og tager billeder ( er oplevet) , så parker evt et andet sted og gå det lille stykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 19. November, 2018 Han har også tidligere fulgt efter en kunde og konfronteret kundens kone med hendes mand havde besøgt klinikken. Gutten er bindegal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 20. November, 2018 Ok lidt farligt når man er i forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 25. November, 2018 Jeg har været forbi stedet i Hammerum i dag. ringer på døren og en sød og flink lille thai dame lukker ind, første hånds indtryk hun er ca 160 høj plus minus lidt, er ikke stor i formorne, men heller ikke åle slank, af hvad jeg kan se med det tøj hun har på. og hun taler dansk havde bestilt en omgang massage, men allerede da vi kommer ind i rummet spørg hun om jeg ønsker afslutning med hånd eller med mund. eller om det skal være fuld pakke. Jeg valgte bare at starte med massage så kunne vi se hvad der skete. massagen var ganske god, ikke en hård dybde gående en med en god af stressende en, hvor hun brugte både albuer og knæ. da hun nærmede sig lille mands område var hun ikke genret få at pirrer ham. så det endte med at tog med fuld pakke. der skal man så lige vide at når tøjet kommer af ser man en mave der har nogle ar/stræk mærker eller en mave med lidt for meget hud, som om den har været større, også har hun naturlige bryster med naturlige former. Hendes priser er 350 for massage 700 afslutning med hånd 1000 afslutning med mund 1500 Fuld pakke Stedet: 7/10 : der var ingen musik i rummet så der manglede lidt til at give stemning massagen 8/10 ikke den bedste men en jeg gerne tag igen pigen 7/10 Hun er sød og smilede (ret personligt) jeg ville nok gerne havde en pige med lidt strammer mave gentagens: en omgang massage ja, og hvis man kunne for prisen lidt ned måske mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 26. November, 2018 1500 for fp lyder også dyrt. Ku du sagtens få ned i 1000 der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 26. November, 2018 Alt efter hvem man løber ind i, så kan priserne også være for den halve tid - fx 700,- for 30 min. Hvis man løber ind i mutter, så bed kun om massage og tag resten med pigen. Hvis man så får mutter til det hele, så tag et andet sted hen - hun har ikke vundet miss Universe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 26. November, 2018 Goldfinger skrev, for 1 time siden: Alt efter hvem man løber ind i, så kan priserne også være for den halve tid - fx 700,- for 30 min. Hvis man løber ind i mutter, så bed kun om massage og tag resten med pigen. Hvis man så får mutter til det hele, så tag et andet sted hen - hun har ikke vundet miss Universe Har du været der for Goldfinger og ved at der er andre piger på stedet for jeg fik indtrykket af hun var den eneste på stedet...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 27. November, 2018 Ring i forvejen og spørg efter Bell, der er der nogle dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg