Hop til indhold

Recommended Posts

Årgang1973 skrev, den 27/10/2018 at 09:31:

Kan du ikke bare selv ringe og spørge damen. ? :)

Det kunne jeg sagtens, men tro du hun kan huske hvem der har været der og hvad de synes om oplevelsen..? ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Årgang1973 skrev, den 27/10/2018 at 09:31:

Kan du ikke bare selv ringe og spørge damen. ? :)

Skal vi så nedlægge dette forum, eller hvad tænker du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gengangeren
Midtjyde6 skrev, den 27/10/2018 at 09:54:

Der er mulighed for lidt af hvert, har været der en gang, det var ok

Måske du kunne fortælle en smule mere? Det ville være en stor hjælp :)

Redigeret af Gengangeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede at ringe i går for at få en aftale, men der var ingen der tog telefonen. Nogen der ved om hun har lukket, eller kender adressen så nan kan køre forbi og kigge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er god nok har lige været forbi hun har åbent 8-20 hun så ud til at have nogle pæne halvstore bryster, jeg havde dog ikke tid lige nu så vi aftalte at jeg lige måtte komme tilbage senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tene skrev, for 18 minutter siden:

Hvad kan man få af ekstra hos hende 

Jeg spurgte om man kunne få fuldpakke ved hende, hvor til hun svarede at det kunne vi se til når at jeg kom og skulle have massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
wallander skrev, for 21 timer siden:

Ok lyder lovende, mærkeligt hun ikke svarer.

Ser hun ellers godt ud?? :)

Ja det synes jeg haun havde en pæn kjole på talte udemærket dansk, og alderen tror jeg passede meget godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tene skrev, for 8 timer siden:

Hvordan er parkerings forhold 

Er genboen ude så står han og tager billeder ( er oplevet) , så parker evt et andet sted og gå det lille stykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han har også tidligere fulgt efter en kunde og konfronteret kundens kone med hendes mand havde besøgt klinikken. Gutten er bindegal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi stedet i Hammerum i dag.

ringer på døren og en sød og flink lille thai dame lukker ind, første hånds indtryk hun er ca 160 høj plus minus lidt, er ikke stor i formorne, men heller ikke åle slank, af hvad jeg kan se med det tøj hun har på. og hun taler dansk

havde bestilt en omgang massage, men allerede da vi kommer ind i rummet spørg hun om jeg ønsker afslutning med hånd eller med mund. eller om det skal være fuld pakke. Jeg valgte bare at starte med massage så kunne vi se hvad der skete.

massagen var ganske god, ikke en hård dybde gående en med en god af stressende en, hvor hun brugte både albuer og knæ. da hun nærmede sig lille mands område var hun ikke genret få at pirrer ham. så det endte med at tog med fuld pakke.
der skal man så lige vide at når tøjet kommer af ser man en mave der har nogle ar/stræk mærker eller en mave med lidt for meget hud, som om den har været større, også har hun naturlige bryster med naturlige former.

Hendes priser er
350 for massage
700 afslutning med hånd
1000 afslutning med mund
1500 Fuld pakke

Stedet: 7/10 : der var ingen musik i rummet så der manglede lidt til at give stemning
massagen 8/10 ikke den bedste men en jeg gerne tag igen
pigen 7/10 Hun er sød og smilede (ret personligt) jeg ville nok gerne havde en pige med lidt strammer mave

gentagens: en omgang massage ja, og hvis man kunne for prisen lidt ned måske mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt efter hvem man løber ind i, så kan priserne også være for den halve tid - fx 700,- for 30 min. Hvis man løber ind i mutter, så bed kun om massage og tag resten med pigen. Hvis man så får mutter til det hele, så tag et andet sted hen - hun har ikke vundet miss Universe:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 1 time siden:

Alt efter hvem man løber ind i, så kan priserne også være for den halve tid - fx 700,- for 30 min. Hvis man løber ind i mutter, så bed kun om massage og tag resten med pigen. Hvis man så får mutter til det hele, så tag et andet sted hen - hun har ikke vundet miss Universe:D

Har du været der for Goldfinger og ved at der er andre piger på stedet for jeg fik indtrykket af hun var den eneste på stedet...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...