Hop til indhold

Recommended Posts

HOLD JER LANGT VÆK, hvis det ikke er Metta eller Ann. Troede det var Metta jeg havde bestilt hos, men nej, tror hun hed Nahn. Skulle have smuttet allerede der!!

Har Besøgt rigtigt mange Thai massører, men dette var det ringeste jeg har oplevet. Rigtig vattet, dårlig massage 1/2 time mindre end bestilt. Lignede faktisk heller ikke en der gad at arbejde eller noget.

Uden at have gjort noget for det sagde hun hj 600,-, sex 1500,- - NEJ satme nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der to gange. Sidst for vel omkring fire uger siden … det var en kvinde på ca. 40 der masserede mig. Jeg mener det var to uger hun havde tilbage da jeg var der. Jeg fik en udmærket massage. Jeg har fået langt værre mange andre steder men også noget bedre … Hun startede med at tilbyde HJ, jeg spurgte efter fuld pakke. Det kunne jeg godt få for 1.000,- Det valgte jeg så, og i starten virkede hun lidt tilbage holdende og sky men hun løsnede stille og roligt op og levede sig mere og mere ind i akten og det endte faktisk med at jeg gik derfra med en god oplevelse og en plan om at jeg skulle forbi hende igen inden hun smuttede. Det nåede jeg så desværre ikke … 

Men jeg kan godt forestille mig at det er et sted hvor det kan blive både fugl eller fisk alt efter hvilken pige der er der, men sådan er det jo langt de fleste steder … og langt hen ad vejen handler det jo igen om kemi mellem pige og kunde … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og her er vi så henne ved værdien af en side som denne.

Gode oplevelser og dårlige oplevelser. Det er som at spille i lotteriet. Alt kommer an på kemi og dags formen. To kunder lige efter hinanden kan have vidt forskellige oplevelser. 

Men. Jeg vil stadig sortere dem fra, der har for mange negative anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Weber ret, en dårlig oplevelse vil normalt også holde mig væk. Det sker at nye piger eller lidt for “dygtige” piger ikke ved hvad en time er., også dette kan forekomme hos Daw, men jeg ved hun gør noget ved det. Ved ikke om jeg er heldigere end gennemsnittet, for ud af mere end 25 gange, har jeg kun oplevet for kort tid 2 gange hos DAW, og generelt fået det jeg har betalt for, og helhedsindtrykket fra et besøg har været fuldt ud tilfredsstillende og flere gange et rent 10 tal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...