Hop til indhold
Bananas

4 hytter og en ked Banan

Recommended Posts

Jeg har i ret lang tid nu holdt mig til mine faste yndlingskvinder i hytterne - nogle få fantastiske og især en langt mer end fantastisk. But a hunter is always a hunter, no matter hvor forelsket han er, og denne lørdag var tiden kommet at finde nye stier.

Jagten begyndte hos Natasha på Zinnsgade: http://www.natasha-thaimassage.dk/.

Men det var ikke Natasha der åbnede. Det var Noi, en ikke helt slank kvinde noget steds mellem 40 og 50, og jeg indså allerede i døren at det ikke skulle blive noget andet end massage. Hun var simpelthen ikke en kvinde jeg ville sexe med. Men hun prøvede. Uha hvad hun prøvede og Oi, hvad svært det var at holde imod.

Jeg bestilte en halv time olie, og efter den halve time begyndte hun at forkæle Bananen. Der reagerede hurtigt med at rejse sig og hilse pænt på damen.

"What about him?" Spurgte hun og begyndte et aldeles glimrende lille håndarbejde.

"Nae", svarade jeg. "Not today".

Men hun håndarbejdede videre og blev ved at spørge. Og jeg blev ved med at takke nej. Hun er helt klædt i sort. Sort trøje og sorte tighte bukser. Og hun tar min hånd og trykker den mod sit skridt. "You sure?"

Og håndarbejder vider med den nu store hårde Bananen.

Men jeg er stædig. Det skal ikke være noget af....

"You really sure", siger hun, trækker bukserne ned og viser en dejlig behåret kusse frem. En sjældenhed i disse dage, når jeg at tænke for hun pludseligt presser den behårede, varme og fugtige kilde mod mit ansigt. Det er mærkeligt hvor tingen sommetider går af sig selv. Jeg tænker ikke en gang at den skal jeg sagtens smage; det går af sig selv på ren refleks. Tungen ud og ind mellem hendes læber og hun gnider sig mod min mund nogen minut og stønner. Og så væk. Op med bukserne igen.

"You sure?!" Hele tiden med hånden arbejdende.

"Yeah sorry, not toda.... så kysser hun mig, ta'r min hånd op under trøjen til hendes bryst. Hendes tunge i min mund. Hendes hånd på Bananen.

"Sure??"

Og det er jeg faktiskt. Helt sure. Jeg har taget min beslutning og vil ikke. Sådan er det bare. Ikke min type overhovedet. Når jeg til slut reser mig op, med Bananen op i vejret, trækker hun bukserne ned igen, stiller sig på knæ og presser numsen mot frugten. Der står jeg på gulvet, med en kvindes numse foran mig, Bananen helt indtil den våde sprækken og er så tæt ... så utroligt tæt på at lade den glide ind. Hvor i al verden får man sine kræfter fra...? Så tar jeg mit tøj på, betaler pænt for den halve time og tar afsted.

Det var numero uno. 300 kr.

Glad og stolt over min beslutning at ikke gøre noget jeg ikke ville, tog jeg raskt til næste uprøvede hytte. http://www.asia-thaiwellness.dk/ på Vester Voldsgade. Yippie Kay Yay hvor er jeg heldig, tænkte jeg når den lille smukke Ama, cirka 21 år, åbnede. I hvid kittel. Og høje hæle. Nej hvad var hun smuk.

"En time olie tak", sagde jeg.

"Nej" sagde hun. "Enten tar du hård thaimassage eller vores Touch of Paradise".

"Men jeg vil have oliemassage", sagde jeg.

"Den er ikke noget at have" sagde hun. WTF??

"Jeg tar den alligevel" sagde jeg. "If it's okay with you?"

"No it's not okay", sagde hun.

"Ok, så skal jeg måske gå igen", sagde jeg.

"Only joking" siger hun pludseligt og smiler.

Så jeg tar en time olie, og det er nice og hun er smuk. Tar sin hvide kittel af, og viser sin dejlige krop frem i en tight sort kjole. Men det er noget mærkeligt over det hele. Hun masserer lidt, og viler lidt, og masserer lidt, og viler lidt.

Til slut bliver jeg nødt at spørge hende hvis det er noget gal, er hun træt eller syg eller noget?

"Ja, jeg er træt. Jeg vil ikke arbejde. Jeg vil have penge, men ikke arbejde."

Ok, vil vi ikke alle det tænker jeg, og undrer lidt hvor Yippie Kay Yay forsvandt.

Det bliver en time, og hun er smuk, men træt og vil ikke arbejde men have penge og kommer ikke i nærheden af Bananen. Hej og tak Ama, måske en anden gang, for usædvanligt smuk er du sagtens. Og jeg vil gerne lære dig at kende en anden dag.

Numero due: 400 kr.

Sådan. Nu var næsten halve lørdagen gået, og både jeg og Bananen følte en lille frustration vokse. Hvor henne nu? Måske skulle vi skippe det der med nye hytter, og gå på noget mer sikkert? Vi blev overens om at Pom på Alun Sportsmassage på Valby Langgade skulle klare os igennem det svære, og tog afsted. En sjov lille kvinde, der begynder med at rose ens krop og 10 minutter senere har et finger i ens numse, kan jo klare ud de fleste frustrationer i denne her verden. Og hvad møder os denne håbløse lørdag, om inte skiltet "Lukket". Kraftedeme hvor svært det kan være iblandt.

Ok. Lung Na Pa næste, på Gammel Køge Landevej. Men vi nåede ikke langt for skiltet "Thai Massage" på Vigerslevvej 156 lyste os i øjnene. Kunne det være noget måske? http://www.valby-thaimassage-nr156.dk/100398261

En nogenlunde smuk kvinde i fyrrerne åbnede, og forklarede at en time kostede 300 kr. Oki Doki, here we go. Hun havde korte, tighte shorts, store bryster og jeg tænkte at all is well that ends well. Det gjorde det nu ikke.

Jeg lagde mig nøgen på briksen og ventede. Når hun kom in i værelset var hun pludseligt tyk og kedelig. Dette er ikke sandt, tænkte jeg når jeg så at det var en helt anden kvinde der skulle massere mig. Men når man ligger der nøgen, så er det lidt svært at rejse sig op og gå. Så hun fik massere mig, og det var nok den mest meningsløse massage nogensinde.

Numero tres: 300 kr.

Ind i bilen igen og afsted til Lung Na Pa:http://www.lungnapathaimassage.dk/

Kvinden på billederne tog imod, og var smuk nok. 200 for en halvtime og 400 kr for en hel. Men..... det lugtede alt for meget smøg derinde, så jeg takkede pænt nej og gik igen.

Klokken var nu ved at blive aften, og vi (mig og Bananen) tog den fornuftige beslutning at gå på et sikkert kort. Sawadee på samme vej, nummer 505: http://sawadee.dk/

Her har vi været mange gange, med godt resultat. Og når døren åbnedes var det Yippie Kay Yay igen. Lucy - never seen before - er bare så sexet. En tight lille kjole der afslørrede en meget velformet numse, dejlige ben, soveværelseøjne.... dejligt, dejligt.

Vi fulgte den smukke numsen op ad træppen og ind i værelset.

En time olie tak. Og hun gik igang og det var god kemi, og grin og meget sensuel massage. Efter ikke særligt lang tid, sat hun på mit hoved og masserede bananen med litervis af olie. Og jeg var meget tilfreds og tænkte at alt skulle blive godt til slut, denne besværlige lørdag.

Når det pludseligt bankede på døren. Lucy gik ud, kom tilbage efter 5 minuter og undskyldede sig. Hun havde glemt at hun var bestilt af en anden kunde, men hendes dejlige veninde skulle straks tage hand om mig.

Den dejlige veninden var Nina, og når hun såg Bananen, daskede hun den lidt og spurgte hvad det var. "We don't have things like that in Slovenia", sagde hun.

Slovenia???

Joda, det var derfra hun kom, oprindeligt fra Thailand, men boede i Slovenien. Nu var hun i København for at tjene penge.

"It's good and it's bad" sagde hun.

"What is good and what is bad", spurgte jeg.

"Money is good, sex is bad" sagde hun, og daskede Bananen.

Og så snakkede hun om dit og dat og masserede min ene arm i en halvtime.

Når jeg gik, glemte jeg at betale, og når jeg kørte derfra tænkte jeg at det kan jeg sagtens leve med.

Konklusion: 4 hytter, 1000 kr og en ledsen Banan.

Men en Lucy jeg godt kan tænke mig at reservere tid hos en anden dag.

Hvis jeg ikke helt enkelt bare standser hos de fantastiske kvinder jeg allerede kender.

Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen Bananas, den var god.

Ja, det kan godt være irriterende når de ikke kan forstå at man ikke har lyst til ekstra!

Har skrevet noget ligende om samme sted.

Kender godt det med at man lige vil finde det optimale sted at få skudt den af, og så

istedet brænder inde med den. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej bananas

dine vante steder, hvor du ved at du får ordentlig behandling, hvor er de henne? og hvad og hvilke masør-inder kan du anbefale?

mvh Blue Man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i Zinnsgade i går, havde bestilt en halv time hos Noi, jeg vil give dig fulstændig ret, hun forsøgte i hele forløbet at sælge mere, først at tage alt tøjet af derefter et HJ . Men jeg havde bestemt mig kun for massage, og trods megen befølelse af 1 tallet holdt jeg ud, hun sagde dog nej til BJ , eller når jeg ikke ville ville hun ikke svare mig. Hun tilbøb mig ved næste besøg en halv times massage og med afslutning HJ for 500, Vil overveje dette til en anden søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...