Hop til indhold
Sexeren

For få anmeldelser, på EG,Hvorfor??

Recommended Posts

Jeg laver faktisk anmeldelse hver gang jeg har besøgt en pige, nogen gange en ganske kort, andre gange en lidt mere uddybende. Når man så også besøger i Jylland, virker det bare ikke som om man er særlig aktiv.

nogen gange har jeg besøgt 2-3 piger på en uge, andre gange er der gået 2-3 uger imellem et besøg, så jeg må siges at være vildt ustabil. Det er jo udvalget som bestemmer hvor mange og hvor tit. Ofte kommer der så lige flere piger samtidig, som jeg tidligere har besøgt og bliver ‘nødt” til at besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Udvalget på Fyn er ikke hvad det har været. På blot 5år er det gået fra at være rimelig godt til under middel. Og det er forståeligt for hvorfor skulle  de overhovedet komme her når besøgsantallet sikkert er 4x højere i Aalborg og Kbh.

Selv et velkendt sted som Skibhuspigerne har ofte kun 2 piger på vagt pr uge, og resten af dagene står tomme.

Selv er det kun hvis jeg finder noget specielt eller jeg er virkelig liderlig jeg søger på Fyn, ellers vil jeg hellere tage en weekend til KBH.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 3 timer siden:

.lige et lille surt opstød fordi jeg bliver citeret for ikke at ville tage en for holdet.

Jeg læste det nu ikke som om han (sexeren) bebrejder dig for ikke at tage en for holdet. Men måske er det mig der tager fejl. Jeg kan godt følge dig - besøger kun piger der virkelig falder i min smag set ud fra billederne. Hvis billederne er åbenlyst "lånte" kunne jeg ikke drømme om at besøge vedkommende med mindre en anden allerede har besøgt hende og givet hende en god anmeldelse. Som jeg skrev længere oppe synes jeg stadig ikke at der på trods af det store udbud virkelig er nogen af pigerne der bare skriger til mig at jeg skal komme og tage dem. Selvfølgelig vil der helt sikkert være nogle rigtige perler imellem dem, med de er sgu svære at spotte før man har besøgt dem. De sidste par gange jeg har besøgt en "ny" pige har det altså bare ikke været noget at råbe hurra for. Bevares - de har da været ok, men på ingen måde ud over det sædvanlige. Jeg er nok bare blevet lidt kræsen og nærig på det sidste, så jeg vælger den "sikre" løsning og tager dem de andre har sagt god for eller dem jeg allerede har besøgt med godt resultat. 
Vil så samtidig sige at jeg sætter stor pris på dem der stadig er meget aktiv med at skrive anmeldelser, kan som eksempel nævne sexeren som jeg da virkelig håber fortsætter med at anmelde. Ikke mindst fordi jeg tror at han og jeg har nogen lunde samme smag. 
Nå, må hellere stoppe ingen jeg bliver liderlig ved tanken og alligevel besøger en ny pige. ;-) 

God aften herfra. :-)

P.S. Savner Maya, håber hun snart kommer til Odense igen. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Udvalget på Fyn er ikke hvad det har været. På blot 5år er det gået fra at være rimelig godt til under middel. Og det er forståeligt for hvorfor skulle  de overhovedet komme her når besøgsantallet sikkert er 4x højere i Aalborg og Kbh.

Selv et velkendt sted som Skibhuspigerne har ofte kun 2 piger på vagt pr uge, og resten af dagene står tomme.

Selv er det kun hvis jeg finder noget specielt eller jeg er virkelig liderlig jeg søger på Fyn, ellers vil jeg hellere tage en weekend til KBH.

Sjovt, for jeg syntes at udvalget er markant højnet de sidste par år fra værende nogenlunde til et pænt stykke over middel. At Skibhuspigerne ikke har så mange vagter mere skyldes jo nok udvalget af piger.......ligesom det nok skyldes en hel del flere udenlandske piger, hvor mange har et mindst lige så højt serviceniveau, men til lavere priser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...