Leoparden 30 Skrevet 26. Oktober, 2018 Er der nogen som har været her. ? https://annoncelight.dk/showad/261029 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 225 Skrevet 27. Oktober, 2018 Uden af vide det, tror jeg det er hende der tidligere har huseret som Østens Perle. Området og menü passer nogenlunde. Hvis det er den samme, ligger der gode anmeldelser på hende, har ikke selv prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 296 Skrevet 28. Oktober, 2018 Roden skrev, den 27/10/2018 at 07:28: Uden af vide det, tror jeg det er hende der tidligere har huseret som Østens Perle. Hvis det er hende der kaldte sig for Lise, så er jeg enig i at teksten ligner meget. Billedet med delvis ansigt synes jeg ikke ligner Lise - jeg kan dog tage fejl. Lise var en god oplevelse Måske jeg skulle prøve og få syn for sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 17. November, 2018 Nielsen Tonajt skrev, den 28/10/2018 at 14:08: Hvis det er hende der kaldte sig for Lise, så er jeg enig i at teksten ligner meget. Billedet med delvis ansigt synes jeg ikke ligner Lise - jeg kan dog tage fejl. Lise var en god oplevelse Måske jeg skulle prøve og få syn for sagen Har du fået kigget på sagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 296 Skrevet 19. November, 2018 Klumb skrev, den 17/11/2018 at 01:15: Har du fået kigget på sagen? Nope, ikke endnu. Faldt over noget ejendomsfisse i stedet. Måske senere når hende her er blevet for kedelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 4700 103 Skrevet 19. November, 2018 Jeg har være fordi og kan fortælle at det er ikke lise, men det er nogle der hen af Hende her er vist fra Philippines eller noget Hun har en lille lejligheden midt i Slagelse og da jeg var forbi var det tydeligt at jeg ikke var den første der havde være der den dag og hun lugte lidt meget af sex og det gjorde hendes hjem også men ok der betyder ikke det store for mig da jeg bare skulle tømmes og hun er meget glad for at få den i røven og det er helt uden forarbejdet og jeg fylder sgu en del men hendes øjne lystede op da hun så den og sagde at jeg ikke nok bare ville tage hende skiftevis i røv og mis sååå jo hun når hun b'er om det så pyt da ha ha Hun er sød nok men nu har jeg sat flueben ved hende og nye skal prøves 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Nicest78 1 Skrevet 25. November, 2018 Hejsa Hvad er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 4700 103 Skrevet 25. November, 2018 Jeg husker det som standard priser 1500 for en time dansk fransk 500 pr tilkøb ovs Men ved ikke hvad man kan forhandle sig til Hun havde en annonce et andet sted hvor hendes priser stod men jeg kan ikke finde den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 23. Januar, 2019 Har flere været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg