Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262813

 

Har nu besøgt denne smukke dame i Struer. I efterlysninger kører en tråd om billedernes ægtehed. Her er hvad jeg kan berette.

Skrev til Isabel og fik hurtigt svar tilbage. Fin kommunikation på Engelsk, og min opfattelse er at det er pigen selv der svarer.

5 minutter før mødet beder jeg om den sidste del af adressen, og får den. Går lige til døren og banker stille på, som jeg blev instrueret om. Det er en meget lille klublejlighed i Struers centrum.

pigen der åbnede døren var nøjagtig den smukke pige der ses på billederne i annoncen. ( @Liverpool her bliver du i hvertfald ikke skuffet, hun er decideret smuk) :biggrin:

jeg havde bestilt en halv time med strip og kys, så 1000 kr skiftede hænder.

efter et bad kom jeg ind på sengen, og pigen gav et frækt stripshow, hvor hun både sang og strippede for mig. Fra strip gled det over i en gang superfransk, ikke det længste heller ikke det korteste blowjob jeg har fået, men et for mig tilpas blowjob. (Husk at være objektiv, vi har forskellige holdninger)

 

så var det min tur til at dykke, og ved i hvad? Pigen vidste sgu godt hvad hun ville have både af finger og tunge. Hun reagerede godt på det, og blev helt naturligt våd. Herefter røg der gummi på, og vi var igennem et par stillinger for at ende i en liggende baghyler, hvor jeg havde hånden på klitten, og enten er hun en fabelagtig skuespiller, eller også var hun virkelig liderlig. ( ved det er en frase, og troede egentlig aldrig den skulle komme ud af min mund/finger.) Det kunne jeg simpelthen ikke klare, og jeg skød kanonen af. Men her stoppede det ikke, hun skulle gøres færdig, og jeg blev beordret til at bruge finger og hånd i henholdvis hullet og klitten, til hun kom.

Der var så lige tid til et hurtigt bad, og en kort snak. Hun er flydende på engelsk og tysk. Hun er der i en uge, måske.

lige en advarsel til dem der har det svært med rygere, det er hun.

men oplevelsen var for mig noget når det tætteste på kæresterer jeg har prøvet hos en købepige.

her på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er bedst får i den korte version.

pigen: 10+++++

sex: 10

stedet: 6

badeforhold: 6

bare kom afsted, der er guld i Struer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/262813

 

Har nu besøgt denne smukke dame i Struer. I efterlysninger kører en tråd om billedernes ægtehed. Her er hvad jeg kan berette.

Skrev til Isabel og fik hurtigt svar tilbage. Fin kommunikation på Engelsk, og min opfattelse er at det er pigen selv der svarer.

5 minutter før mødet beder jeg om den sidste del af adressen, og får den. Går lige til døren og banker stille på, som jeg blev instrueret om. Det er en meget lille klublejlighed i Struers centrum.

pigen der åbnede døren var nøjagtig den smukke pige der ses på billederne i annoncen. ( @Liverpool her bliver du i hvertfald ikke skuffet, hun er decideret smuk) :biggrin:

jeg havde bestilt en halv time med strip og kys, så 1000 kr skiftede hænder.

efter et bad kom jeg ind på sengen, og pigen gav et frækt stripshow, hvor hun både sang og strippede for mig. Fra strip gled det over i en gang superfransk, ikke det længste heller ikke det korteste blowjob jeg har fået, men et for mig tilpas blowjob. (Husk at være objektiv, vi har forskellige holdninger)

 

så var det min tur til at dykke, og ved i hvad? Pigen vidste sgu godt hvad hun ville have både af finger og tunge. Hun reagerede godt på det, og blev helt naturligt våd. Herefter røg der gummi på, og vi var igennem et par stillinger for at ende i en liggende baghyler, hvor jeg havde hånden på klitten, og enten er hun en fabelagtig skuespiller, eller også var hun virkelig liderlig. ( ved det er en frase, og troede egentlig aldrig den skulle komme ud af min mund/finger.) Det kunne jeg simpelthen ikke klare, og jeg skød kanonen af. Men her stoppede det ikke, hun skulle gøres færdig, og jeg blev beordret til at bruge finger og hånd i henholdvis hullet og klitten, til hun kom.

Der var så lige tid til et hurtigt bad, og en kort snak. Hun er flydende på engelsk og tysk. Hun er der i en uge, måske.

lige en advarsel til dem der har det svært med rygere, det er hun.

men oplevelsen var for mig noget når det tætteste på kæresterer jeg har prøvet hos en købepige.

her på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er bedst får i den korte version.

pigen: 10+++++

sex: 10

stedet: 6

badeforhold: 6

bare kom afsted, der er guld i Struer

 

Hvordan kysser hun med tungen? "Ægte" GFE?

 

1.000? Kys 200, strip 200, 1/2t 800?

 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Hvordan kysser hun med tungen? "Ægte" GFE?

 

1.000? Kys 200, strip 200, 1/2t 800?

 

Takker

Ja, altså der var bestilt inklusiv strip, men kyssende udviklede sig til tungekys undervejs, så gad vide om ikke hun var ægte varm.

hun startede op meget sødt, og var kærlig undervejs. Jeg fik en superoplevelse GFE kaldes det vidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/262813

 

Har nu besøgt denne smukke dame i Struer. I efterlysninger kører en tråd om billedernes ægtehed. Her er hvad jeg kan berette.

Skrev til Isabel og fik hurtigt svar tilbage. Fin kommunikation på Engelsk, og min opfattelse er at det er pigen selv der svarer.

5 minutter før mødet beder jeg om den sidste del af adressen, og får den. Går lige til døren og banker stille på, som jeg blev instrueret om. Det er en meget lille klublejlighed i Struers centrum.

pigen der åbnede døren var nøjagtig den smukke pige der ses på billederne i annoncen. ( @Liverpool her bliver du i hvertfald ikke skuffet, hun er decideret smuk) :biggrin:

jeg havde bestilt en halv time med strip og kys, så 1000 kr skiftede hænder.

efter et bad kom jeg ind på sengen, og pigen gav et frækt stripshow, hvor hun både sang og strippede for mig. Fra strip gled det over i en gang superfransk, ikke det længste heller ikke det korteste blowjob jeg har fået, men et for mig tilpas blowjob. (Husk at være objektiv, vi har forskellige holdninger)

 

så var det min tur til at dykke, og ved i hvad? Pigen vidste sgu godt hvad hun ville have både af finger og tunge. Hun reagerede godt på det, og blev helt naturligt våd. Herefter røg der gummi på, og vi var igennem et par stillinger for at ende i en liggende baghyler, hvor jeg havde hånden på klitten, og enten er hun en fabelagtig skuespiller, eller også var hun virkelig liderlig. ( ved det er en frase, og troede egentlig aldrig den skulle komme ud af min mund/finger.) Det kunne jeg simpelthen ikke klare, og jeg skød kanonen af. Men her stoppede det ikke, hun skulle gøres færdig, og jeg blev beordret til at bruge finger og hånd i henholdvis hullet og klitten, til hun kom.

Der var så lige tid til et hurtigt bad, og en kort snak. Hun er flydende på engelsk og tysk. Hun er der i en uge, måske.

lige en advarsel til dem der har det svært med rygere, det er hun.

men oplevelsen var for mig noget når det tætteste på kæresterer jeg har prøvet hos en købepige.

her på en skala fra 1 til 10 hvor 10 er bedst får i den korte version.

pigen: 10+++++

sex: 10

stedet: 6

badeforhold: 6

bare kom afsted, der er guld i Struer

 

Det lyder godt. Jeg tror ej heller hendes udseende vil skuffe mig, men lad os se om jeg kan lave en aftale med hende i morgen lørdag inden turen går hjem igen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Joker84 skrev, for 19 timer siden:

Det er hende på billederne, dårlig oplevelse, meget fornærmet og ømhudet, dårlig hygiejne 

Føj siger jeg bare..

Den må du lige uddybe hvis vi skal opfatte det som troværdigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joker84 skrev, den 1/11/2018 at 11:30:

Det er hende på billederne, dårlig oplevelse, meget fornærmet og ømhudet, dårlig hygiejne 

Føj siger jeg bare..

Har haft lidt samme oplevelse. Måtte ikke rigtig røre, fornærmede en og ville hellere snakke om musik og film. Hun ville ikke kysse. Ingen grund til at købe extra ydelser fordi det er ikke sikkert hun vil gøre det. Dårlig oplevelse. Fik ikke det jeg betalte for.

Virkede ikke som om hun ville have noget med en at gøre.

Kommer ikke igen.

Vil foreslå ikke bruge for meget før I har prøvet.

- Måske et besøg værd.

Redigeret af Weekings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...