Hop til indhold
Svendsenaalborg

Hjemmevideoer

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Er  der  ingen  som  har  lyst  til  at  bidrage  med  lidt  frækt  ?? Savner  de  frække  hjemmevideoer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 19.8.2020 at 16:28:

Er  der  ingen  som  har  lyst  til  at  bidrage  med  lidt  frækt  ?? Savner  de  frække  hjemmevideoer 

Jeg kan desværre ikke finde den jeg lavede med min kone for en del år siden. Totalt ringe. Man kunne stort set kun høre hende brække sig af grin mens jeg gav den som en anden Steven Spielberg. Megagrineren. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan desværre ikke finde den jeg lavede med min kone for en del år siden. Totalt ringe. Man kunne stort set kun høre hende brække sig af grin mens jeg gav den som en anden Steven Spielberg. Megagrineren. 

Det kan en hver jo påstå, så uden beviser tror vi ikke på det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 19.8.2020 at 16:28:

Er  der  ingen  som  har  lyst  til  at  bidrage  med  lidt  frækt  ?? Savner  de  frække  hjemmevideoer 

Kan du nøjes med en lille video af min trætte lår muskel? 

Redigeret af AalborgLook
Glemte video'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kommer  an  på  hvor  højt  din  lår muskel sidder  og  hvor  meget  du  kan  svinge  med  den  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 16 minutter siden:

Det burde ha været din lækre røv @Nemtøs............. <3

Min  røv  er  vist  en  smule  større  :-)

Er  blevet  bedre  til  anal,  træning  hjælper  med  at  udvide  det  lille  stramme  forbudte  hul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Min  røv  er  vist  en  smule  større  :-)

Er  blevet  bedre  til  anal,  træning  hjælper  med  at  udvide  det  lille  stramme  forbudte  hul 

Din røv er perfekt, OGSÅ i størrelse. Det er sådan jeg kan lide det.

Og mht træning, hvad træner du så med??..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 2 minutter siden:

Din røv er perfekt, OGSÅ i størrelse. Det er sådan jeg kan lide det.

Og mht træning, hvad træner du så med??..

Den  bedste  træning  foregår  med  mænd  og  deres  fantastiske  udstyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Den  bedste  træning  foregår  med  mænd  og  deres  fantastiske  udstyr 

Jamen sig endelig til, og lad os dog udleve det sammen.

Men vil gerne have HELE dig......smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 4/5/2020 at 21:31:

Elsker amatørvideoer! 

Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge.  

(Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd :huh: men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må :D). 

For pokker da, hvilken mand ville ikke nyde at stå model til den tur :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Le Male skrev, den 25.8.2020 at 15:28:

For pokker da, hvilken mand ville ikke nyde at stå model til den tur :razz:

Godt spørgsmål, håber aldrig jeg finder ud af svaret :P selvom man altid kan lære mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden:

Godt spørgsmål, håber aldrig jeg finder ud af svaret :P selvom man altid kan lære mere 

Der bliver ihvertfald gået GRUNDIG til værks........ser SÅ godt ud, og lækkert at læbestiften smitter lidt af.....UHMMMM....... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Nu har de andre klip jeg har lagt op været blowjobs, så var det ikke tid til lidt anal? Mon der er andre med lidt godter de har lyst til at dele? Det er så hyggeligt med hjemmevideoer, de tænder bare på en anden måde end det professionelle <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden:

Nu har de andre klip jeg har lagt op været blowjobs, så var det ikke tid til lidt anal? Mon der er andre med lidt godter de har lyst til at dele? Det er så hyggeligt med hjemmevideoer, de tænder bare på en anden måde end det professionelle <3 

FUUUUCK, det er så meget godkendt din frække tøz........;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
eye2eye2 skrev, for 22 timer siden:

Nanna, du er sgu en kvinde vi kan være stolte af her i landet! Jeg håber i den grad på at aftale et frækt møde med dig igen en dag :) 

Godt på vej ;) Og tusind tak, også til dig @Sweetmand Jeg ville vise meget mere, men damn det er svært at finde videoklip som bevarer alles anonymitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 27.8.2020 at 18:41:

Godt på vej ;) Og tusind tak, også til dig @Sweetmand Jeg ville vise meget mere, men damn det er svært at finde videoklip som bevarer alles anonymitet. 

Selv Tak Nanna.

Og Jeg har det præcis som dig mht videoer, det er tit svært at blive anonym.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 26.8.2020 at 16:19:

Nu har de andre klip jeg har lagt op været blowjobs, så var det ikke tid til lidt anal? Mon der er andre med lidt godter de har lyst til at dele? Det er så hyggeligt med hjemmevideoer, de tænder bare på en anden måde end det professionelle <3 

En flot stor numse. Jeg gad godt give dig en sort kys i din butthole. Foresten Nanna, hvor høj er du? 

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...