Hop til indhold

Struer 19år er de billeder ægte?

Featured Replies

Skrevet
Struerdrengen skrev, for 28 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/262813

Håber linket virker nu 

Det virker fint, og jeg kan ikke umiddelbart finde de billeder andre steder, såååå ... Tror den er go' nok

Der er et par ekstra billeder af hende HER

Skrevet

Måske skulle man tage en for holdet, stedet plejer at være rimeligt godt anmeldt, og billeder som regel ægte.

Skrevet

Nå men jeg er på disse kanter, og tænke at hende må jeg da prøve. Jeg tror hun er ægte. Så jeg bookede 1h. Jeg søgte en forventningsafstemning pr SMS (som jeg ALTID gør), så jeg spurgte om 1h var med 2 Cum. Nej det var det ikke. Så var prisen hele 1.600kr. Hmmmm så bad jeg blot om 30 min til 800kr, men så var pigebarnet med et fornærmet. Hun ønskede ikke at forhandle..... Men jeg sendte i alt 3 mails og på intet tidspunkt afveg jeg fra menukortets priser, men spurgte alene ind til indholdet, så hvordan er det lige en forhandling?

Sååååå - Pas meget på. Hun kan ikke lide hvis man laver 60 min om til 30min (begge fra menukortet). 

Øv for jeg tror hun er lækker, men omvendt så ved jeg ikke helt hvad service man kan forvente sig, med de priser og temperament. Jeg glæder mig til at høre jeres anmeldelser. 

Mit råd er at man starter med 15 eller 30 min

Redigeret af Liverpool

Skrevet
Struerdrengen skrev, for 32 minutter siden:

Tøse fornærmet eller ej nu har jeg bestilt tid

Genialt. Glæder mig til at høre om det er pigen på billederne, og om hun yder en god service :)

Redigeret af Liverpool

Skrevet

Jeg kan så nu fortælle at billeder er 100% korrekt, smækker lige en anmeldelse op på Jylland.

Skrevet
  • Author
Fiskeraage skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan så nu fortælle at billeder er 100% korrekt, smækker lige en anmeldelse op på Jylland.

Nemlig det kan jeg også bekræfte. Min anmeldelse kommer i morgen. 

Skrevet
Struerdrengen skrev, for 11 minutter siden:

Nemlig det kan jeg også bekræfte. Min anmeldelse kommer i morgen. 

Du kan så fortsætte på den jeg nu har lagt op.:biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.