Hop til indhold
Struerdrengen

Struer 19år er de billeder ægte?

Recommended Posts

Nå men jeg er på disse kanter, og tænke at hende må jeg da prøve. Jeg tror hun er ægte. Så jeg bookede 1h. Jeg søgte en forventningsafstemning pr SMS (som jeg ALTID gør), så jeg spurgte om 1h var med 2 Cum. Nej det var det ikke. Så var prisen hele 1.600kr. Hmmmm så bad jeg blot om 30 min til 800kr, men så var pigebarnet med et fornærmet. Hun ønskede ikke at forhandle..... Men jeg sendte i alt 3 mails og på intet tidspunkt afveg jeg fra menukortets priser, men spurgte alene ind til indholdet, så hvordan er det lige en forhandling?

 

Sååååå - Pas meget på. Hun kan ikke lide hvis man laver 60 min om til 30min (begge fra menukortet). 

Øv for jeg tror hun er lækker, men omvendt så ved jeg ikke helt hvad service man kan forvente sig, med de priser og temperament. Jeg glæder mig til at høre jeres anmeldelser. 

 

Mit råd er at man starter med 15 eller 30 min

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Struerdrengen skrev, for 32 minutter siden:

Tøse fornærmet eller ej nu har jeg bestilt tid

Genialt. Glæder mig til at høre om det er pigen på billederne, og om hun yder en god service :)

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan så nu fortælle at billeder er 100% korrekt, smækker lige en anmeldelse op på Jylland.

Nemlig det kan jeg også bekræfte. Min anmeldelse kommer i morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Struerdrengen skrev, for 11 minutter siden:

Nemlig det kan jeg også bekræfte. Min anmeldelse kommer i morgen. 

Du kan så fortsætte på den jeg nu har lagt op.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...