Hop til indhold
Gerrard

Fire-femstjernede hoteller søges

Recommended Posts

Er der nogen der kan anbefale fire- eller femstjernede hoteller i København,  hvis man vil lokke en billedsmuk og velanmeldt udenlandsk kvinde til hovedstaden?  Hun foreslår selv et hotel i et forretningskvarter.  Men det er vel ikke nødvendigvis optimalt i København.  Jeg tænker selv Ørestaden eller Islands Brygge.  Jeg lover jer,  at I ikke vil blive skuffede.  Hun kalder sig Marina eller Liza og har forkælet mænd i Odense. Søg selv på hendes anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/261890

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ærligt - Stay hotellet på islands brygge - såååå nice appartments og frække badeværelser med glas, så man kan se og blive set og store vinduer, hvor man kan knalde - virkeligt winwin….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm som ægte københavner fra indre by, lavt postnummer o.sv. Så kan ingen med respekt for sigcsrlv sætte sine fødder på Amager...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for gode Tips!  Jeg tror den er hjemme!  Den unge dame planlægger langt ud i fremtiden,  men tror vi kan sætte kryds i kalenderen ud for 24/3 2019.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver vist på Bryggen man kan møde skønheden.  Og med alle dem,  der nægter at opholde sig på Lorteøen,  kan jeg nok næsten få hende for mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, den 24/10/2018 at 18:26:

Er der nogen der kan anbefale fire- eller femstjernede hoteller i København,  hvis man vil lokke en billedsmuk og velanmeldt udenlandsk kvinde til hovedstaden?  Hun foreslår selv et hotel i et forretningskvarter.  Men det er vel ikke nødvendigvis optimalt i København.  Jeg tænker selv Ørestaden eller Islands Brygge.  Jeg lover jer,  at I ikke vil blive skuffede.  Hun kalder sig Marina eller Liza og har forkælet mænd i Odense. Søg selv på hendes anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/261890

Jeg håber virkelig du for dette til at ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 24/10/2018 at 19:00:

Hmm som ægte københavner fra indre by, lavt postnummer o.sv. Så kan ingen med respekt for sigcsrlv sætte sine fødder på Amager...:)

Er det dig jeg møder hver gang, der står og sælger "Hus forbi" foran Amagercentret ?

Den der fordom, den har overlevet udviklingen, der er rent ud sagt pisse fedt på Amager efterhånden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 minutter siden:

Jeg håber virkelig du for dette til at ske.

Jeg har i hvert fald gjort mit bedste.  Citerede sågar Gérard Depardieu overfor Catherine Deneuve i Den sidste metro: "Tu es si belle que te regarder est une souffrance..." Hun har sat kryds i kalenderen,  men ellers kan vi besøge hende i Odense  fra d.  10-24/3. Se selv http://vipcurvymodel.com/city-tours  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...