Hop til indhold
Watanabe

Sexualundervisning?

Recommended Posts

Gætter på at vore dejlige glædespiger har hørt en milliard gode undskyldninger fra os mænd,  for at vi besøger dem. Her kommer en mere. Samt en efterlysning.

Jeg gætter på, at de fleste af os mænd, som er til stede her på sitet, er dem, som ikke har haft alt for meget held med kvinder i livet. Vi var for nørdede, for tykke, for tynde, for generte, for kloge, for dumme, whatever. Men vores seksualdrift er stærk, vi elsker og forguder kvinder, selvom de ved gud også har pestilenssider, og vi kan ikke se os selv gå i graven uden at have oplevet glæden ved at være sammen med en. Så vi ender med at betale for oplevelsen.  Den fysiske i hvert fald. Det er bedre end ingenting.

Men en dag - alt for sent i livet - oplever vi pludseligt at være eftertragtede og finder sammen med en kvinde. Men hvordan gør vi så, når vi skal have sex? Hun har masser af erfaring, men vi har næsten ingen. Vi famler os igennem, er bange for (endnu et) nederlag, og forstår ikke hendes skuffelse. Vi troede vi gjorde det så godt, og så…..

Kunne det tænkes, at der blandt glædespigerne findes nogle, som kunne tænke sig at hjælpe dumme mænd som mig med at blive bedre til at give nydelse til vores kvinder og ikke blot tænke den modsatte vej? Det sidste ved jeg, at I er gode til. Men det her er lidt noget andet. Det handler ikke om dominans, men om saglig hjælp fra en, som ikke er bange for at lægge egen krop til for visualisering og træning, og som kan kommunikere. Personligt har jeg større glæde af at give nydelse end i at modtage den, og jeg vil så gerne blive bedre til det.  Min egen kvinde kan ikke rigtigt forklare hvad der skal til, og jeg er stærkt i tvivl om, hvorvidt problemet ligger hos hende eller hos mig, og med min ringe erfaring kan jeg ikke udtale mig. Derfor har jeg brug for undervisning, feedback og hjælp. Jeg håber, at jeg ikke er den eneste med det behov.

I så fald vil jeg gerne høre fra dig. Jeg bor i Midtjylland, er 52 år, men ser ud som en på 42 og føler mig som en på 25. Høj, slank, atletisk, smuk, veluddannet, velklædt, velsoigneret. Taler dansk, tysk, engelsk og fransk og kan kommunikere intelligent om næsten hvad som helst.

NB: Ja, selvfølgelig er jeg utro og dum ved at have sex med en anden, når nu jeg har en kæreste, men overlad undskyldningerne og fornægtelsen til mig. Det var værre, hvis jeg misbrugte en enlig kvinde til det samme formål.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 56 minutter siden:

Jeg gætter på, at de fleste af os mænd, som er til stede her på sitet, er dem, som ikke har haft alt for meget held med kvinder i livet. Vi var for nørdede, for tykke, for tynde, for generte, for kloge, for dumme, whatever. Men vores seksualdrift er stærk, vi elsker og forguder kvinder, selvom de ved gud også har pestilenssider, og vi kan ikke se os selv gå i graven uden at have oplevet glæden ved at være sammen med en. Så vi ender med at betale for oplevelsen.  Den fysiske i hvert fald. Det er bedre end ingenting.

 

Branchen ville være ubetydelig lille hvis ovennævnte skulle være den typiske mand.  læs eventuel  tråden fra linket - Her efterspørges også "oplæring"  

https://www.eroguide.dk/forum/topic/94294-anbefaling/?tab=comments#comment-867620

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er du selvfølgelig en del ældre end mig og jeg går ud fra at din kæreste også er så vil nok ikke anbefale mig selv som lære. Selvom jeg går op i kommunikation og min egen nydelse har jeg nok ikke helt samme orgasmepotentiale eller erfaring med min krop som en voksen kvinde på 40+ Der har født et par børn osv! 

Held og lykke med missionen, er så stolt af alle mænd det tager kampen op <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Du lyder bare som en der bare gerne vil have gratis sex med en GP :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 37 minutter siden:

Nu er du selvfølgelig en del ældre end mig og jeg går ud fra at din kæreste også er så vil nok ikke anbefale mig selv som lære. Selvom jeg går op i kommunikation og min egen nydelse har jeg nok ikke helt samme orgasmepotentiale eller erfaring med min krop som en voksen kvinde på 40+ Der har født et par børn osv! 

Held og lykke med missionen, er så stolt af alle mænd det tager kampen op <3 

Noget af en falliterklæring.:P Kom nu ind i kampen.:D

 

liderlig-dreng skrev, for 27 minutter siden:

Du lyder bare som en der bare gerne vil have gratis sex med en GP :) 

Hvem vil ikke det?;) Men selvfølgelig betaler han.

Watanabe skrev, for 1 time siden:

 Jeg bor i Midtjylland, er 52 år, men ser ud som en på 42 og føler mig som en på 25. Høj, slank, atletisk, smuk, veluddannet, velklædt, velsoigneret. Taler dansk, tysk, engelsk og fransk og kan kommunikere intelligent om næsten hvad som helst.

Med disse fantastiske kvaliteter kan man da undre sig over du ikke har kunnet score tidligere.:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 31 minutter siden:

Du lyder bare som en der bare gerne vil have gratis sex med en GP :) 

Ja, jeg har en lækker, atletisk krop, og det burde faktisk være GP'erne, der betalte mig, for at få lov til at røre ved den, men det er ikke missionen-_-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 58 minutter siden:

Branchen ville være ubetydelig lille hvis ovennævnte skulle være den typiske mand.  læs eventuel  tråden fra linket - Her efterspørges også "oplæring"  

https://www.eroguide.dk/forum/topic/94294-anbefaling/?tab=comments#comment-867620

Tak for linket, TheVoice. Det er præcis det samme, jeg taler om. Det kan godt være, at det kun er mig og nogle enkelte, men jeg er nødt til at spørge for at finde ud af, hvor jeg står med det behov. Jeg synes faktisk, det er nogle meget intelligente og tankevækkende svar, der kommer i den tråd. Jeg kan undre mig over, hvordan menneskeheden har overlevet så længe, når kun 30% af kvinderne oplever sand tilfredsstillelse ved den penetration, som er nødvendig for befrugtning men jeg accepterer fakta.  Inden nogen protesterer, så vil jeg lige sige, at det gør min kæreste også. Hun siger, at jeg har misforstået det, hvis jeg tror, at hun ikke nyder samleje. Det giver hende blot ikke orgasme. Den behøver hun ikke på samme måde, som vi mænd finder det utilfredsstillende og frustrende, hvis ikke sex afsluttes med en udløsning. Og sådan er det åbenbart. Det kan jeg godt acceptere. Jeg tænker blot, at det kan bliive bedre. Måske er det, som nogen har sagt, at ikke to kvinder er ens, og at det ikke hjælper med en anatomilektion. Hvad der giver den ene nydelse, virker ikke på den anden. Tja. Jeg tror stadig på den bibelske metode: "Søg og du skal finde":)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, 1 time siden:

Nu er du selvfølgelig en del ældre end mig og jeg går ud fra at din kæreste også er så vil nok ikke anbefale mig selv som lære. Selvom jeg går op i kommunikation og min egen nydelse har jeg nok ikke helt samme orgasmepotentiale eller erfaring med min krop som en voksen kvinde på 40+ Der har født et par børn osv! 

Held og lykke med missionen, er så stolt af alle mænd det tager kampen op <3 

Tak LunaCassiopeia. Tror ikke alder har så meget med dette at gøre. Mere erfaring - og kendskab til egen krop. Du kan have meget mere forståelse end en på 40+ . Bare det, at du er i stand til at reflektere over spørgsmålet,er en stor kvalitet i minge øjne. Så måske næste gang jeg er på dine breddegrader:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 2 timer siden:

Men en dag - alt for sent i livet - oplever vi pludseligt at være eftertragtede og finder sammen med en kvinde. Men hvordan gør vi så, når vi skal have sex? Hun har masser af erfaring, men vi har næsten ingen. Vi famler os igennem, er bange for (endnu et) nederlag, og forstår ikke hendes skuffelse. Vi troede vi gjorde det så godt, og så…..

Du favner ikke mine erfaringer i dette citat og derfor forekommer brugen af "vi" lidt for royalt.

Jeg vil godt tilslutte mig dette med at VI har valgt købesex grundet manglende held med kvinderne. For mit vedkommende også stor nysgerrighed og egentlig blot mindre held end lysten tilsagde mig dengang jeg var ret ung - og siden har det været et fantastisk sted for mig at høste erfaringer med forskellige typer af kvinder og sex i alle afskygninger. Men at købe sig til oplæring i hvordan man tilfredsstiller en kvinde lyder som den helt forkerte vej. Det vil da være en gave for din kæreste at være del af den proces. Nok er det sent at du finder en du vil være sammen med (eller en der vil være sammen med dig?), men det skal vel være med dit specifikke hunkønsvæsen og ikke alle mulige andre. Det er hendes krop og psyke du vil finde ud af?

Kvinden kan sagten komme ved penetrering, hvis hun er varmet godt op først og hvis man finder den stilling, hvor hun også får stimuleret flere områder på samme tid - fx. dyb panetration kombineret med små rullende bevægelser så hele skeden og klitoris bliver påvirket. Og blot som en sidebemærkning, kan jeg faktisk godt være sammen med en kvinde og have god sex uden at få udløsning. Det sker indimellem. I VORES alder kan der forekomme små strejker i de mekanismer der betinger udløsningen. Har så også oplevet at få to udløsninger i rap uden egentlig pause og uden at trække mig ud først. Dét overraskede mig - og se, den slags erfaringer kan man ikke undervise i, det er noget der opstår spontant. Og med den bemærkning mener jeg også disse overraskende ting der kan ske med den kvinde man er sammen med. 

Mit simple råd er: kommuniker med kvinden, følg din egen lyst og mærk hendes. Prøv ting af. Der findes ingen genveje til erfaring, men du kan godt finde inspiration i skrevne kilder til hvordan kvinder har det sex og sanselighed. Her fx lidt om kvinders mange orgasmetyper:

https://www.chrichri.dk/lifebeyond/sexolog-parterapeut-amanda-lagoni/2016/01/kvindens-7-orgasmer/

Redigeret af Hedonis
Lidt tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 6 minutter siden:

Du skal ha gang i klitoris. F.eks. ved at hun ligger oven på dig og gnider sig op ad dig.

Der er vi kommet til.  Synes faktisk jeg er blevet ret god til at slikke hende, op det bekræfter hun også. Men så "går tændingen af", og jeg fatter intet. Hun vil gerne have,  at jeg giver mig god tid, inden penetration (vi taler om 30 min+), men fortsætter jeg for længe på samme måde, så går tændingen af. Og skifter jeg til noget andet, som ikke virker, så sker det samme. Jeg har fortalt hende, at det er vigtigt, at hun giver mig feedback i form af støn og andet, så jeg ved, hvad der virker og hvad ikke. Men alligevel går det galt 3 ud af 4 gange. Måske er det hende, måske er det mig. Jeg er bare snotforvirret og søger hjælp fra en kvinde. Råd fra andre mænd har jeg meget lidt tiltro til, selvom jeg ved, at dit er velment og ikke sagt for at prale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 3 minutter siden:

Du favner ikke mine erfaringer i dette citat og derfor forekommer brugen af "vi" lidt for royalt. 

Tak Hedonis, det accepterer jeg fuldt ud. Måske er det blot mig. Iøvrigt gode iagttagelser og referencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det går galt 3 ud af 4 gange betyder det så at det går godt 1 ud af 4 gange? Det er jo ikke så ringe endda. Hvis hun føler et pres for at skulle præstere gør det tingene meget sværere. Derfor er det vigtigt at du skaber en stemning, hvor hun kan slappe af og hvor det er fint nok at hun ikke kommer. I sidste ende er det jo sådan set dit eget behov for at tilfredsstille hende, som du ønsker tilgodeset. Tænk på hende og hold op med at jagte den orgasme, så kan det være at det kommer helt af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 13 minutter siden:

Der er vi kommet til.  Synes faktisk jeg er blevet ret god til at slikke hende, op det bekræfter hun også. Men så "går tændingen af", og jeg fatter intet. Hun vil gerne have,  at jeg giver mig god tid, inden penetration (vi taler om 30 min+), men fortsætter jeg for længe på samme måde, så går tændingen af. Og skifter jeg til noget andet, som ikke virker, så sker det samme. Jeg har fortalt hende, at det er vigtigt, at hun giver mig feedback i form af støn og andet, så jeg ved, hvad der virker og hvad ikke. Men alligevel går det galt 3 ud af 4 gange. Måske er det hende, måske er det mig. Jeg er bare snotforvirret og søger hjælp fra en kvinde. Råd fra andre mænd har jeg meget lidt tiltro til, selvom jeg ved, at dit er velment og ikke sagt for at prale.

Dette indlæg giver jo straks mere indblik i problemet. Jeg forstår din frustration. For nylig læste jeg noget om det at blev ældre som kvinde, skrevet af René Toft Simonsen. Et af hende pointer var at hun bestemt ikke mere havde lyst og evne til at nyde en quickie hen over tørretumbleren. Hun sagde nøjagtig det samme om at der skulle en halv times opvarmning til først. Men når du så har et læringsprojekt kørende kunne det måske godt være, at hun fornemmer at du er usikker på det hele og tænker lidt for meget i metoder frem for naturlig nydelse. Måske tingene bliver lidt for mekanisk undervejs - "det her virker måske". Har du prøvet med en god massage af hele kroppen med pirringer hen mod slutningen. Eller bare en god lang fodmassage. Man behøver ikke være uddannet massør for at give god nydelse på den måde. Du finder hendes "steder" undervejs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 37 minutter siden:

Hvis hun føler et pres for at skulle præstere gør det tingene meget sværere.

Rigtig god pointe, PP, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 6 timer siden:

Gætter på at vore dejlige glædespiger har hørt en milliard gode undskyldninger fra os mænd,  for at vi besøger dem. Her kommer en mere. Samt en efterlysning.

Jeg gætter på, at de fleste af os mænd, som er til stede her på sitet, er dem, som ikke har haft alt for meget held med kvinder i livet. Vi var for nørdede, for tykke, for tynde, for generte, for kloge, for dumme, whatever. Men vores seksualdrift er stærk, vi elsker og forguder kvinder, selvom de ved gud også har pestilenssider, og vi kan ikke se os selv gå i graven uden at have oplevet glæden ved at være sammen med en. Så vi ender med at betale for oplevelsen.  Den fysiske i hvert fald. Det er bedre end ingenting.

Men en dag - alt for sent i livet - oplever vi pludseligt at være eftertragtede og finder sammen med en kvinde. Men hvordan gør vi så, når vi skal have sex? Hun har masser af erfaring, men vi har næsten ingen. Vi famler os igennem, er bange for (endnu et) nederlag, og forstår ikke hendes skuffelse. Vi troede vi gjorde det så godt, og så…..

Kunne det tænkes, at der blandt glædespigerne findes nogle, som kunne tænke sig at hjælpe dumme mænd som mig med at blive bedre til at give nydelse til vores kvinder og ikke blot tænke den modsatte vej? Det sidste ved jeg, at I er gode til. Men det her er lidt noget andet. Det handler ikke om dominans, men om saglig hjælp fra en, som ikke er bange for at lægge egen krop til for visualisering og træning, og som kan kommunikere. Personligt har jeg større glæde af at give nydelse end i at modtage den, og jeg vil så gerne blive bedre til det.  Min egen kvinde kan ikke rigtigt forklare hvad der skal til, og jeg er stærkt i tvivl om, hvorvidt problemet ligger hos hende eller hos mig, og med min ringe erfaring kan jeg ikke udtale mig. Derfor har jeg brug for undervisning, feedback og hjælp. Jeg håber, at jeg ikke er den eneste med det behov.

I så fald vil jeg gerne høre fra dig. Jeg bor i Midtjylland, er 52 år, men ser ud som en på 42 og føler mig som en på 25. Høj, slank, atletisk, smuk, veluddannet, velklædt, velsoigneret. Taler dansk, tysk, engelsk og fransk og kan kommunikere intelligent om næsten hvad som helst.

NB: Ja, selvfølgelig er jeg utro og dum ved at have sex med en anden, når nu jeg har en kæreste, men overlad undskyldningerne og fornægtelsen til mig. Det var værre, hvis jeg misbrugte en enlig kvinde til det samme formål.

 

Hej Watanabe,

Måske dette er hvad du leder efter...

http://www.cherie.dk/forsog/mak/Forside.htm

Du kan jo eventuelt prøve at sende et skriv til Cherie, og høre ad, hun skriver på sin side at hun tilbyder undervisning.

Kvindebeundren

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 6 timer siden:

Hej Watanabe,

Måske dette er hvad du leder efter...

http://www.cherie.dk/forsog/mak/Forside.htm

Du kan jo eventuelt prøve at sende et skriv til Cherie, og høre ad, hun skriver på sin side at hun tilbyder undervisning.

Kvindebeundren 

Det er da lige præcis det, jeg leder efter:wub: Hvor er det bare smukt, den sammenligning hun giver mellem sex og musik. Øv, at man skal helt til Rødovre for at møde hende. Ja, godt for jer på Sjælland.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 10 timer siden:

Har du prøvet med en god massage af hele kroppen med pirringer hen mod slutningen. Eller bare en god lang fodmassage. Man behøver ikke være uddannet massør for at give god nydelse på den måde. Du finder hendes "steder" undervejs. 

Også gode pointer, Hedonis. Jo, det gør vi tit, men måske er problemet, som PeoplePleaser er inde på, at der ligger for meget forventningspres i det. Jeg har bare tillagt håndværket og forståelse af kvindens krop for meget. Vi overvejer faktisk at gå til tantra-massage sammen. Vi har begge prøvet det på egen krop og var vildt begejstrede for den sanselighed, det vakte i os, og de energier, der kom op til overfladen. I hele kroppen vel at mærke. Jeg kunne forestille mig, at par-tantra massage kunne være med til at skabe den samklang og harmoni, som Cherie skriver om længere oppe (link fra Kvindebeundreren).

Cherie er jo også inde på noget af det, som skaber forventningspresset: at når man først alt for sent i livet har fået sig et sexliv, så føler man sig utilstrækkelig, bliver bange for at fejle og skal bekræftes hele tiden.

Det er faktisk rigtig mange gode og saglige pointer, der er kommet frem her. Håber ikke, jeg er den eneste som nyder dem og reflekterer over dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 13 timer siden:

Der er vi kommet til.  Synes faktisk jeg er blevet ret god til at slikke hende, op det bekræfter hun også. Men så "går tændingen af", og jeg fatter intet. Hun vil gerne have,  at jeg giver mig god tid, inden penetration (vi taler om 30 min+), men fortsætter jeg for længe på samme måde, så går tændingen af. Og skifter jeg til noget andet, som ikke virker, så sker det samme. Jeg har fortalt hende, at det er vigtigt, at hun giver mig feedback i form af støn og andet, så jeg ved, hvad der virker og hvad ikke. Men alligevel går det galt 3 ud af 4 gange. Måske er det hende, måske er det mig. Jeg er bare snotforvirret og søger hjælp fra en kvinde. Råd fra andre mænd har jeg meget lidt tiltro til, selvom jeg ved, at dit er velment og ikke sagt for at prale.

Den følelse kender jeg godt, når man bygger energien op og så lige pludselig går luften bare af ballonen, det skete hele tiden med gpunktsorgasme for mig inden jeg vidste hvordan det rigtig føles, og må indrømme at det stadigvæk sker. Er ikke helt sikker på hvordan det virker, men et par søde lebber jeg mødte for et stykke tid siden var super gode og hjalp mig med at finde og beskrive stedet og genkende orgasmen!

Tror virkelig ikke at der er andet at gøre end at have en hel masse sex på en hel masse forskellige måder, og så selvfølgelig hele tiden være til stede i kroppen og følge dens signaler. Min teori er også lidt at det for mange kvinder er svært at stille skarpt på sig selv og claime sin orgasme under sex, fordi de i forhold godt kan være ret selvopofrende og vant til at agere omsorgsperson.

Pige og pige imellem tror jeg at vi kan nå langt i forhold til at lære om vores kroppe ved at tale sammen om hvordan vi oplever og opnår orgasme. Altså tale om hvordan vi rent praktisk/teknisk gør (eller demonstrere for de friske). Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det også er et peoblem for din kæreste at komme alene, eller kun med en partner, men jeg kan anbefale en god hjemmeside der hedder www.omgyes.com. Den er lavet af kvinder for kvinder og indeholder videodemonstrationer fra forskellige piger der viser hvordan de opnår orgasme. Det er godt nok en betalingsside men synes virkelig at det er det værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, den 24/10/2018 at 14:28:

Pige og pige imellem tror jeg at vi kan nå langt i forhold til at lære om vores kroppe ved at tale sammen om hvordan vi oplever og opnår orgasme. Altså tale om hvordan vi rent praktisk/teknisk gør (eller demonstrere for de friske). Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det også er et peoblem for din kæreste at komme alene, eller kun med en partner, men jeg kan anbefale en god hjemmeside der hedder www.omgyes.com. Den er lavet af kvinder for kvinder og indeholder videodemonstrationer fra forskellige piger der viser hvordan de opnår orgasme. Det er godt nok en betalingsside men synes virkelig at det er det værd. 

Tak for det link, og for et åbenhjertigt svar, @LunaCassiopeia. Jeg har nu købt adgang til "Oh My God, YES!!!", og du har ret: siden er alle pengene værd. Min kæreste kunne så ikke lige se, hvad hun skulle bruge den til (hun blev lidt mopset, fordi hun troede, at det kun handlede om, at hun skulle lære at onanere) men for mig som mand har det været fantastisk at høre mange forskellige kvinder fortælle om, hvordan deres krop og (især) kønsdele virker og stimuleres bedst, de forskellige metoder, hvordan spændingen bygges op og køles ned inden klimax, noget om, rytme, pres, afledning o.m.m. Noget af det, kan vi mænd nikke genkendende til fra vores egen sexuelle spænding, noget er nyt. Det er vildt ophidsende og belærende at gennemføre øvelserne på siden, hvor man med musen skal stimulere kvindernes kønsdele og får feedback på, om man nu har forstået det, de forklarerede. Jeg har lært mere om stimulans af en kvinde på 2 timer foran computeren end ved 25 års rigtig sex. Siden får også det aspekt med, at kvinderne er bygget forskelligt: Selvom man får god feedback fra den ene, så virker det ikke på den anden osv. Det var nok ikke kvindernes mening, at siden skulle bruges af mænd, men jeg synes faktisk, at de gør deres medsøstre en rigtig god gerning ved at dele så intime detaljer med mænd i en seriøs og god sags tjeneste. De mænd, der kun er interesseret i at se en kvinde vise sine kønsdele og røre ved dem (men skal se det for at forstå, hvor raffineret det er lavet), finder nok samme ydelse langt billigere andre steder på nettet.

Og inden der nu er nogen, der brokker sig. Ja, selvfølgelig: håndværket og den fysiske forståelse for kvindens krop, er kun en del af spillet. Men det er dog noget, som Cherie skriver så smukt om på siden Musikundervisning. Jeg gætter på, at det er samme kvinde, der optræder som @Lady Cherie med sin Domina side på https://www.escort-side.dk/Lady-Cherie-i-jyll-6-Marts?ad-id=2726.

Jeg drømmer om, at flere GP'er ville tilbyde den samme service på en seriøs måde. Hvis man læser Jean M. Auls bøger om istidskvinden Ayla, (den første hedder "Hulebjørnens klan"), så beskriver hun (Aul er kvinde) , hvordan man i istiden satte sexualundervisningen i scene på den måde, at man ved de årlige sommertræf fik erfarne kvinder til at lære de unge mænd at have sex med dem på en god måde, ligesom de unge piger skulle lære det samme af en erfaren mand for at blive "initierede". Man kunne virkelig ikke overlade så vigtig en ting (stammens overlevelse afhang deraf) til tilfældige møder og tilfældig eksperimentering mellem unge mænd og kvinder. Det at være kvindelig mentor for en ung mand var en meget respekteret opgave. Det er selvfølgelig Jean M. Aul's fantasi, men ikke desto mindre en spændende fantasi, og jeg er så glad for, at det er en kvinde, der kommer med den, ikke en mand. Bøgerne er iøvrigt fulde af smukke erotiske skildringer. Der er 8 i alt, og de kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 3 timer siden:

Tak for det link, og for et åbenhjertigt svar, @LunaCassiopeia. Jeg har nu købt adgang til "Oh My God, YES!!!", og du har ret: siden er alle pengene værd. Min kæreste kunne så ikke lige se, hvad hun skulle bruge den til (hun blev lidt mopset, fordi hun troede, at det kun handlede om, at hun skulle lære at onanere) men for mig som mand har det været fantastisk at høre mange forskellige kvinder fortælle om, hvordan deres krop og (især) kønsdele virker og stimuleres bedst, de forskellige metoder, hvordan spændingen bygges op og køles ned inden klimax, noget om, rytme, pres, afledning o.m.m. Noget af det, kan vi mænd nikke genkendende til fra vores egen sexuelle spænding, noget er nyt. Det er vildt ophidsende og belærende at gennemføre øvelserne på siden, hvor man med musen skal stimulere kvindernes kønsdele og får feedback på, om man nu har forstået det, de forklarerede. Jeg har lært mere om stimulans af en kvinde på 2 timer foran computeren end ved 25 års rigtig sex. Siden får også det aspekt med, at kvinderne er bygget forskelligt: Selvom man får god feedback fra den ene, så virker det ikke på den anden osv. Det var nok ikke kvindernes mening, at siden skulle bruges af mænd, men jeg synes faktisk, at de gør deres medsøstre en rigtig god gerning ved at dele så intime detaljer med mænd i en seriøs og god sags tjeneste. De mænd, der kun er interesseret i at se en kvinde vise sine kønsdele og røre ved dem (men skal se det for at forstå, hvor raffineret det er lavet), finder nok samme ydelse langt billigere andre steder på nettet.

Hvor er jeg bare glad for at du kan bruge det til noget, har selv lært rigtig meget af siden, specielt det du nævner med forskellige teknikker sat sådan ret firkantet op har været godt. Det er somom at man pludselig får et klart sprog at beskrive sin orgasme/teknik. Vores kønsorganer er måske ikke så usammenlignelige, har ikke lige en kilde men læste engang at alle fostre har samme kønsorganer et stykke tid ind i graviditeten, og det der bliver til klitoris kommer fra det samme som penishovedet og æggestokkene og testikler har samme udgangspunkt. Min pointe er at lidt basic anatomiforståelse kan gøre det man har gang i dernede mere realterbart^_^

Helt seriøst så vil jeg ærligt sige at god sex nærmest kun handler om teknik og øvelse. Man kan jo være nok så forelsket og elektrisk med hinanden men hvis fyren kommer efter 2 sekunder, ikke kan bevæge sine hofter, bider en i fissen eller hvis hun ikke tør at kræve en orgasme eller lade nogen se hendes røvhul. Eller hvis man ikke har lært at kigge på den anden og læse deres signaler, eller hvis man tror at tungekys er at sutte på nogens mund og voldeligt tvinge sin stive tunge ind i munden på dem. Så er det ligemeget hvor forelskede man er, ens sexliv vil være dødsdømt efter et par måneder... det er i hvert fald min vurdering

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, den 24/10/2018 at 00:17:

Noget af en falliterklæring.:P Kom nu ind i kampen.:D

Hmm måske.. men jeg kaster sgu håndklædet i ringen for alle de ældre stærke kloge kvinder derude der har 20+ års erfaring mere end mig, som har lært at holde gang i deres sexualitet/sexliv i mange år med fast partner, fladpandede ægtemænd og børn osv, det er altså en kunstform i sig selv. Jeg er et sted i livet hvor jeg er horny hele tiden og får alle mine drømme til at gå i opfyldelse, og så er det jo nemt for mig at snakke om at være fri og tændt osv, mit liv er totalt indrettet omkring netop det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet @Pan. Det er selvfølgelig lidt svært at forstå det hollandske, selvom den sidste egentlig er på engelsk, men blot tekstet på hollandsk. Jeg har selv prøvet 2 timers tantra massage af en dejlig hollandsk kvinde her i Danmark fornylig og kan kun sige, at det er fantastisk og rammer noget af det, som jeg søger, og som jeg også gerne vil kunne give videre. Jeg var nøgen, hun havde kun trusser på. Det nærmeste vi kom til noget genitalt var, da hun lagde den ene hånd over mit skød og den anden hånd over mit hjerte og på den måde brugte sin egen krop til at skabe forbindelse mellem den sexuelle energi, som selvfølgelig var til stede (og fuldt ud accepteret) og mit hjerte. Det var selvfølgelig kun en lille del af seancen, men jeg oplevede det samme som kvinderne på video'en: at komme ud af seancen som et nyt , varmt og helt menneske, hvor seksualiten var transformeret fra noget delvist forbudt til at være en stærk, magtfuld og fuldt ud accepteret kraft bag hele mit væsen. Hun bad mig blot om ikke at agere på seksuel ophidselse. Blot tillade den og give den plads, og det accepterede jeg selvfølgelig fuldt ud som en præmis. Mange forstår ikke det der med, at man ikke må få udløsning i tantra, og tænker på det som tortur og cølibat, men det forhindrer jo på ingen måde, at du går hjem og har den dejligste sex med det hele bagefter. Jeg følte mig som en tændt Duracell kanin i uger efter.  Jeg har faktisk også  som mand prøvet det der med at have en full-body orgasme. der varede 20 minutter. Det sitrede og prikkede i alle dele. Massøren fortalte, at det var blokeret energi, der blev udløst. Åh hvor var det skønt. Den sidste video handler vist om det. Den oplevelse vil jeg også gerne genopleve og lære at give videre.

Jeg har forstået, at det er svært at blive optaget på et tantra-massør kursus som mand, så lige nu arbejder jeg faktisk på at overtale min kæreste til at gå til par-tantra med mig.  Det skal nok lykkedes en dag. Ellers må jeg finde en kæreste, der vil. Det burde ikke være svært:-)

Tantra er eksotisk og sprirituelt. Den side har jeg også. Men de fleste  par opnår gensidig glæde igennem sex uden at inddrage så eksotiske vinkler. Så jeg er også på jagt efter mere lavpraktisk undervisning. Har fået et par kontakter gennem denne tråd, som jeg arbejder videre med. Jeg er ikke typen der skriver en anmeldelse af en GP - af grunde som jeg ikke helt kan forklare - men jeg håber, at der er nogen GP'er, som selv vil se behovet og begynde at tage det på menukortet. Så skal jeg nok bekræfte. Jo, måske kunne jeg finde på at skrive en anmeldelse og publicere den med GP'ens accept. Det ser vi til den tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...