Hop til indhold
Donna 1969

Er det Go eller No Go når kvinder sprøjter

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Tissehul  - tissekone og  tissemand... Jubii for  ord  der  er  til  at  forstå. 

Der  er  forsket  i  kvindens  sprøjteorgasme  og  ja  en  sprøjteorgasme indeholde  også  lidt  af  det  samme  som  urin. 

https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis

Jeg  har  undersøgt mig  selv  et  par  gange  og  mit  tissehul  sidder  ikke  oppe  i  min  tissekone,  og  nu er  det  altså  min  tissekone  der  bliver  drivende  våd. 

Jeg  vil  våge den  påstand  at  jeg  ikke bare tisser  når  jeg  får  sprøjteorgasme 

Men  ja  jeg  kan  også  finde  på  at  tisse,  men  det  er  en bevist  leg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Tissehul  - tissekone og  tissemand... Jubii for  ord  der  er  til  at  forstå. 

Der  er  forsket  i  kvindens  sprøjteorgasme  og  ja  en  sprøjteorgasme indeholde  også  lidt  af  det  samme  som  urin. 

https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis

Jeg  har  undersøgt mig  selv  et  par  gange  og  mit  tissehul  sidder  ikke  oppe  i  min  tissekone,  og  nu er  det  altså  min  tissekone  der  bliver  drivende  våd. 

Jeg  vil  våge den  påstand  at  jeg  ikke bare tisser  når  jeg  får  sprøjteorgasme 

Men  ja  jeg  kan  også  finde  på  at  tisse,  men  det  er  en bevist  leg :-)

Du er virkelig en uartig kvinde:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Videnskaben mener jo at vide, at væsken kommer fra nogle kirtelgange oppe i kvindens skede...

Disse sidder fortil op mod skambenet, og samme sted som g-punktet( der jo bedst beskrives ved at det føles som et lille rillet vaskebræt/valnød).

Måske det er kvindernes svar på mandens prostatakirtel - den giver jo også  et klart og tyndt sekret ved stimulation.

En orgasme der involverer prostata, er for mit vedkommede væsentlig kraftigere og muligt anderledes end en ren stimulation af penishovedet kan give... og ja, jeg får tit fornemmelsen af at skulle tisse under og efter stimulationen...

Da kvindens urinveje er noget kortere end mandens, kunne det forklare, hvorfor der muligvis også er iblandet urin, når en kvinde sprøjter, men blot en tanke..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et fransk forskerhold havde nemlig besluttet at finde ud af, HVOR væsken i en sprøjteorgasme kom fra, og nøjagtig HVAD den bestod af. Forskerholdet fik fat i syv kvinder, der hyppigt havde tendens til sprøjteorgasme. De undersøgte kvinderne før, under og efter masturbation eller samleje med en partner. Kvinden fik inden besked på at tisse af, og med en ultralydsscanning af bækkenet blev det konstateret, at blæren var tom. Derefter var det tid til akten. Det viste sig, at blæren fyldtes med urin under den seksuelle akt. Efter sprøjteorgasmen blev væsken sendt til analyse. En ultralydsskanning lige efter kunne samtidig afsløre, at blæren nu var tom igen hos alle syv kvinder. Således konstaterede forskerholdet, at en sprøjteorgasme kan betragtes som en ufrivillig vandladning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 34 minutter siden:

922.jpg

Rigtigt set, kvinden på billedet tisser, og det har ikke noget med sprøjteorgasme at gøre.  hvis  du bruger dine fingre inde i kvinden, vil du kunne mærke at væsken kommer der inde, og det behøver nødvendigvis ikke at sprøjte med vild hastighed ud af fissen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det kommer ikke ud af mit "tissehul" som I kalder det (jeg mangler en smiley der griner). Og jeg kan stadig gå ud og tisse bagefter, så min blære er heller ikke tom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 9 minutter siden:

Det kommer ikke ud af mit "tissehul" som I kalder det (jeg mangler en smiley der griner). Og jeg kan stadig gå ud og tisse bagefter, så min blære er heller ikke tom. 

Det var vist mig der brugte ordet, for at pointere at uagtet om væsken er urin eller ej, så udledes det i fissen og ikke via "tissehullet".  Dernæst er det så åbenbart også nødvendigt at oplyse  at det er forbundet med nydelse, samt at man ikke bare kan sige "Nu kommer jeg i en voldsom sprøjteorgasme og så bare tisse"   Jeg vil bestemt ikke afvise, at nogen faker en sprøjteorgasme,  ved at skrige lidt højt, og så bare tisse.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

Det er vel også nærmest ligegyldigt hvor det kommer ud, bare det kommer ud. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Sprøjtene kommer fra to små huller inden i skeden. De sidder på modsatte side/indersiden af klitten. En dag ved lejlighed skal jeg tage et billed af dem, så I kan få fornøjelsen af synet.

De er placeret lidt lige som åndehuller på hvaler&delfiner og er sjove at se på... 

Det er også derfor alle kvinder kan sprøjte - vi er stort set alle konstrueret med disse huller.. Nogle så mere end andre... 

@The Captain - købte I ikke bare et latex-lagen, så I ikke ødelagde sengen ?? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at pigen fik sprøjteorgasme. Det var da udmærket at få prøvet, men jeg foretrækker ikke at blive druknet, så en 'tør' orgasme tak :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

elsker et driv vådt latex lagen efter en sprøjte orgasme. Det kan også ses på et latex lagen at væsken er mere hvid og hvis det var urin så havde det ikke denne farve. En smags prøve kan nu også tydeligt afgøre det :-). Jeg tro at Frokost Uartig kunne komme på min videnskablige liste om sprøjte orgasmer :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

... jeg kan blive drivende våd og sprøjte, hvis den mand, jeg er sammen med forstår sig på at bruge sine fingre på korrekt sæt og vis.

Nogen kan få det til at "ske" på forbløffende kort tid. Andre har ikke de skills og dem lykkes det aldrig for.

Men for mig er det heller ikke at sammenligne med en klitorgasme, som tidligere nævnt af en anden dejlig Q i denne tråd.

Det er en dejlig følelse, men ingen orgasme. Men frækt er det...!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Verden vi bedrages - I rest my case - Jeg finder selv ud...

Is squirting the same thing as female ejaculation?

Along with the mystery and fantasy about squirting is the debate as to whether it’s the same thing as female ejaculation or whether it’s really urine. But there is significant scientific proof that the origin of the fluid is actually the bladder and that the chemical composition is that of urine. Basically, it’s pee. Women who experience squirting are simply learning to release one set of muscles while contracting the bladder so they can release urine during orgasm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan lidt på afstand er det så ikke lige meget om det er det ene eller andet.....fucking frækt at se på og give om monster turn on.....super feminint!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Ratata: hvis jeg fik den orgasme hver gang jeg tissede, så ville jeg ikke lave andet end sidde på toilettet og drikke væske indtil jeg kunne tisse og dermed komme igen. Jeg ville leve hele mit liv på toilettet. Jeg kan godt mærke forskel på om det kommer ud af min skede eller mit urinrør. Og nu ved jeg ikke hvor mange gange du har fået en kvinde til at sprøjte, men jeg har prøvet det mange gange og det har på intet tidspunkt været gul væske som urin jo er. Og som jeg også skrev for længe siden her i tråden, det er så godt at jeg er helt ligeglad hvad det er der kommer ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 9 minutter siden:

Verden vi bedrages - I rest my case - Jeg finder selv ud...

Is squirting the same thing as female ejaculation?

Along with the mystery and fantasy about squirting is the debate as to whether it’s the same thing as female ejaculation or whether it’s really urine. But there is significant scientific proof that the origin of the fluid is actually the bladder and that the chemical composition is that of urine. Basically, it’s pee. Women who experience squirting are simply learning to release one set of muscles while contracting the bladder so they can release urine during orgasm. 

At væsken med rimelig stor sandsynlig vis er urin,  ændre jo ikke på det der er gengivet i tråden.  Om man så synes om det eller ej, er vel så en anden snak.  Men der er klart, at hvis man render rundt med en forestilling om, at sprøjteorgasmer er i særklasse ligger ultimativt over de andre orgasmer, så vil man nok bedrages.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden:

Ratata: hvis jeg fik den orgasme hver gang jeg tissede, så ville jeg ikke lave andet end sidde på toilettet og drikke væske indtil jeg kunne tisse og dermed komme igen. Jeg ville leve hele mit liv på toilettet. Jeg kan godt mærke forskel på om det kommer ud af min skede eller mit urinrør. Og nu ved jeg ikke hvor mange gange du har fået en kvinde til at sprøjte, men jeg har prøvet det mange gange og det har på intet tidspunkt været gul væske som urin jo er. Og som jeg også skrev for længe siden her i tråden, det er så godt at jeg er helt ligeglad hvad det er der kommer ud. 

Når vi nu er det hjørne er der nok mere good feeling i at skide.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Sprøjtene kommer fra to små huller inden i skeden. De sidder på modsatte side/indersiden af klitten. En dag ved lejlighed skal jeg tage et billed af dem, så I kan få fornøjelsen af synet.

De er placeret lidt lige som åndehuller på hvaler&delfiner og er sjove at se på... 

Det er også derfor alle kvinder kan sprøjte - vi er stort set alle konstrueret med disse huller.. Nogle så mere end andre... 

@The Captain - købte I ikke bare et latex-lagen, så I ikke ødelagde sengen ?? ;-)

Har vi åndehuller? :shock: Det billede må jeg se. Jeg håber du lægger det herind I tråden, så jeg får en notifikation. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Når vi nu er det hjørne er der nok mere good feeling i at skide.  :D

Jeg synes ikke der er good feeling i de 2 ting. Men hver person sin lyst. :)

Og mine sprøjte orgasme er altså mere intense end en klitoris orgasme. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...