TheVoice 9471 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ratata skrev, Lige nu: Øhhh det er ikke korrekt, det kommer ud af tissehulet... Så er du blevet snydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2018 Tissehul - tissekone og tissemand... Jubii for ord der er til at forstå. Der er forsket i kvindens sprøjteorgasme og ja en sprøjteorgasme indeholde også lidt af det samme som urin. https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis Jeg har undersøgt mig selv et par gange og mit tissehul sidder ikke oppe i min tissekone, og nu er det altså min tissekone der bliver drivende våd. Jeg vil våge den påstand at jeg ikke bare tisser når jeg får sprøjteorgasme Men ja jeg kan også finde på at tisse, men det er en bevist leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 23. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Tissehul - tissekone og tissemand... Jubii for ord der er til at forstå. Der er forsket i kvindens sprøjteorgasme og ja en sprøjteorgasme indeholde også lidt af det samme som urin. https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis Jeg har undersøgt mig selv et par gange og mit tissehul sidder ikke oppe i min tissekone, og nu er det altså min tissekone der bliver drivende våd. Jeg vil våge den påstand at jeg ikke bare tisser når jeg får sprøjteorgasme Men ja jeg kan også finde på at tisse, men det er en bevist leg Du er virkelig en uartig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 23. Oktober, 2018 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Tissehul - tissekone og tissemand... Jubii for ord der er til at forstå. Der er forsket i kvindens sprøjteorgasme og ja en sprøjteorgasme indeholde også lidt af det samme som urin. https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis Jeg har undersøgt mig selv et par gange og mit tissehul sidder ikke oppe i min tissekone, og nu er det altså min tissekone der bliver drivende våd. Jeg vil våge den påstand at jeg ikke bare tisser når jeg får sprøjteorgasme Men ja jeg kan også finde på at tisse, men det er en bevist leg Videnskaben mener jo at vide, at væsken kommer fra nogle kirtelgange oppe i kvindens skede... Disse sidder fortil op mod skambenet, og samme sted som g-punktet( der jo bedst beskrives ved at det føles som et lille rillet vaskebræt/valnød). Måske det er kvindernes svar på mandens prostatakirtel - den giver jo også et klart og tyndt sekret ved stimulation. En orgasme der involverer prostata, er for mit vedkommede væsentlig kraftigere og muligt anderledes end en ren stimulation af penishovedet kan give... og ja, jeg får tit fornemmelsen af at skulle tisse under og efter stimulationen... Da kvindens urinveje er noget kortere end mandens, kunne det forklare, hvorfor der muligvis også er iblandet urin, når en kvinde sprøjter, men blot en tanke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Oktober, 2018 Et fransk forskerhold havde nemlig besluttet at finde ud af, HVOR væsken i en sprøjteorgasme kom fra, og nøjagtig HVAD den bestod af. Forskerholdet fik fat i syv kvinder, der hyppigt havde tendens til sprøjteorgasme. De undersøgte kvinderne før, under og efter masturbation eller samleje med en partner. Kvinden fik inden besked på at tisse af, og med en ultralydsscanning af bækkenet blev det konstateret, at blæren var tom. Derefter var det tid til akten. Det viste sig, at blæren fyldtes med urin under den seksuelle akt. Efter sprøjteorgasmen blev væsken sendt til analyse. En ultralydsskanning lige efter kunne samtidig afsløre, at blæren nu var tom igen hos alle syv kvinder. Således konstaterede forskerholdet, at en sprøjteorgasme kan betragtes som en ufrivillig vandladning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 1 time siden: Så er du blevet snydt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ratata skrev, for 34 minutter siden: Rigtigt set, kvinden på billedet tisser, og det har ikke noget med sprøjteorgasme at gøre. hvis du bruger dine fingre inde i kvinden, vil du kunne mærke at væsken kommer der inde, og det behøver nødvendigvis ikke at sprøjte med vild hastighed ud af fissen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Oktober, 2018 Det kommer ikke ud af mit "tissehul" som I kalder det (jeg mangler en smiley der griner). Og jeg kan stadig gå ud og tisse bagefter, så min blære er heller ikke tom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 9 minutter siden: Det kommer ikke ud af mit "tissehul" som I kalder det (jeg mangler en smiley der griner). Og jeg kan stadig gå ud og tisse bagefter, så min blære er heller ikke tom. Det var vist mig der brugte ordet, for at pointere at uagtet om væsken er urin eller ej, så udledes det i fissen og ikke via "tissehullet". Dernæst er det så åbenbart også nødvendigt at oplyse at det er forbundet med nydelse, samt at man ikke bare kan sige "Nu kommer jeg i en voldsom sprøjteorgasme og så bare tisse" Jeg vil bestemt ikke afvise, at nogen faker en sprøjteorgasme, ved at skrige lidt højt, og så bare tisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 23. Oktober, 2018 Det er vel også nærmest ligegyldigt hvor det kommer ud, bare det kommer ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. Oktober, 2018 Sprøjtene kommer fra to små huller inden i skeden. De sidder på modsatte side/indersiden af klitten. En dag ved lejlighed skal jeg tage et billed af dem, så I kan få fornøjelsen af synet. De er placeret lidt lige som åndehuller på hvaler&delfiner og er sjove at se på... Det er også derfor alle kvinder kan sprøjte - vi er stort set alle konstrueret med disse huller.. Nogle så mere end andre... @The Captain - købte I ikke bare et latex-lagen, så I ikke ødelagde sengen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Oktober, 2018 Squirting refers to the expulsion of fluid out of a woman’s urethra during orgasm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 23. Oktober, 2018 Har prøvet at pigen fik sprøjteorgasme. Det var da udmærket at få prøvet, men jeg foretrækker ikke at blive druknet, så en 'tør' orgasme tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 23. Oktober, 2018 elsker et driv vådt latex lagen efter en sprøjte orgasme. Det kan også ses på et latex lagen at væsken er mere hvid og hvis det var urin så havde det ikke denne farve. En smags prøve kan nu også tydeligt afgøre det :-). Jeg tro at Frokost Uartig kunne komme på min videnskablige liste om sprøjte orgasmer :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Oktober, 2018 ... jeg kan blive drivende våd og sprøjte, hvis den mand, jeg er sammen med forstår sig på at bruge sine fingre på korrekt sæt og vis. Nogen kan få det til at "ske" på forbløffende kort tid. Andre har ikke de skills og dem lykkes det aldrig for. Men for mig er det heller ikke at sammenligne med en klitorgasme, som tidligere nævnt af en anden dejlig Q i denne tråd. Det er en dejlig følelse, men ingen orgasme. Men frækt er det...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 23. Oktober, 2018 En tør orgasme det har jeg haft, vil hellere have en med saft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. Oktober, 2018 Jeg er absolut let at teste den slags på @giraffen - og har altid latexlagen over min madras... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Oktober, 2018 Verden vi bedrages - I rest my case - Jeg finder selv ud... Is squirting the same thing as female ejaculation? Along with the mystery and fantasy about squirting is the debate as to whether it’s the same thing as female ejaculation or whether it’s really urine. But there is significant scientific proof that the origin of the fluid is actually the bladder and that the chemical composition is that of urine. Basically, it’s pee. Women who experience squirting are simply learning to release one set of muscles while contracting the bladder so they can release urine during orgasm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xam 5 Skrevet 23. Oktober, 2018 Sådan lidt på afstand er det så ikke lige meget om det er det ene eller andet.....fucking frækt at se på og give om monster turn on.....super feminint!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Oktober, 2018 Ratata: hvis jeg fik den orgasme hver gang jeg tissede, så ville jeg ikke lave andet end sidde på toilettet og drikke væske indtil jeg kunne tisse og dermed komme igen. Jeg ville leve hele mit liv på toilettet. Jeg kan godt mærke forskel på om det kommer ud af min skede eller mit urinrør. Og nu ved jeg ikke hvor mange gange du har fået en kvinde til at sprøjte, men jeg har prøvet det mange gange og det har på intet tidspunkt været gul væske som urin jo er. Og som jeg også skrev for længe siden her i tråden, det er så godt at jeg er helt ligeglad hvad det er der kommer ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ratata skrev, for 9 minutter siden: Verden vi bedrages - I rest my case - Jeg finder selv ud... Is squirting the same thing as female ejaculation? Along with the mystery and fantasy about squirting is the debate as to whether it’s the same thing as female ejaculation or whether it’s really urine. But there is significant scientific proof that the origin of the fluid is actually the bladder and that the chemical composition is that of urine. Basically, it’s pee. Women who experience squirting are simply learning to release one set of muscles while contracting the bladder so they can release urine during orgasm. At væsken med rimelig stor sandsynlig vis er urin, ændre jo ikke på det der er gengivet i tråden. Om man så synes om det eller ej, er vel så en anden snak. Men der er klart, at hvis man render rundt med en forestilling om, at sprøjteorgasmer er i særklasse ligger ultimativt over de andre orgasmer, så vil man nok bedrages. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden: Ratata: hvis jeg fik den orgasme hver gang jeg tissede, så ville jeg ikke lave andet end sidde på toilettet og drikke væske indtil jeg kunne tisse og dermed komme igen. Jeg ville leve hele mit liv på toilettet. Jeg kan godt mærke forskel på om det kommer ud af min skede eller mit urinrør. Og nu ved jeg ikke hvor mange gange du har fået en kvinde til at sprøjte, men jeg har prøvet det mange gange og det har på intet tidspunkt været gul væske som urin jo er. Og som jeg også skrev for længe siden her i tråden, det er så godt at jeg er helt ligeglad hvad det er der kommer ud. Når vi nu er det hjørne er der nok mere good feeling i at skide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, 1 time siden: Sprøjtene kommer fra to små huller inden i skeden. De sidder på modsatte side/indersiden af klitten. En dag ved lejlighed skal jeg tage et billed af dem, så I kan få fornøjelsen af synet. De er placeret lidt lige som åndehuller på hvaler&delfiner og er sjove at se på... Det er også derfor alle kvinder kan sprøjte - vi er stort set alle konstrueret med disse huller.. Nogle så mere end andre... @The Captain - købte I ikke bare et latex-lagen, så I ikke ødelagde sengen ?? Har vi åndehuller? Det billede må jeg se. Jeg håber du lægger det herind I tråden, så jeg får en notifikation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Når vi nu er det hjørne er der nok mere good feeling i at skide. Jeg synes ikke der er good feeling i de 2 ting. Men hver person sin lyst. Og mine sprøjte orgasme er altså mere intense end en klitoris orgasme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 24. Oktober, 2018 @Ssbbw Kbh - jeg skal se, om jeg kan tage et ved lejlighed Jeg har faktisk ikke haft held med at finde et billed online ell en illustration.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg