Hop til indhold
Donna 1969

Er det Go eller No Go når kvinder sprøjter

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Folk kan kun svare hvad de selv er til, for vi har forskellig smag (heldigvis). Når jeg skal være sammen med en fyr og han er frisk på at lege med legetøj, så er jeg nødt til at "advare" om at hvis han bruger en bestemt dildo på mit g-punkt, så risikerer han at jeg sprøjter når jeg kommer. Så hvis han ikke er til det, så skal vi ikke lege med mit g-punkt. Til gengæld kan jeg ikke garantere at det sker, for måske kan jeg ikke slappe nok af den dag. Men personligt synes jeg det er frækt og jeg ryger helt i himlen når en fyr kan få mig til at komme sådan. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanken om at give kvinden en anderledes og kraftigere orgasme end normalt tænder mig meget, og jeg gør det hellere end gerne.

Sprøjtet i sig selv siger mig ikke videre noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man kan lide det er det go hvis ikke kan lide det er det no go.  

For pigen er det ikke noget at skamme sig over og hun skal være åben om det for det er orgasme og på ingen måde flovt.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  oplevet  en  enkelt  mand  som  blev  overrasket  og  helt klart  ikke  brød  sig  om  min  sprøjtede  fisse.  Men  min  oplevelse  er  at  de  fleste  mænd  finder  det  meget  frækt  ligesom jeg  selv  gør 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 5 timer siden:

Tanken om at give kvinden en anderledes og kraftigere orgasme end normalt tænder mig meget, og jeg gør det hellere end gerne.

Sprøjtet i sig selv siger mig ikke videre noget.

For mig er der intet orgasmisk derved, jeg tænker at det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde? Bevares, det kan føles rart og forløsende, mén for mig måler det sig ingenlunde med en klitorisorgasme.

Jeg tror, at det bliver mere håndgribeligt for mænd, der må unægteligt ske et eller andet, når nu der bliver sprøjtet. - Hvis mange, som du, også tror at det er forbundet med en særlig høj grad af intensitet, så forstår jeg bedre at alle mænd på Scor fremhæver det som deres force. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helst fri. Det er jo urin der sprøjtes med og det tænder jeg bare ikke på. Når det er sagt, så er min holdning, at skulle det ske, så er det ikke jo værre end et bad kan klare det. En anelse turnoff, men ikke så jeg helt mister gejsten :) Men det er ikke noget jeg jagter eller tænder på.
Det er så dejligt at der findes mangfoldighed, også i det seksuelle univers. Så selvom jeg personligt er til vanillasex only, så har jeg det helt fint med at andre måske har andre præferencer. Så længe det foregår mellem 2 jævnbyrdige mennesker og naturligvis frivilligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

For mig er der intet orgasmisk derved, jeg tænker at det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde? Bevares, det kan føles rart og forløsende, mén for mig måler det sig ingenlunde med en klitorisorgasme.

Jeg tror, at det bliver mere håndgribeligt for mænd, der må unægteligt ske et eller andet, når nu der bliver sprøjtet. - Hvis mange, som du, også tror at det er forbundet med en særlig høj grad af intensitet, så forstår jeg bedre at alle mænd på Scor fremhæver det som deres force. :D

For mig er det lige omvendt. En klitoris orgasme er lækker men den via g-punktet er netop meget mere intens. Og får fyren mig til at komme begge steder samtidigt, så er jeg ikke bare i himlen. Så er jeg i den syvende himmel. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Ratata skrev, for 4 timer siden:

Totalt NoGo - det er jo bare urin og så skal man ligge i våde lagner når man dyrker sex bagefter...:wacko: Så jeg siger altid pænt nej tak...

https://mydailyspace.dk/2017/02/sproejteorgasmer-er-tis/

Det er ikke bare urin. Alt efter hvordan du Googler det, så kan du finde forskning der siger forskellige ting. Men når jeg kigger på min egen plet på lagnet, så er det ikke gult men klart og det lugter heller ikke af urin. Og selvom jeg ikke er til urinsex, så er det så godt at jeg må indrømme at jeg er helt ligeglad hvad det indeholder. ^_^

https://www.chrichri.dk/lifebeyond/sexolog-parterapeut-amanda-lagoni/2016/07/sproejteorgasmen-tis-eller-ej/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Selv efter serie-sprøjte-orgasmer - skal jeg fortsat tisse... Så det stemmer ikke med, at det er urin. Der er nok iblandet noget - men det er ikke urin alene...

Ikke alle mænd elsker det men mange gør. Og nok mere fordi det (som allerede skrevet) er mere "konkret" og passer en resultat-orienteret mandlig hjerne...

Det er skønt, når sex varer længe - holder hele situationen glidende, so to speak.. 

Jeg kan sagtens kontrollere mine, dvs. at jeg kan lade være, hvis en mand ikke er så vild med det våde...(og måske ikke bryder sig om at blive nasset)..

Personligt elsker jeg at sprøjte - det er en blandt flere forskellige orgasmer, jeg kan opnå.. Meget winwin i mine øjne... <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tæller det hvis man har væert hos en glædespige, og hun efter en smule forarbejde, blev så begejstret at hun hoppede op på en ridetur, der endte i en, skal vi sige våd landing for hende :D

Var ret morsomt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare sprøjt løs. Det er et sandt adelsmærke for en fyr, hvis han kan få en kvinde til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Bare sprøjt løs. Det er et sandt adelsmærke for en fyr, hvis han kan få en kvinde til det.

Et adelsmærke ligefrem? Sidder du så sammen med gutterne og viser dine adelsmærker frem? "Det her adelsmærke var frække Frida fra Frederikshavn. Og det her var lystige Lotte fra Lunderskov. Og det her fik jeg af kyndige Katja fra København." :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 12 timer siden:

Totalt NoGo - det er jo bare urin og så skal man ligge i våde lagner når man dyrker sex bagefter...:wacko: Så jeg siger altid pænt nej tak...

https://mydailyspace.dk/2017/02/sproejteorgasmer-er-tis/

Det måske ikke helt uvæsentligt at få med til historien, at væskerne ikke kommer ud at "tisse-hulet", men at det kommer inde fra fissen.  Det er nok ej heller uvæsentligt at få med, at for største parten er der tale om en orgasmelignende tilstand, hvilket næppe opnås ved bare at pisse imedens der dyrkes sex.

De første gange jeg oplevede det, synes jeg også det var fantastisk.  Det er mit indtryk at styrken af orgasmen sjældent kan måle sig med et god klit eller skede-orgasme.  Teknikken er typisk ret voldsom, så for mit vedkommende kan det være  fint lejlighedsvis, lidt ligesom at bruge sexlegetøj, men for mit vedkommende synes jeg det giver mig større nydelse at give kvinden klit-orgasme.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere syntes jeg  at det var vældig frækt, men efter at have boet sammen med en der sprøjtede i et væk,    selv i en alm. missionær, må jeg nok sige at det griseri gider jeg ikke mere........mage til bøvl med håndklæder placeret det rigtige sted og mange gange skift af sengetøj hvis det røg ved siden af, når man egentlig er klar til at sove.

Så nej, ikke mere vand eller hvad det er, til mig....:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

væskerne ikke kommer ud at "tisse-hulet", men at det kommer inde fra fissen.

Øhhh det er ikke korrekt, det kommer ud af tissehulet...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...