Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan kun være enig:-)

 

jeg besøgte hendes sidste gang hun var her og mon ikke jeg svinger forbi og sig hej en af dagene:-)

Redigeret af D@nielKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 timer siden:

Hun er nok min nr 1. Hun holder jo til på Valby snolde fabrik. 

Er det ikke snarere Valby Grønttorv? To meloner for en tier! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972
Gerrard skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke snarere Valby Grønttorv? To meloner for en tier! 

Ahhh... nærmere appelsiner, som jeg lige ser det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
klodshans1972 skrev, 1 time siden:

Ahhh... nærmere appelsiner, som jeg lige ser det ;)

Det eneste minus ved Lara er hendes desværre lidt hårde men smukke appelsiner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
kunforsjov75 skrev, for 6 timer siden:

Er det gfe. Med alt hvad der hører til?

Det er total GFE med skønne tungekys, superfransk længere end din kæreste ville give dig et og en sødme du skal lede længere efter. Selvfølgelig passer hun på dig og knepper med gummie, for hun har mange kærester. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NicklasCD skrev, for 6 timer siden:

Valby b-fabrik er det godt eller skidt? Aldrig været der. Er det diskret? Lejlighed eller klinik/kælder? 

 

Hun ser sprød ud...

Kom sen aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Tackar ödmjukast för denna tråd.

Efter läst McQeens inlägg, klickade jag på länken och fastnade direkt för hennes ögon.

Träffade henne idag, och hon golvade mig fullständigt :wub:...

En timme var för kort tid... skulle kunna stanna flera timmar i hennes sällskap. 

Enda minus var att jag nästan avbokade efter talat med henne i telefon...verkade kylig och ointresserad. Visade sig att det inte var henne jag talat med :roll:.. Sååå glad att jag ej avbokade :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
McQueen skrev, for 55 minutter siden:

Kom sen aften

En go idé.. då kan jag ta dagtimmarna :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 23/10/2018 at 22:29:

Det eneste minus ved Lara er hendes desværre lidt hårde men smukke appelsiner. 

Betyder det, at hendes bryster er hjulpet på vej?

Ellers lyder hun jo fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Wicker skrev, for 6 timer siden:

Betyder det, at hendes bryster er hjulpet på vej?

Ellers lyder hun jo fantastisk

Jeps - men hun er fantastisk og jeg er begyndt at holde meget af hendes bryster, meget smukke men lidt hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Butterholekid -  nogen grund til, at hun nægter at smile den mindste smule på billederne? dårlige tænder ? og- lækkert knald, godt, men hvorfor ? En smule mere info, his det er muligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, den 26/10/2018 at 16:07:

Hi Butterholekid -  nogen grund til, at hun nægter at smile den mindste smule på billederne? dårlige tænder ? og- lækkert knald, godt, men hvorfor ? En smule mere info, his det er muligt..

Ingen problemer med tænder eller mund i det hele taget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lara er bare en dejlig, sød, feminin kvinde. Hun er så blid og sød at man tænker, hvad laver hun dog her. Fik 20 min til 400,- og det er en ren foræring incl et af de bedste øko blows jeg har prøvet. Derefter var det ride ride ranke, så forfra så bagfra og afslutning  på de hårde sillibabser. Dertil kommer kys, hvis man er til det og et smukt ansigt man kun kan blive lidt forelsket i, waau.  

Og nu det negative. 

Besøgte hende igår ved 12 tiden, brug dørhammer, ringeklokker virker ikke, he he og der er to :???: bare så du kan komme hurtigt inden døre da naboerne virker meget sure over denne trafik. En person stod og kiggede surt på mig da jeg parkerede fuldt lovligt, lige over for Bolle fabrikken. Da jeg kom ud 30 min senere havde denne klaphat af rang parkeret sin gamle lortespand, incl trailer, midt på vejen så han spærrede for al trafik, selvfølgelig ved siden af min bil. Lige hvad jeg havde brug for, da jeg altid arbejder under cover på disse opgaver .:-P

Tossen havde bare forladt lortet !  Kunne dog lige klemme mig forbi ved at bruge fortov og skubbe trailer lidt. Men helt ærligt.....

Ydermere har naboerne hængt skilte op med “ video overvågning “ så man føler sig rigtig velkommen. 

Her, dagen efter, kan jeg måske godt forstå naboerne er trætte af denne trafik for med de priser og åbningstider må der komme sindsygt mange kunde, det vidner alt det affald der ligger ved huset også om.  Så smukke Lara ser mig ikke igen, desværre. 

Mvh Moller5 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I og med det ikke er ulovligt at være kunde hos en prostitueret, så skal beboerne på vejen da ikke være efter kunderne. Men det er måske nemmere end at tage en konfrontation med bagmændene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...