Angelina Angel 1766 Skrevet 22. Oktober, 2018 (edited) Tankevækkende og yderst skræmmende artikel! https://www.vice.com/da/article/xw934z/fernanda-fortaeller-om-sin-tid-som-sexslave-i-danmark-broadly Redigeret 22. Oktober, 2018 af Angelina Angel 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 22. Oktober, 2018 Angelina Angel skrev, for 9 minutter siden: Tankevækkende og yderst skræmmende artikel! https://www.vice.com/da/article/xw934z/fernanda-fortaeller-om-sin-tid-som-sexslave-i-danmark-broadly Tak for at dele. Den slags hører vi desværre nok om men yderst velskrevet artikel. Kan kun anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. Oktober, 2018 DK fyr 34 skrev, Lige nu: Tak for at dele. Den slags hører vi desværre nok om men yderst velskrevet artikel. Kan kun anbefales. Jeg syntes det er vigtigt at disse kvinder får en stemme og bliver hørt. Jeg tror mange mænd tager skyklapperne på og skubber det hensides at den kvinde de er sammen med, kan være en del af human trafficking. Tanken giver mig ondt i maven Så du den video længere nede i artiklen? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 22. Oktober, 2018 Angelina Angel skrev, for 16 minutter siden: Jeg syntes det er vigtigt at disse kvinder får en stemme og bliver hørt. Jeg tror mange mænd tager skyklapperne på og skubber det hensides at den kvinde de er sammen med, kan være en del af human trafficking. Tanken giver mig ondt i maven Så du den video længere nede i artiklen? Du har ret og kunne ikke være mere enig. startede den og måtte slukke den igen, men har nu set den til ende...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lottelust Skrevet 22. Oktober, 2018 Skræmmende, virkelig skræmmende. Men alt for mange er ligeglade, bare de får det billigst mulige blow. Jeg får også ondt i maven og håber at det kan være en øjenåbner for nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. Oktober, 2018 (edited) DK fyr 34 skrev, for 16 minutter siden: Du har ret og kunne ikke være mere enig. startede den og måtte slukke den igen, men har nu set den til ende...... Det løb også koldt ned af ryggen på mig, imens jeg så den. Men den sætter virkelig tingene i perspektiv! Redigeret 22. Oktober, 2018 af Angelina Angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. Oktober, 2018 lottelust skrev, for 7 minutter siden: Skræmmende, virkelig skræmmende. Men alt for mange er ligeglade, bare de får det billigst mulige blow. Jeg får også ondt i maven og håber at det kan være en øjenåbner for nogle. Det håber jeg virkelig også ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 22. Oktober, 2018 lottelust skrev, for 20 minutter siden: Skræmmende, virkelig skræmmende. Men alt for mange er ligeglade, bare de får det billigst mulige blow. Jeg får også ondt i maven og håber at det kan være en øjenåbner for nogle. Ja, desværre, man kan se på mange debatter her på siden, at prisen er det afgørende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella-sexy 121 Skrevet 22. Oktober, 2018 Det løber mig koldt ned af ryggen, at læse den slags tanken om ikke at kunne skrige NEJ, ikke blive set som et menneske, men bare være en vare mænd må bruge. jeg græder for de kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 22. Oktober, 2018 Tak for at dele Angelina Angel. Og ja, det er da lige til at få ondt i maven over. Det er jo nærmest umuligt at relatere sig til at leve i sådan en situation, hvor du ingen indflydelse på din egen hverdag har, og bare skal lade dig udnytte døgnet rundt. Trist at der er nogen der kan have så lidt empati for deres medmennesker, at deres egne lyster vægter over alt andet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hej @Angelina Angel Skræmmende læsning. Ja den video var virkelig skræmmende. Hvordan mennesker, der holdes fanget med trusler om det ene og andet overgreb må være ubærlig. At tænke sig, at sidde og vente på, at man bliver voldtaget gang på gang. Og man,kun kan græde og skrige inde i sig selv. Sikke et helvede, at leve i. Dag ud og dag ind. Jeg, er glad for at læse at hun.Har fået en sød kæreste.Og håber de sammen kan bearbejde de store psykiske men. Hvad, kan man så gøre ved det her? For at kunne bekæmpe menneskehandel på sigt er det vigtigt med: at sikre hjælp og tryghed for de mennesker der er blevet handlet til landet. Dette kræver et bredt tilbud både i forhold til behandling af de fysiske og psykiske skader, som de udsatte har. Synes ofte man hører, disse kvinder bliver en form for kriminaliseret og sendt ud af landet. Og så må vi som samfund også i tale sætte at disse kvinder, har brug for en effektiv og hurtig behandling af fremtiden og eventuel opholdstilladelse for de handlede kvinder. Så vi ikke, straffer dem igen. Et andet vigtigt punkt der kan medvirke til, at bekæmpe menneskehandel er, at sætte hårdt ind overfor de bagmænd der sælger mennesker til landet. Dette gøres ved en effektiv opsøgende indsats fra politiets side.fx. Razzia, hvor det ikke er kvinderne der bliver kriminaliseret.Men de hjælpes til, at lægge kortene på bordet.Så de skide bagmænd straffes. Jeg ved at regeringen på et tidspunkt lavede en lov hvor satspuljen skulle hjælpe med flere tiltag.For handlede kvinder. Der foreligger altså faktisk et målrettet og brugbart lovgivnings arbejde. Men der er stadig problemer. Set med mine øjne. Og virker det så overhovedet. ? Og så, skal vi mændmåske også blive meget mere kritisk. Vi har jo læst i anmeldelser herinde før."ja hun virkede stiv som et bræt", "Hun virkede som om, hun ikke kunne lide det", " Hun virkede træt, ja, hun virkede som hun ikke havde lyst" Men de anmeldelser fortsætter så. Ja kommer ikke igen. lorte oplevelse. Men nu,j eg var der kunne jeg ligeså godt tømme mig. Der krummer jeg sku tæer. Og tænk, hvis mænd nogle gange tænkte med andet end pikken. Lyder ofte på mig, at de lige skal retfærdiggøre det de har gjort. Nå det var lige en gang strøtanker God dag til jer herinde. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spongebob 14 Skrevet 22. Oktober, 2018 (edited) Pite skrev, 1 time siden: Ja, desværre, man kan se på mange debatter her på siden, at prisen er det afgørende Prisen betyder selvfølgelig noget for alle. Nogle meget, andre mindre. Men om noget synes jeg netop at anmeldelserne her på siden primært handler om at pigen er glad, imødekommende og kan lide hvad hun laver. Derefter kommer pris mm. Jeg tror, og håber, ikke at nogen handlet kvinde kan/vil behandle kunder med den lyst og overskud fik her kræver. Hvis prisen er altafgørende er der jo ingen grund til at være her. Så kan man bare finde den billigste og ignorere resten Redigeret 22. Oktober, 2018 af spongebob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 22. Oktober, 2018 (edited) Havnebumsen køber til tider 1-1,5 timer sex for 400 kr. Det er sgu billigt og skyldes Pigen elsker at sexe med Havnebumsen. Hun skriver nogengange en lille påmindelse, om hun ikke snart får en tur af Havnepikken igen, hvis det er for længe siden sidst. Når en kvinde kræver 2000-3000 kr for selvsamme, kunne man godt fristes til at tænke, hun slet ikke ønsker sexen siden hun skal have så meget for det. Første afsnit er såmænd sandt nok! Men indlægget skal mest læses som en provokation af den gængse opfattelse “ billig sex er imod hendes vilje” Der er såmænd også Piger i normalpris området og high class segmentet der slet ikke bryder sig om at være sammen med købesex kunderne. Og piger i selvsamme segmenter, hvor pengene ikke udelukkende går til hende Men tilbage til trådstarten. Dæleme en trist historie!!!!! Gid ordensmagten i højere grad gjorde en indsats imod sådanne uhyrligheder Redigeret 22. Oktober, 2018 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Oktober, 2018 Ja sikke en trist historie, derfor jeg udover Thai, vælger dansk, vil sgu ikke rigtigt være en del af et overgreb på en handlet kvinde, eller en ombygget, og thaierne spørger jo selv om jeg har interesse i HE. Bagmændene skulle godt nok rådne længe i fængsel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 26. Oktober, 2018 Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden: Ja sikke en trist historie, derfor jeg udover Thai, vælger dansk, vil sgu ikke rigtigt være en del af et overgreb på en handlet kvinde, eller en ombygget, og thaierne spørger jo selv om jeg har interesse i HE. Det må da være fordi pigerne ser dig iført en pink tangatrusse og en butt plug i popoen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg