Hop til indhold
benomin

Helt ny i thailand...

Recommended Posts

Hey der ude...

Håber i vil hjælpe en ny i thai verdenen. 

Har prøvet lidt forskelligt hjemme i dk, men er lige nu i Thailand. 

 

Vil høre om man “normalt” kan få ekstra på hotellerne. Altså hvis jeg for alm massage om jeg kam regne med at spørge om afslutning? 

Jeg er nu her et par dage i Nakhon Si Thammerat. Og tager et par dage til Bangkok.. efterfølgende..

håber i kan hjælpe med et par gode råd;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
benomin skrev, for 28 minutter siden:

Hey der ude...

Håber i vil hjælpe en ny i thai verdenen. 

Har prøvet lidt forskelligt hjemme i dk, men er lige nu i Thailand. 

 

Vil høre om man “normalt” kan få ekstra på hotellerne. Altså hvis jeg for alm massage om jeg kam regne med at spørge om afslutning? 

Jeg er nu her et par dage i Nakhon Si Thammerat. Og tager et par dage til Bangkok.. efterfølgende..

håber i kan hjælpe med et par gode råd;-)

Har IKKE oplevet at du ville kunne få extra når det er massage der foregår i hotellets regi.....men der er jo masser af muligheder , såsnart du bevæger dig uden for hotellet... ;-)

I BKK finder du massage butikker på hvert gadehjørne og der kan du få det som du ønsker det.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, 1 time siden:

Jeg skulle blive meget overrasket hvis ikke det er muligt at faa ekstra paa hotellet, det har jeg ihverfald selv faaet mange gange :rolleyes:

Mvh

G

Afhænger nok af hvilket hotel og klasse det har..... vil da ikke udelukke at det kan lade sig gøre på nogle , de hoteller jeg bor på tilbyder det ikke , men de har også en lidt højere klasse og jeg ved hvor jeg skal gå hen for at få det jeg søger.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Er eet hotel med fish bowel? Navn please været engang i den by med hotel der havde fish bowel men glemt navnet.

 

pas på med extra på værelset, der er scammere der råber voldtægt og så har man balladen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
benomin skrev, den 22/10/2018 at 09:16:

Vil høre om man “normalt” kan få ekstra på hotellerne. Altså hvis jeg for alm massage om jeg kam regne med at spørge om afslutning? 

Er det fordi du har familien med og det er derfor du ikke kan gå ned om gadehjørnet?
- så ville jeg da slet ikke spørge på hotellet - tænk om hun siger nej - og hun fortæller det til den næste kunde - som kunne være din kone ;-)

Er du derimod alene afsted - er det da bare at besøge en beer bar og invitere en af pigerne med hjem på hotellet, hvor I kan starte med lidt massage - og du har hende hele natten uden forstyrrelser ;-)

Besøger du en alm. massageklinik - så må du lige smigre dig ind og få pigens Line, så du senere kan invitere på overnatning ;-)

(Jeg har stadig kontakt til en rigtig sød massagepige, som skriver hver dag - og at hun savner mig)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
butterfly skrev, den 22/10/2018 at 14:39:

Nå :shock:

Fish bowl er ellers kun x-stra man få der,  evt med lidt massage 

Nej det var meget almindeligt 20 år side  i thailand at have massage piger i "fish bowl" som udførte massage og det kun det! ikke so udbredt længere eller måske helt døet ud måsk i syd stadig nogle steder, derfor spurgte jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok :)

Men fish bowl er udbredt overalt i Thailand idag ,  enhver stor provinsby med respekt for sig selv, har fish bowl, stor eller lille, Thai mænd ( meget endda )  går også på bordel eller fish bowl :D

Idag findes der stadig væk i Bangkok de gamle bordeller, ( a la moteller ) hvor man kører ind og parkerer bilen diskret bag et rødt gardin og smutter op på 1 sal og bum bum osv. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...