Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan se at Nikkis annonce på EG er væk, er hun stoppet??

Hvis hun er (hvilket jeg bestemt ikke håber,) så skal jeg jo finde en ny som jeg kan blive genganger hos. Hvem er ligesom Nikki, sød, glad, pæn og har en lækker lille krop..og som leverer en god FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tur på briksenJeg tjekkede også i formiddags: Annoncen var væk, men Nikki er heldigvis hverken stoppet eller på en lang ferie :biggrin:

@Bananas: Joeh, altså ikke sådan akut krisefremkaldende, men stadig bad news med uvarslet fravær af ukendt varighed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peto skrev, for 15 minutter siden:

@Tur på briksenJeg tjekkede også i formiddags: Annoncen var væk, men Nikki er heldigvis hverken stoppet eller på en lang ferie :biggrin:

@Bananas: Joeh, altså ikke sådan akut krisefremkaldende, men stadig bad news med uvarslet fravær af ukendt varighed ;)

Næste gang hun er sen med at betale sin annonce, burde i blive informerede i forvejen.:P

Jeg er jo meget glad i søde, glade, pæne thaipiger med lækkre små kroppe. Ville jeg kunne lide Nikki, tror du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tur på briksen skrev, for 8 timer siden:

@Bananas, det er jeg ret sikker på at du kan!!!

jeg leder efter en anden (hvis Nikki er optaget), kan du Evt anbefale en som også er ung, sød, petite og fræk?

Sorry mate. Jeg ser pt kun to piger privat. De er begge danskt gift, og det er altså et ævl at få det at fungere med hotel, undskyldninger og det hele....

Ung? Hvor gammel er Nikki omtrent? Tænkte hun i hvert fald var over 40?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...