Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan se at Nikkis annonce på EG er væk, er hun stoppet??

Hvis hun er (hvilket jeg bestemt ikke håber,) så skal jeg jo finde en ny som jeg kan blive genganger hos. Hvem er ligesom Nikki, sød, glad, pæn og har en lækker lille krop..og som leverer en god FP?

Skrevet

Phuua, blev mycket orolig när jag läste 

Allt gott igen:D

Skrevet

:D Det må altså have været nogle af de værste par timer i jeres liv...

Skrevet

@Tur på briksenJeg tjekkede også i formiddags: Annoncen var væk, men Nikki er heldigvis hverken stoppet eller på en lang ferie :biggrin:

@Bananas: Joeh, altså ikke sådan akut krisefremkaldende, men stadig bad news med uvarslet fravær af ukendt varighed ;)

Skrevet
Peto skrev, for 15 minutter siden:

@Tur på briksenJeg tjekkede også i formiddags: Annoncen var væk, men Nikki er heldigvis hverken stoppet eller på en lang ferie :biggrin:

@Bananas: Joeh, altså ikke sådan akut krisefremkaldende, men stadig bad news med uvarslet fravær af ukendt varighed ;)

Næste gang hun er sen med at betale sin annonce, burde i blive informerede i forvejen.:P

Jeg er jo meget glad i søde, glade, pæne thaipiger med lækkre små kroppe. Ville jeg kunne lide Nikki, tror du?

Skrevet
  • Author

@Bananas, det er jeg ret sikker på at du kan!!!

jeg leder efter en anden (hvis Nikki er optaget), kan du Evt anbefale en som også er ung, sød, petite og fræk?

Skrevet
Tur på briksen skrev, for 8 timer siden:

@Bananas, det er jeg ret sikker på at du kan!!!

jeg leder efter en anden (hvis Nikki er optaget), kan du Evt anbefale en som også er ung, sød, petite og fræk?

Sorry mate. Jeg ser pt kun to piger privat. De er begge danskt gift, og det er altså et ævl at få det at fungere med hotel, undskyldninger og det hele....

Ung? Hvor gammel er Nikki omtrent? Tænkte hun i hvert fald var over 40?

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.