Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi slugeren 2 i dag til setup i Birkerød.......

jeg kan kun anbefale og komme forbi næste gang de har et setup....

har læst tråd hvor der bliver skrevet at billeder er fake....og det passer ikk....

billeder i annonce og den kvinde der modtog mig var 100% den samme ....og hun var 100%seiøs og tændt

kan kun sige at det var ikk sidste gang ......smiler stort

med hensyn til annonce skal man lige læse og forstå at....der er 2piger der laver forskellige ting på forskellige adresser....

og fyre hør her.....nogle gange er det også jeres egen skyld hvis i har en dårlig oplevelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere!

 Slugeren1 trick var iøvrigt  at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse.

Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere derude.

Redigeret af Fakebuster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fakebuster skrev, for 24 minutter siden:

Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere!

 Slugeren1 trick var iøvrigt  at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse.

Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere derude.

Okay jeg har lavet en aftale med dem i aften .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fakebuster skrev, for 5 timer siden:

Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere!

 Slugeren1 trick var iøvrigt  at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse.

Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere 

Har besøgt dette par her til aften. Super søde og frække begge to. Hun sutter rigtig godt. Og sluger det hele .og slikke den ren bagefter. Vær opmærksom på at de gør det fordi de tænder på det . De udvælger de fyre de evt vil være sammen med . Så det er ikke nogle sutte fabrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Michael skrev, for 23 timer siden:

Lyder rigtig frækt. Hvad mener du med to piger ? M:)

De er så vidt jeg ved 2 piger, de deler samme annonce. Så nogen gange er der helt andre billeder / ydelser / pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været her https://annoncelight.dk/showad/196519

og det er hende, ikke noget bullshit, hun holder va hun lover! '

Tror bestemt ikke det er hende der var i Helsinge, omend jeg ikke har besøgt hende, mener jeg hun var beskrevet yngre, mere blond og med sin mand nærpå.

Syntes hun havde en superlækker krop for hendes alder, selvfølgeli ikke 25, men alt sad flot og var naturligt og hun kunne li det.

så alt i alt en superfræk oplevelse som jeg sagtens kunne gentage!

stedet var bestemt ikke min smag, men det er jo sekundært ;)

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...