Smedemand 2 Skrevet 18. Oktober, 2018 Var forbi slugeren 2 i dag til setup i Birkerød....... jeg kan kun anbefale og komme forbi næste gang de har et setup.... har læst tråd hvor der bliver skrevet at billeder er fake....og det passer ikk.... billeder i annonce og den kvinde der modtog mig var 100% den samme ....og hun var 100%seiøs og tændt kan kun sige at det var ikk sidste gang ......smiler stort med hensyn til annonce skal man lige læse og forstå at....der er 2piger der laver forskellige ting på forskellige adresser.... og fyre hør her.....nogle gange er det også jeres egen skyld hvis i har en dårlig oplevelse.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 18. Oktober, 2018 (edited) Er det dette link, som du refererer til: https://annoncelight.dk/showad/196519 ? Redigeret 18. Oktober, 2018 af NicklasCD stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedemand 2 Skrevet 18. Oktober, 2018 Ja det er linket..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Michael 3 Skrevet 18. Oktober, 2018 Lyder rigtig frækt. Hvad mener du med to piger ? M:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fakebuster 105 Skrevet 19. Oktober, 2018 (edited) Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere! Slugeren1 trick var iøvrigt at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse. Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere derude. Redigeret 19. Oktober, 2018 af Fakebuster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh ballerup 24 Skrevet 19. Oktober, 2018 Fakebuster skrev, for 24 minutter siden: Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere! Slugeren1 trick var iøvrigt at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse. Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere derude. Okay jeg har lavet en aftale med dem i aften .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh ballerup 24 Skrevet 19. Oktober, 2018 Fakebuster skrev, for 5 timer siden: Hvis denne sluger er lige så ringe som den oprindelige sluger i Helsinge, så kan jeg kun sige bliv væk og spar pengene guttere! Slugeren1 trick var iøvrigt at starte en masse tråde med fake profiler der hele tiden omtalte hende som helt fantastisk. Flere af dem chattede sammen om hvor fantastisk hun var og lokkede dermed os intet anende naive mænd i fælden. Det gennemskuede jeg iøvrigt først da jeg havde været forbi til noget af en skuffelse. Tja der er sku mange smarte måder at fra narre os pengene på, desværre mange flere end der er ærlige oprigtige GPere Har besøgt dette par her til aften. Super søde og frække begge to. Hun sutter rigtig godt. Og sluger det hele .og slikke den ren bagefter. Vær opmærksom på at de gør det fordi de tænder på det . De udvælger de fyre de evt vil være sammen med . Så det er ikke nogle sutte fabrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 19. Oktober, 2018 Mr.Michael skrev, for 23 timer siden: Lyder rigtig frækt. Hvad mener du med to piger ? M:) De er så vidt jeg ved 2 piger, de deler samme annonce. Så nogen gange er der helt andre billeder / ydelser / pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh ballerup 24 Skrevet 19. Oktober, 2018 Ved jeg ikke noget om. Det er et par der gør det af lyst. Og ikke noget bordel. Og billeder passet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 20. Februar, 2019 (edited) har været her https://annoncelight.dk/showad/196519 og det er hende, ikke noget bullshit, hun holder va hun lover! ' Tror bestemt ikke det er hende der var i Helsinge, omend jeg ikke har besøgt hende, mener jeg hun var beskrevet yngre, mere blond og med sin mand nærpå. Syntes hun havde en superlækker krop for hendes alder, selvfølgeli ikke 25, men alt sad flot og var naturligt og hun kunne li det. så alt i alt en superfræk oplevelse som jeg sagtens kunne gentage! stedet var bestemt ikke min smag, men det er jo sekundært Redigeret 20. Februar, 2019 af Rooster Billede fjernet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 192 Skrevet 20. Februar, 2019 Hun skal helt sikkert besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 25. Marts, 2019 er hun stadig aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg