Hop til indhold
Guest Nemtøs

Vred og skuffet

Recommended Posts

Guest Halsø
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

Nem

Du provokerer, og må fortælle dig...din aftale betyder intet for mig, og din evne til at læse må du gerne medbringe til øverste etage på aftalt suttestue.

Nu starter du sådan set med at angrebe hende, så synes nu faktisk nemtøs reaktion er fair nok. Du har skrevet på utrolig mange tråde her til morgen. Allesammen i en belærende og nedladende tone overfor folk. Jeg undre mig over hvad formålet er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Halsø skrev, for 2 timer siden:

Nu starter du sådan set med at angrebe hende, så synes nu faktisk nemtøs reaktion er fair nok. Du har skrevet på utrolig mange tråde her til morgen. Allesammen i en belærende og nedladende tone overfor folk. Jeg undre mig over hvad formålet er.

Jeg havde skrevet et meget langt indlæg...det røg.....Jeg skriver det igen, men forvent kun angreb hvis du vælger det syn. Du kan få medhold i jeg virker hård, men skal vi lige slå fast...at et undren formål eller hvad min ide, må rumme ikke betyder være nedladende- 

Så sætter jeg Balkan Musik på. det opfatter du som nedladende toner, og jeg skal faktisk ikke forklare dig, hvorfor en kvinde med så naive motiver i en branche med penge begår et angreb mod stolthed i skoven. Jeg anfægter hendes naive lyst. Er det ulovligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Halsø skrev, for 3 timer siden:

Du får medhold i jeg angriber Nemtøsen og føler jeg anfægter hende i nedladende tone. JA, det gør jeg og hvad skyldes det problem i det? 

Hvor mange tilfælde af af dine tanker, vil du spørge````Kan jeg opfatte tingene forkert? * Har du låst dig fast på venskab fremfor min stille bekymring? Du må gerne gå i skoven, men hvad tror du din tanke ville være i panik " NEMTØSEN ER IKKE KOMMET HJEM " 

Jeg skriver på alle de tråde jeg lyster, og håber du læser med for du har tydeligt behov for en " jeg var bange hele tiden "MEN VI SUTTER ANDRES TID " find en kravlegård, og jeg mener det seriøst. Du skal aldrig Tolke et angreb som omsorg i din og hendes tydelige skov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en bruger skrev i en anden tråd til @Agetha "Kære Agetha, Du virker en anelse mentalt udfordret her til morgen."

Fordi du har dummet dig og er blevet snuppet af skat, betyder ikke at andre piger også får problemer, da de ikke er så naive som du har været. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Som en bruger skrev i en anden tråd til @Agetha "Kære Agetha, Du virker en anelse mentalt udfordret her til morgen."

Fordi du har dummet dig og er blevet snuppet af skat, betyder ikke at andre piger også får problemer, da de ikke er så naive som du har været. 

Amen, det må snart stå klart at det faktisk er mig der er lille jagt efter. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har haft mit moms -nr og har en kendelse højere klogskab. 

Ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Halsø
Agetha skrev, for 18 minutter siden:

Du får medhold i jeg angriber Nemtøsen og føler jeg anfægter hende i nedladende tone. JA, det gør jeg og hvad skyldes det problem i det? 

Hvor mange tilfælde af af dine tanker, vil du spørge````Kan jeg opfatte tingene forkert? * Har du låst dig fast på venskab fremfor min stille bekymring? Du må gerne gå i skoven, men hvad tror du din tanke ville være i panik " NEMTØSEN ER IKKE KOMMET HJEM " 

Jeg skriver på alle de tråde jeg lyster, og håber du læser med for du har tydeligt behov for en " jeg var bange hele tiden "MEN VI SUTTER ANDRES TID " find en kravlegård, og jeg mener det seriøst. Du skal aldrig Tolke et angreb som omsorg i din og hendes tydelige skov. 

Jeg er sådan enig med dig i at jeg ikke synes Nemtøs burde møde mænd ude i skoven hun ikke kender. Men det er hendes EGET valg og hvis hun havde en god mavefornemmelse synes jeg hun skal følge den.

Det jeg har noget imod er tonen. Der er forskel i mine øjne på at tale nedladende og hvis man f.eks.  havde skrevet i en bekymret/menneskelig tone.

Redigeret af Halsø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Halsø skrev, Lige nu:

Jeg er sådan enig med dig i at jeg ikke synes Nemtøs burde møde mænd ude i skoven hun ikke kender. Men det er hendes EGET valg og hvis hun havde en god mavefornemmelse synes jeg hun skal følge den.

Det jeg har noget imod er tonen. Der er forskel i mine øjne på at tale nedladende og hvis f.eks. havde  havde skrevet i en bekymret/menneskelig tone.

Citat

Glem tonen, hvis hun virkelig kommer til skade.

Undertonerne vil derefter være ubetydelige. Man mødes ikke med fremmede i skoven på den måde, færdig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

det er fint nok at diskutere @Nemtøs' oplevelse og handlinger, det må forventes at det sker, når @Nemtøs smider indlægget op her, men I skal ikke skændes eller blive personlige mere, ellers får det konsekvenser for jer selv, hvis I forsætter

Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Glem tonen, hvis hun virkelig kommer til skade.

Undertonerne vil derefter være ubetydelige. Man mødes ikke med fremmede i skoven på den måde, færdig. 

Godt jeg  ikke  er  "man"

Mine  valg  og  fravalg  er  kun  mit  eget  ansvar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Hør her_

Man var bange hele tiden,

Kan Man skyde min familie.

Kan Man dø af kræft? 

Kan Man bevæge sig med plus 10 kg

Kan MAN dygtiggøre sig " til at spørge " kan MAN blive bedre og kan MAN tænke konstruktivt. Og kaN MAN lytte til andre uden angrebslyst og med MEDMOTIVATION i et ansvar.

Kan MAN ?

Kan MAN vriste guld op af kviksandet eller kan MAN spørge MÅ MAN?

DybtgodnatMAN (D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 5 minutter siden:

Hør her_

Man var bange hele tiden,

Kan Man skyde min familie.

Kan Man dø af kræft? 

Kan Man bevæge sig med plus 10 kg

Kan MAN dygtiggøre sig " til at spørge " kan MAN blive bedre og kan MAN tænke konstruktivt. Og kaN MAN lytte til andre uden angrebslyst og med MEDMOTIVATION i et ansvar.

Kan MAN ?

Kan MAN vriste guld op af kviksandet eller kan MAN spørge MÅ MAN?

DybtgodnatMAN (D)

Vil  du  venligst  lade  være  med  at  spolere  denne  tråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Halsø
Nemtøs skrev, Lige nu:

Vil  du  venligst  lade  være  med  at  spolere  denne  tråd 

tror det er hendes mission. Hun har været inde i flere tråde idag og afsporet den ellers god samtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Halsø skrev, for 2 minutter siden:

tror det er hendes mission. Hun har været inde i flere tråde idag og afsporet den ellers god samtale.

Jeg  har  set det.  

En  sørgelig profil  og  mission 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Jeg  har  set det.  

En  sørgelig profil  og  mission 

Arh for helvede da " maN " man " MAN " EFTER BEHOV

Det faktisk underholdende, men trist alligevel. 

Nemtøs, bare dit profilnavn, du skal tænke over signalværdien og var jeg MAN (d) gav jeg ikke engang hoppe på dig her, der eller i skoven. Du har nogle sørgelige efterlysninger efter kunden brændte dig af i går. Det værste døgn i mit liv, jeg fik ikke suttet pik af - helt ærlig.......havde dit navn værdi og sproget for selvfølgelig vil mænd gerne have pikken dybt i dit svælg.

Du ved, MAN kan rigtig godt tjene penge men vigtigst lysterne kommer mændene efter....MAn fælder nok ikke så mange ædelgran med stjerne på toppen i skoven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Halsø
Agetha skrev, for 14 minutter siden:

Arh for helvede da " maN " man " MAN " EFTER BEHOV

Det faktisk underholdende, men trist alligevel. 

Nemtøs, bare dit profilnavn, du skal tænke over signalværdien og var jeg MAN (d) gav jeg ikke engang hoppe på dig her, der eller i skoven. Du har nogle sørgelige efterlysninger efter kunden brændte dig af i går. Det værste døgn i mit liv, jeg fik ikke suttet pik af - helt ærlig.......havde dit navn værdi og sproget for selvfølgelig vil mænd gerne have pikken dybt i dit svælg.

Du ved, MAN kan rigtig godt tjene penge men vigtigst lysterne kommer mændene efter....MAn fælder nok ikke så mange ædelgran med stjerne på toppen i skoven.

Jeg tænker det er på tide at moderator træder ind! Jeg synes du går langt over grænsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Halsø skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tænker det er på tide at moderator træder ind! Jeg synes du går langt over grænsen!

Uddyb, gerne.

Hvad nytter din grænsefulde adfærd uden forklaring på grænselandet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

jeg skrev at man skulle droppe det personlige, @Agetha kan ikke længere skrive i denne tråd

Det synes jeg er heltt forkert, jeg skriver faktisk bare mine svar til tråden., men det passer ikke ind i boxen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Halsø
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Uddyb, gerne.

Hvad nytter din grænsefulde adfærd uden forklaring på grænselandet? 

Jeg tror egentlig bare jeg vælger ikke at fodre trolden mere i håb om at den finder en anden bro at gemme sig under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 22 minutter siden:

jeg skrev at man skulle droppe det personlige, @Agetha kan ikke længere skrive i denne tråd

Er det ikke person angreb, at kalde en "en sørgelig profil"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Afsporing start) Jeg føler mig altid temmelig godt underholdt når @Agetha har taget krigsmalingen på. Ikke fordi jeg fatter en skid af hvad der bliver skrevet. Men det lyder skægt. Jeg savner også ham der skrev skønne lange anmeldelser uden punktummer og kommaer. Fortalte i lange beretninger om hvordan han gav bedstemødres arvesmykker mm. væk til udvalgte piger. Kan ikke huske hans navn. Hold kæft hvor var det sjov læsning :) (Afsporing slut)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg savner også ham der skrev skønne lange anmeldelser uden punktummer og kommaer. Fortalte i lange beretninger om hvordan han gav bedstemødres arvesmykker mm. væk til udvalgte piger. Kan ikke huske hans navn. Hold kæft hvor var det sjov læsning :) (Afsporing slut)

@Luilei12 (fundet i gemmerne). Du skal vide jeg savner dine fantastiske indlæg. (Så...nu ikke flere afsporinger...)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest trille8700

uha den er træls jeg er også kørt forgæves nogle gange

Jeg har valgt at skal jeg køre over 15 km, så må de mobilpay mig 200 kr

på forhånd for og vise de er seriøse, det virker rent faktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line

JEG VENDER LIGE BØTTEN :ph34r:

Hvorfor er det altid kvinden der risikerer at blive offer ?

Vil våge den påstand at vi friske kvinder til tider er det "slemme sexmonster" der både får vores fantasier opfyldt + får cash for det......

Hvem siger NEMTØS ik kan forsvare sig selv ?

Nemtøs er fræk og rapkæftet.....hun er sig selv- og i min optik nyder hun det. 

Der skal være plads til os alle og vores forskelligheder- ellers bliver det hele da for meget leverposteg. LEVERPOSTEG ER DA GODT- MEN HØJT BELAGT PATÉ ER BARE MERE DELIKAT.

God søndag kære eroguidere:D

Screenshot_20181021-112719_Google.jpg

Screenshot_20181021-112917_Google.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...