Hop til indhold
Guest 30sweety30

Spøgsmål til mændene

Recommended Posts

Guest 30sweety30

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid svært, men hvis dit mobilpay visser dit rigtige navn, er du så ikke lige vidt.

hvis du derimod kun laver aftaler med kunder over SMS , der visser hvem de er, mener jeg ikke du behøver et forskud.

Så forskud til dem du ikke kan finde på kraks ca 200kr det ville jeg gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
30sweety30 skrev, for 8 minutter siden:

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:-)

Personligt ville jeg sikre mig en form for sikkerhed selv så. Der er virkelig mange der prøver at snyde på den måde der! Jeg har skrevet med en SD fra AAlestrup og ved hvem hun er og hun snød mig på den måde! Så ville sikkert sige nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg forstår udmærket, at du gerne vil have sikkerhed for fremmøde og business, men ligesom der er mænd, der ikke holder deres del af aftalen og bliver væk, så er der også en del snyd med forudbetaling. Det er bl.a. derfor, at Annoncelight advarer mod forudbetaling.

Personligt ville jeg aldrig acceptere at sende depositum via Mobilepay, hvis jeg ikke kendte den pågældende pige og havde tillid. Til gengæld har jeg de få gange, hvor jeg har fået brug for at ændre en aftale eller aflyse, gjort det i god tid. 

Som eventuel kunde, vil jeg også gerne have sikkerhed for en række faktuelle ting, når jeg bestiller kvindeligt selskab: Ægte og retvisende fotos, ingen snyd med alder og vægt etc. Jeg accepterer, at det kan jeg ikke få og lever med risikoen for at møde noget helt andet end dét, jeg havde forestillet mig. Hvis jeg kunne få garanti for ægthed, fotos mm. , ville jeg måske accepterer depositum.

Men du kan jo prøve dig frem og se, om du kan få potentielle kunder til at lægge depositum.

Redigeret af allo-allo
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
30sweety30 skrev, for 10 minutter siden:

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:-)

Hejsa, jeg vil sige, at forlangte en pige penge på forskud så takkede jeg nej tak og fandt en anden, måske hvis jeg havde besøgt dig et par gange og var sikker på dig... men ellers ikke... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
30sweety30 skrev, for 7 minutter siden:

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:

Forudbetaling er et rødt flag i min bog og for de flestes vedkommende et stort no-go.

Hvis du er bange for at give adressen ud kan du sige at kunden skal køre til en anden adresse (i nærheden og som du kan se fra dit hjem) når de er fremme kan de skrive og få den endelige adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
30sweety30 skrev, for 14 minutter siden:

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:-)

Men husk!! Du har også selv engang lavet aftale på sugardaters.dk og ikke holdt den! Dit svar dengang var at du ikke havde været inde på siden siden vi lavede aftalen!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligeså snart der nævnes noget om forudbetlaing lukker jeg annonce og glemmer alt om den.

Men hvorfor samme spørgsmål i en anden tråd her.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Jeg har alle dage benyttet mig at kunden skal stå et stykke væk fra min adresse og så snart jeg kan se ham, så guider jeg ham over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
30sweety30 skrev, for 36 minutter siden:

Hej 

Jeg har et spøgsmål. 

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Hvad ville jeres tanker være hvis jeg skrev det?

Her tænker jeg på alle de fake mænd der bare spilder ens tid og ikke dukker op. Hvilket er lidt træls hvis de allerede har fået ens adresse:-)

Er du virkelig thai ;) – du har lagt tråden under thai forum :)

Anyway – som andre skriver er forudbetaling no-go – alt for mange er blevet snydt i den forbindelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
babylon5 skrev, for 5 minutter siden:

Er du virkelig thai ;) – du har lagt tråden under thai forum :)

Anyway – som andre skriver er forudbetaling no-go – alt for mange er blevet snydt i den forbindelse

Ja det var en fejl men ved ikke hvordan jeg sletter den igen:-D men tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
30sweety30 skrev, for 2 minutter siden:

Ja det var en fejl men ved ikke hvordan jeg sletter den igen:-D men tak for svar

klik på "rapporter indlæg" foroven til højre – jeg har lige gjort det for dig :)

Redigeret af babylon5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
ViborgMand skrev, for 32 minutter siden:

Men husk!! Du har også selv engang lavet aftale på sugardaters.dk og ikke holdt den! Dit svar dengang var at du ikke havde været inde på siden siden vi lavede aftalen!!!!

Hmm sådan husker jeg det så ikke. Men anyway det er en privat sag mellem os og meget lang tid siden. Vi snakkede osse om det osv. 

Jeg overholder mine aftaler. Det har jeg gjort længe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
babylon5 skrev, for 1 minut siden:

klik på "rapporter indlæg" foroven til højre – jeg har lige gjort det for dig :)

Er den slettet så:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
30sweety30 skrev, for 1 minut siden:

Er den slettet så:-)

ikke endnu – dem som gør det skal lige se de det og reagere ;) – der går måske lidt tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
AalborgLook skrev, for 35 minutter siden:

Ligeså snart der nævnes noget om forudbetlaing lukker jeg annonce og glemmer alt om den.

Men hvorfor samme spørgsmål i en anden tråd her.

Fordi jeg skrev i det forkerte forum og kan ikke slette det hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
30sweety30 skrev, for 55 minutter siden:

Hvis man sælger sig selv privat i eget hjem. Kan man så være bekendt at sige til folk der vil book en aftale at de skal sende et depositum beløb på mobilpay inden de får adressen?

Det er “no go” her fra :wacko:

Kh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
SkovNymfen skrev, 1 time siden:

Jeg har alle dage benyttet mig at kunden skal stå et stykke væk fra min adresse og så snart jeg kan se ham, så guider jeg ham over.

Der ville jeg springe fra - kan godt forstå behovet, men personligt nægter jeg at lege marco polo over telefonen.

Forudbetaling er fint hvis jeg kendte hende godt, 1. gang er et kæmpe no-go, selv om jeg også her godt kan forstå behovet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forudbetaling dur ikke. Der har været så mange beretninger herinde om folk, der har betalt forud, og så har pigen kappet forbindelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...