Hop til indhold
Guest Sweex

Når din ynglings gp endelig er tilbage fra ferie.

Recommended Posts

kanonkongen skrev, for 15 minutter siden:

.... Men mere der er 5 kg.Haletudser der vil ud. :shock:

Det tror da Fanden, hvis de har været indespærret i mørket i tre uger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Hvis ikke det havde være for #Metoo-bevægelsen, så ville jeg kalde hendes opførsel et udtryk for en krænkelsesparathedsreaktion, der er helt ude af proportioner.

Men sådan er det jo ikke tilladt at sige i dag, så i stedet må man jo udvise en vis sympati med begge parter. Her havde hun lige glædet sig til en ordentlig omgang god saftig lykkebringende ekstaseopbyggende orgasmeopfyldende oplevelse, og han havde glædet sig til præcist det samme. Hvem der så er skyld i, at det gik galt kan vi få nogle psykologer til at komme med analyser af, men én ting er sikkert, der er fejl på begge sider :)

GODT NYTÅR - og ham der fik da skudt raketten af uden den sådan rigtigt forlod afskydningsrampen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Det sker s'gu også hele tiden for mig sammen med min ynglings GP. Men modsat kvinden i videoen, så har hun vendt det til noget positivt.

Relateret billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 2/1/2019 at 22:08:

Laura holder stadig ferie...

@Monster skriver at hun er stoppet fuldstændigt i branchen og vil skabe sig et nyt liv.

" Jeg har talt/skrevet med Livlige Laura, og kan oplyse at hun er helt stoppet." skriver han.

 

:(

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...