Hop til indhold
Morgenkaffe

Første (og sidste) besøg hos en GP

Recommended Posts

Hej,

Kort baggrundshistorie:

Jeg er i starten af 30’erne og har en kæreste.. vores sexliv er ikke specielt godt, og jeg har derfor haft overvejet et besøg hos en GP..

det gjorde jeg så for et par dage siden, og det var virkelig en mærkelig oplevelse.. jeg var nervøs og det var ekstremt kantet fra min side.. det fornemmede hun godt og gjorde sit bedste for at jeg følte mig tilpas.

hun begyndte at give mig et BJ og red mig derefter til jeg kom (det tog ikke længe)

bagefter havde jeg så mærkelig en følelse..  hun spurgte om jeg ikke ville have mere, når nu jeghavde betalt, men jeg endte med at gå..

nu er dette forum måske ikke det rigtige sted, men har sku brug for et par råd..

Jeg har sygt dårlig samvittighed overfor min kæreste.. elsker hende højt, men vores sexliv har været lort igennem en periode af forskellige årsager..

kommer man over dårlig samvittighed over den slags? Har helt sikkert konstateret at det ikke er noget for mig..

er ikke ude på at dømme andre med måden jeg skriver på, men har sindssygt dårlig samvittighed..

lige et tillægsspørgsmål:

det korte BJ hun gav mig var uden kondom.. er vi enige om man lige skal tjekkes for at være helt sikker?? Er det noget at være nervøs over?? Tænkte ikke over det i øjeblikket

beklager jeg lyder som en fra femina, men er vi enige om at man bare holder sin kæft med den slags overfor damen?

Redigeret af Morgenkaffe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget shældent at man bliver syg af bj. 

Bare rolig, vi er mange der har været hvor du er med dine følelser. Alle er nervøse første gang, men har man kone/kæreste er det sikkert lidt værre. Du kan glæde dig med at dette handler ikke om følelser, men om sex. Du elsker sikkert stadig din kæreste. 

For alt i verden, hvis du afgjort ikke skal mere, så hold det for dig selv. 

Held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Morgenkaffe.

Først din angst for at blive syg:  Hvis hun har smitet dig med BJ, så har du jo været meget uheldigt. Men man kan jo ikke udelukke at det er teoretisk muligt.

Derfor skal du lade dig teste - det kan du få gjort anonymt. Det råder jeg dig til - mest for at komme af med den ubekendte faktor. Og du har nok ikke noget at frygte

Den dårlige samvittighed:

Det er jo svært for andre at gøre noget ved for andre, men lad mig skrive lidt og håbe du kan bruge det til noget.

Først vil jeg sige at jeg synes det er godt du har prøvet.  Det havde du jo lyst til - fordi dit sexliv ikke er godt.

Så synes jeg det er rigtig flot af dig at du er så afklaret, Du ved at du ikke har lyst til det igen. Og det er jo helt OK. Det er kun dig,  der kan vurdere hvad der er rigtigt der.

Den dårlige samvittighed tror jeg fortager dig - med mindre du virkelig dyrker den! Og det synes  jeg ikke du skal. Det er livet ikke værd!!!

Jeg synes du skal fokusere på:

- Der er ikke sket noget

- DU gjorde det fordi du havde lyst - og fordi sexlivet ikke fungerer. Som et forsøg. Og at det ikke fungerer er jo ikke KUN din skyld!

Jeg tror bestemt ikke det er godt for et godt samliv at du besøger GP -( men det bliver heller ikke nødvendigvis dårligere af det. Men jo naturligvis bedst hvis I fælles får gang i det igen. Og det er en fælles opgave, men initiativet skal jo komme fra en - og det er du sikkert klar til nu!

Og lad nu IKKE din dårlige samvittighed få dig til at sige noget! DET løser INTET. Og vil bare ødelægge! 

NYD at du har fået en ny erfaring du kan bruge til noget. Og brug det så til at komme videre - med jeres sexliv.

Forsøg om du ikke kan finde noget godt du har fået ud af det...  f.eks at du er blevet klogere! Og bliv glad for at du så gjorde det!!! Det vil hjælpe dig over den dårlige samvittighed.

Og så er det til at forføre konen...

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de hurtige svar. Det hjælper når man ligger og spekulerer..

i har selvfølgelig indlysende ret omkring at tie stille.. kan godt se at det ikke vil løse noget som helst, men kun gøre hende unødvendigt ked af det..

Som i også skiver er det bare sex og ikke følelser. Fik tværtimod bekræftet at jeg elsker hende meget højt når jeg får det sådan her, efter sådan en episode..

Går med dit råd PH og bruger kræfterne (og pengene ;)) på at forføre konen fra nu af.. 

fedt at i lige ville bruge et par minutter på mig - TAK :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Morgenkaffe

Jeg har været i en meget lignende situation som dig.

I mit ægteskab fungerer vores sexliv også meget dårligt.

Blandt andet derfor besøger jeg en glædespige i ny og næ.

For mig er det et tiltrængt frirum i en hektisk hverdag både på job og derhjemme.

Første gang jeg besøgte en glædespige så havde jeg ligesom dig en mega dårlig samvittighed og jeg var sikker på at jeg havde fået en sygdom med hjem - selvom det var sikker sex. Det havde jeg jo nærmest fortjent. Jeg havde også overvejelser om jeg skulle sige det til min kone eller en god ven. 

Jeg blev testet helt som det foreslås i tråden for at være sikker. Og der var absolut ingen ting. Men så kunne jeg parkere disse tanker.

Jeg blev testet på en klinik for kønssygdomme. Det er anonymt. Men det står altså i min journal på sundhed.dk. Du skal også lige være forberedt på at de spørger dig, hvorfor du gerne vil testes og hvem du har været sammen med (om du har været sammen med en pige i byen eller en professionel pige). Det var jeg slet ikke forberedt på - og det var ubehageligt. Jeg følger det som et krydsforhør. Derfor hav lige en historie klar. For eksempel at du blev fuld og fik oral sex i byen af en pige du ikke kendte.

I dag har jeg slet ikke den dårlige samvittighed mere og jeg føler heller ikke trang til at dele mine oplevelser med andre. Og slet ikke min kone.

Er jeg hende utro? Ja bestemt - men jeg tænker det redder vores ægteskab og jeg har pt heller ikke haft en affære, hvor der er følelser og kærlighed involveret. Når jeg har besøgt en glædespige, så kommer jeg hjem med ny energi. Det giver mig et kick!

Så mit råd til dig er:

- Bliv testet for at du kan parkere disse tanker

- Sæt ind på at få lidt romantik i dit forhold

- Lad vær med at sige det til nogle. Men brug dette forum her

- Tænk at det var fedt at du fik det prøvet, og det ikke var noget for dig

Endeligt er alle besøg hos glædespigerne forskellige. Hvis du føler dette behov igen kan du for eksempel få en tantra massage. Her vil der ofte ikke være udløsning - og det vil eventuelt opfylde dit behov. Jeg har ihvertfald haft nogle gode oplevelser med dette.

Hilsen

Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke tjekkes, det er fint du har dårlig samvittighed men tag det nu lige rolig.  

Du har ikke gjort noget vi ikke allesammen her har gjort, hvis det ikke var noget for dig gør du det bare ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75

Som de andre skriver er risikoen for at få en kønssygdom ved blowjob ret lille. Tag en test, så du kan få ro i sindet. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hans, tusind tak for dit uddybende svar! Historien er jo fuldstændig den samme som min.. jeg har rigtig mange ting igang, og har derfor i en længere periode ikke involveret mig nok i vores forhold. Omvendt har kæresten yderst sjældent lagt op til sex og intimitet, (kommer kun fra min side) og derfor er det nok kørt lidt skævt.. der er nok stor forskel på hvordan mænd og kvinder har det med manglende sex i et forhold, men har virkelig kunne mærke et behov for at blive bekræftet og udleve en fantasi ved at være sammen med en GP.. som jeg har skrevet blev jeg nok bekræftet i, at det ikke var det rigtige for mig.. synes dog det er fedt at du kan balancere det, og at det måske tilmed er med til at “redde” dit forhold i en hektisk hverdag..

tantramassage vil jeg klart overveje, hvis et behov igen skulle opstå. Tak for heads up..

Mand34 + mester, tak for jeres svar - det bekræfter mig i at jeg ikke behøver føle “skam” over situationen.. tænker jeg bliver tjekket, bare for at gå med livrem og seler..

bliver nød til lige at kommentere, at jeg synes det er fantastisk at folk på dette forum giver sig tid til at svare på et indlæg som mit.. for at være helt ærlig troede jeg det ville blive latterliggjort, men den tanke er blevet gjort til skamme.. mine tanker og samvittighed har det allerede langt bedre i dag, efter jeres indlæg.. Så tusind tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Morgenkaffe, 

Ja, du har jo allerede fået mange gode og fornuftige ord med på vejen, men jeg vil også lige give mit besyv med:

Jeg var selv en 100% tro ægtemand gennem mere end 25 år, da jeg også stod i en situation hvor sexlivet med min elskede kone, af forskellige årsager lod meget tilbage at ønske. Jeg valgte efter moden overvejelse at besøge en GP og var forberedt på at jeg ville rammes af alverdens skuffelse, bondefangeri og dårlig samvittighed overfor både kone, GP (som sikkert var en stakkel) og mig selv. Det skete IKKE - det blev en god og fræk oplevelse, som jeg var lidt høj på i dagene efter. Ansporet heraf, besøgte jeg en lille håndfuld GP'er i de følgende måneder, men selvom jeg udsøgte mig nogle virkelig skønne og velanskrevne piger, blev oplevelsen gradvist "fladere", indtil jeg erkendte overfor mig selv, at for mig er selv "sløj sex" MED følelser involveret, langt mere interessant end "supersex" UDEN følelser. Jeg oplevede også ret hurtigt at jeg ikke rigtig tændte og kunne mobilisere den liderlighed, som gør sex til SEX, efter at nyhedens interesse var ovre. 

Hvor efterlader det så mig i dag? : Tjaa, i min egen optik, har jeg gjort mig den erfaring at græsset IKKE er grønnere på den anden side, altså behøver jeg ikke at bekymre mig om alt det jeg evt går glip af. Jeg kommer IKKE til at sidde som 80 årlig og fortryde at jeg aldrig fik "vinget dén pind af".

Til gengæld har jeg erfaret at det er herhjemme at kræfterne skal sættes ind, hvis jeg skal have et sex liv med indhold, saft og kraft. Dét prøver jeg/vi så at gøre noget ved. 

Dårlig samvittighed? Njaa - isoleret set er det måske et tillidsbrud - MEN, hvis det har bibragt mig dén erkendelse, at jeg bør investere mig selv i min elskede, i stedet for at skue ud over horisonterne efter noget andet og bedre, synes jeg sgu' ikke at jeg vil gå og banke mig selv i hovedet over det! 

Og sådan er det jo med livserfaringer i det hele taget: det er summen af alle de dumheder (såvel som  “klogheder ") vi har begået, som har bragt os til det erkendelsesniveau vi er på idag (hvorend det måtte ligge ;-)

Hvad laver jeg så her på EG idag? Tjaa, jeg er stadig lidt nysgerrigt anlagt, indimellem - som nu fx - er der nogle rigtig gode og interessante tråde at følge - og ja, det sker stadig at der en gang massage som udvikler sig lidt saftigt - og så må det være sådan. 

Så: No regrets, man er kun en mand og perfektion må vi overlade til det guddommelige (herunder kvinden?! ;-)

Alt godt fra C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil starte ned to citater af Søren Kirkegaard:

”Livet skal forstås baglæns, men leves forlæns”

”Jeg vil hellere fortryde, hvad jeg har gjort, end hvad jeg ikke har gjort”

Du skriver, at jeres sexliv ikke er specielt godt. Set i lyset af din dårlige samvittighed over dit besøg hos en GP, burde du have sat dig med kæresten og italesat problemet. Det kan (skal) du stadig gøre. Det kan jo være, at hun har drømme om noget, der kan tænde hende. Du har sikkert også dine fantasier. Det er nok ikke klogt at komme med de mest tabubelagte først, så hvis du har fantasi om rollespil i den retning, så start med de mere “uskyldige” fantasier. For at sikre den gode stemning, kunne I tage på en romantisk weekend eller noget andet, der kan give den rette stemning.

Min egen første gang ligger ca. 30 år tilbage. Jeg havde en drøm, som jeg ikke følte, jeg kunne dele med min kone. Det blev så ikke den store oplevelse, hvilket der er flere grunde til. En enkelt gang mere ikke så længe efter, for at opleve en gang spansk mellem virkeligt store bryster. Siden gik det mange år, min kone og jeg havde brug for mere frihed, så vi flyttede fra hinanden og er siden blevet skilt. Jeg har været på mange besøg hos GP’er. So oftest for at lege rollelege. Jeg har mine favoritter, men desværre sker det (alt for tit), at de stopper, så jeg må lede igen.

jeg håber, du kan bruge mit input til noget - om ikke andet så til at komme over din dårlige samvittighed og få talt med kæresten om jeres sexliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morgenkaffe skrev, for 3 timer siden:

Hans, tusind tak for dit uddybende svar! Historien er jo fuldstændig den samme som min.. jeg har rigtig mange ting igang, og har derfor i en længere periode ikke involveret mig nok i vores forhold. Omvendt har kæresten yderst sjældent lagt op til sex og intimitet, (kommer kun fra min side) og derfor er det nok kørt lidt skævt.. der er nok stor forskel på hvordan mænd og kvinder har det med manglende sex i et forhold, men har virkelig kunne mærke et behov for at blive bekræftet og udleve en fantasi ved at være sammen med en GP.. som jeg har skrevet blev jeg nok bekræftet i, at det ikke var det rigtige for mig.. synes dog det er fedt at du kan balancere det, og at det måske tilmed er med til at “redde” dit forhold i en hektisk hverdag..

tantramassage vil jeg klart overveje, hvis et behov igen skulle opstå. Tak for heads up..

Mand34 + mester, tak for jeres svar - det bekræfter mig i at jeg ikke behøver føle “skam” over situationen.. tænker jeg bliver tjekket, bare for at gå med livrem og seler..

bliver nød til lige at kommentere, at jeg synes det er fantastisk at folk på dette forum giver sig tid til at svare på et indlæg som mit.. for at være helt ærlig troede jeg det ville blive latterliggjort, men den tanke er blevet gjort til skamme.. mine tanker og samvittighed har det allerede langt bedre i dag, efter jeres indlæg.. Så tusind tak!

Det lyder lidt som om at det er dig (og dig alene) der skal være den drivende kraft i jeres sexliv og at det generer dig. Har du prøvet at tale med din kæreste omkring hvordan du har det med det? Hvis hun også elsker dig, så vil hun tage det seriøst, og måske forklare hvorfor det er at hun er mindre tilbøjelig til at tage initiativ og så kan I måske sammen finde frem til hvad problemet er og hvad I kan gøre ved det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder terapeutisk, men dårlig samvittigheden kan bruges ret konstruktivt, ligesom en krise er en god mulighed for at opnå nyt klarsyn. Hellere en periodisk konflik som kræver handling, end et passivt liv uden læring.

Når jeg har besøgt GP så har jeg altid betragtet det som en særlig indfriede social aktivitet. Et supplement mod større lykkefølelse og flere erfaringer i livet. Aldrig som en erstatning for noget jeg manglede.

Måske er det også dér skoen trykker. At vælge at gå til GP fordi sexlivet i parforholdet er dårligt, lyder som et problematisk udgangspunkt hvis man skal få ro i maven.  Find balancen i parforholdet, og måske - måske ikke - opstår lysten til sex med en anden senere, med et bedre incitament .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Man kommer længst med ærlighed og kommunikation.
Havde en lang periode tørken med min livspartner og det endte ud med at jeg sagde til hende at nu var det sådan at jeg elskede hende men at der skulle ske noget med vores sexliv, også hvis det betød at jeg skulle udenfor huset. Det var hun sådan set afklaret med... men da jeg så begyndte at se en anden kvinde og fik min selvtillid tilbage, var hun pludselig  noget mere motiveret til at komme i gang, så det går faktisk meget godt lige for tiden... egentlig bedre end da vi var nygifte.
Hun ved godt jeg tager på andre restauranter en gang imellem - hun har et stressfuld arbejde og har ikke altid lige overskud til det jeg vil og man skal ikke overlaste vognen - men det går meget godt for os nu. Og jeg har egentlig ikke det helt stor lyst til at spise ud ret ofte og når jeg gør, skal det være noget helt særligt. Jeg må ikke se andre end "fagfolk" og blev nødt til at slå op med min sugarbabe, men bare det at hun forstod at jeg var eftertragtet, gjorde noget af en forskel i vores parliv.
For mig er det blevet interessant at besøge piger som jeg "danser" meget godt med, uden at der skal være mere end det... Jeg får ting ud af mit system som gør jeg er en del nemmere at bo sammen med og er blevet en noget bedre husbond end jeg var før, fordi jeg har meget mere overskud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Mester75 skrev, den 17/10/2018 at 08:22:

Som de andre skriver er risikoen for at få en kønssygdom ved blowjob ret lille. Tag en test, så du kan få ro i sindet. 

Jeg synes det useriøst ikke at følge udviklingen og videnskab, naturvidensskab, og fagfolk og især når man hælder til blowjob udgør en lille risiko for smitterisiko.

CHLAMYDIA TRACHOMATIS

Klamydia kan ikke smitte fra munden - kun fra pikken, skeden eller endetarmen. Men det kan godt smitte til munden, hvis du fx giver ubeskyttet oralsex til en klamydiasmittet.

mitten kan fx  også ske, når man rører ved den andens kønsorganer og bagefter ved sine egne. Eller hvis man bruger det samme sexlegetøj, fx. en dildo, på først den ene og så den anden.

Klamydia kan smitte ved sex mellem en mand og en kvinde, ved sex mellem to mænd eller to kvinder. Selvfølgelig også, hvis I er mere end to personer.

Du kan beskytte dig sådan her ved forskellige slags sex:

• Kondomer  - du kan bruge dem til oralsex og ved samleje i skeden eller endetarmen samt på sexlegetøj.
  • Handsker - du kan bruge dem ved berøring af skeden, pikken eller endetarmen.
  • Slikkelapper - du kan bruge dem ved oralsex i skeden eller endetarmsåbningen.
  •  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Morgenkaffe, og helt ærligt....

Det godt du har dårlig samvittighed...det jo først i den situation du tænker dig om..."hvad fik jeg lige lavet her " 

Du kan ikke bruge den til noget siger mange...men, tænk.tænk.og tænk dig ekstra om. Selvfølgelig kan du bruge din dårlige samvittighed til meget. Du kan starte med, at teste dig inden du går i seng med din højt elskede kvinde for hende respekterer du i den dårlige samvittighed, så knaldet der fik dig på kærlighedsporten igen, vil selvfølgelig tale til din rene samvittighed i næste elskovsrede med hende. <Uden omsvøb> det fortjener sand samvittighed - og ren :-)

Held og lykke med ægteskabet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75

@Agetha jeg skriver jo også ret lille. Ikke at man ikke kan blive smittet. Risikoen for at man har fået noget ifm. et blowjob er lille, men den er der. Derfor opfordrer jeg også OP til at få en test. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line

Kære Morgenkaffe

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte min egen læge og forklare at du har været utro. 

Din læge har tavshedspligt, hvorfor du trygt kan tale med denne. Bed om at blive testet for diverse kønssygdomme- eller alternativt sig du har været sammen med en der er positiv for klamydia og få azithromycin som engangsordination. 

Herregud....op mod 85 % samlevende er utro....så du er bestemt ikke alene.

Tværtimod er du ganske normal. Fra naturens side er det altså ganske normalt at "parre sig" når muligheden opstår. 

Det er samfundets normer/værdier der plager dig.

Jeg er lidt nysgerrig- og håber du vil svare på mit spørgsmål. Hvis nu din kæreste tillod at du fik sex ude....ville du så gøre det ?

Knus Line.

Ps. Bekend endelig ikke kulør overfor din kæreste.

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Slemme Line skrev, for 35 minutter siden:

Kære Morgenkaffe

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte min egen læge og forklare at du har været utro. 

Din læge har tavshedspligt, hvorfor du trygt kan tale med denne. Bed om at blive testet for diverse kønssygdomme- eller alternativt sig du har været sammen med en der er positiv for klamydia og få azithromycin som engangsordination. 

Herregud....op mod 85 % samlevende er utro....så du er bestemt ikke alene.

Tværtimod er du ganske normal. Fra naturens side er det altså ganske normalt at "parre sig" når muligheden opstår. 

Det er samfundets normer/værdier der plager dig.

Jeg er lidt nysgerrig- og håber du vil svare på mit spørgsmål. Hvis nu din kæreste tillod at du fik sex ude....ville du så gøre det ?

Knus Line.

Ps. Bekend endelig ikke kulør overfor din kæreste.

Du skal da ikke tage piller for sjov selvom de er ganske harmløse og faktisk kan bestilles på nettet udenom lægen så vil jeg fraråde det råd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Agetha skrev, for 15 minutter siden:

Du skal da ikke tage piller for sjov selvom de er ganske harmløse og faktisk kan bestilles på nettet udenom lægen så vil jeg fraråde det råd. 

Jeg opfordrede heller ik til at MK skulle tage piller for sjov.

Jeg prøvede at hjælpe ham med hans problem uden det skulle koste ham for dyrt.

Smitterisikoen er i min optik heller ikke hans største problem. 

Hans største problem er at han ikke får sex....jeg håber ved gud han får det løst. Enten ved at komme igang med kæresten eller ved at få styr på hans samvittighed.

Ps - som enhver anden antibiotika kan der være bivirkninger. De er sgu ik altid harmløse....

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Slemme Line skrev, for 7 minutter siden:

Jeg opfordrede heller ik til at MK skulle tage piller for sjov.

Jeg prøvede at hjælpe ham med hans problem uden det skulle koste ham for dyrt.

Smitterisikoen er i min optik heller ikke hans største problem. 

Hans største problem er at han ikke får sex....jeg håber ved gud han får det løst. Enten ved at komme igang med kæresten eller ved at få styr på hans samvittighed.

Ok, unødvendig medicin er nemlig ikke vejen frem :-)

Han er i 30'erne og åbenlyst præget af dårlig samvittighed. Kæresten må betyde noget for ham, men ikke nok til at han kæmpede i elskovs eller kneppesengen med hende, så jeg håber ved Gud også hun finder en bedre kæreste og sexpartner.

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej morgenkaffe.

Test

Tænk

Tal

Se at få den test hos lægen formentligt en blodprøve, jeg tror ikke du er smittet, GP erne er sgu meget sex hygiejniske :) 

Tænk så lidt over årsagen til at du besøgte en GP og hvorfor sexlivet er i stampe mellem jer, der skal altså to til et godt sexliv i parforhold. Mænd og kvinder har lige stort ansvar.

Tal så med din kvinde som du elsker (det med at elske hende er også det du skal tænke over, Indien tanke proces om hvorfor du besøgte en GP) tal om jeres liv sammen, hvilke fælles mål og behov har I, og hvad er “hver for sig behov” og naturligvis tal også om jeres sex, og hvilke preferencer du har og ditto hende..

Hold nu det lille sidespring for dig selv, end ikke din bedste ven skal kende til det...uanset om I bliver sammen elle ej (evt går fra hinanden efter sølvbryllup)

Hvis det fascinerer dig på en eller anden måde at smide et par tusinde for at knalde og blive sexbetjent så bliv single, andet er bedrageri. 

Som en anden skriver, så er der rigtig mange i parforhold mænd og kvinder, der har et sidespring eller to inden de holder sølvbryllup med hinanden. Få er for nærige til lige at prøve en GP, endnu færre har muligheden for at være utro (til julefrokosten) på jobbet, i sports eller sy klubben...

held og lykke..

Alko.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det skønt at du stadig kan føle dårlig samvittighed... så er der håb. For fortsætter du, så vær vis på at du kommer til at leve på løgnen og at samvittigheden smuldrer og forsvinder... For nej, det er ikke et argument at sexlivet er ringe. For det bliver ikke bedre af at du får sex andre steder... Hvis du vil gøre noget ved det, så kobfronter din kæreste. Måske føler hun det på samme måde? Eller mangler idéer til at gøre det bedre. Og ja, det kan blive en snak der gør ondt - men det skal det nogen gange gøre før det bliver godt.

Og nej - fortæl ikke din oplevese til din kæreste. Vi lever alle vores liv og har vores helt unikke og personlige oplevelser. Du er så heldig at blive bekræftet i at din kæreste er hende du vil have. Så lad det andet ligge og arbejd for få forholdet gjort perfekt for jer begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...