Hop til indhold
Guest Manden1960

Strafferammefor at købe samleje uden kondom

Recommended Posts

Guest Manden1960

 - burde være 10 år, og i samme celle som alfonsen!

Ikke nok med, at kunden er potentiel spreder af alskens skidt, han er også med til at udnytte disse stakkels piger på det groveste, og heri burde straffen ligge.

Pigerne kan umuligt tilbyde sådan en ydelse af egen fri vilje.

Hvad hulen sker der i hovedet på en mand i et relativt oplyst samfund som vores? Det er slemt nok, at de støtter trafficking ved at købe sex hos åbenlyst ufrivillige, men at de føjer endnu mere skade til ved at dyrke ubeskyttet sex med slaver er komplet uforståeligt. 

Vred!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde indlægget ikke være skrevet i 80érne da AIDS kom til Danmark ?  At det er fornuftig at bruge kondom, når man dyrker sex med fremmede, uagtet om vi tale GP, eller manden/kvinden man har mødt på Tinder ved de fleste vel godt.   Der er næppe nogen grund til at gå i følelsesmæssigt selvsving over at der også dyrkes ubeskyttet sex både indenfor og udenfor prostitutionsbranchen.   Opfordringen kunne godt være skrevet anderledes, nu får den nok bare stik modsat effekt.  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden1960

Så du dyrker altså sex uden kondom  - uden skrupler? Mener du så også, at pigerne selv er ude om det når de havner heroppe under trusler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Manden1960 skrev, for 40 minutter siden:

 - burde være 10 år, og i samme celle som alfonsen!

Ikke nok med, at kunden er potentiel spreder af alskens skidt, han er også med til at udnytte disse stakkels piger på det groveste, og heri burde straffen ligge.

Pigerne kan umuligt tilbyde sådan en ydelse af egen fri vilje.

Hvad hulen sker der i hovedet på en mand i et relativt oplyst samfund som vores? Det er slemt nok, at de støtter trafficking ved at købe sex hos åbenlyst ufrivillige, men at de føjer endnu mere skade til ved at dyrke ubeskyttet sex med slaver er komplet uforståeligt. 

Vred!

Hold da op. Det er noget af et kvantespring- samleje uden kondom-trafficking-åbenlyst ufrivillige-sex med slaver-10 års fængsel. Hvad med 10 års hårdt strafarbejde, kastrering, hjul og stejle, tjære og fjer, andre middelalderlige torturinstrumenter, offentlig spot og spe mm.? Og så er der ikke engang nogen lov der forbyder samleje uden kondom, heldigvis, der er heller ikke nogen der forbyder dig i at bruge kondom, heldigvis:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Manden1960 skrev, for 4 minutter siden:

Så du dyrker altså sex uden kondom  - uden skrupler? Mener du så også, at pigerne selv er ude om det når de havner heroppe under trusler?

Hvad er det der får dig til at sætte lighedstegn imellem sex uden kondom og sexslaveri? Belær mig endelig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden1960 skrev, for 10 minutter siden:

Så du dyrker altså sex uden kondom  - uden skrupler? Mener du så også, at pigerne selv er ude om det når de havner heroppe under trusler?

Det ville nok højne kvaliteten hvis du kommentere på hvad jeg/man  skriver, snarere end at gætte.  Dernæst er det faktisk også lettere at debattere hvis man inddrager lidt fakta som modvægt til ens følelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Here we go again....     Yet another troll - don’t feed it!!

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Manden1960 skrev, for 7 timer siden:

 - burde være 10 år, og i samme celle som alfonsen!

Ikke nok med, at kunden er potentiel spreder af alskens skidt, han er også med til at udnytte disse stakkels piger på det groveste, og heri burde straffen ligge.

Pigerne kan umuligt tilbyde sådan en ydelse af egen fri vilje.

Hvad hulen sker der i hovedet på en mand i et relativt oplyst samfund som vores? Det er slemt nok, at de støtter trafficking ved at købe sex hos åbenlyst ufrivillige, men at de føjer endnu mere skade til ved at dyrke ubeskyttet sex med slaver er komplet uforståeligt. 

Vred!

Du burde søge job hos Trump. Din og hans virkeligheds opfattelse er ca. lige langt fra den virkelighed vi andre lever i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Ny vinkel på diskussionen om sex med/uden kondom. Jeg mener ikke at man kan sige at sexslaveri og ubeskyttet sex hænger sammen. Hvorfor nogle piger så vælger sex uden kondom skal jeg ikke kunne sige, måske ud over grådighed/behov for flere penge. 

Jeg kunne personliget aldrig finde på at have ubeskyttet sex med en GP. Men jeg har tænkt en del over hvad der kan få en mand til at fravælge kondomet i den situation. Ud over almindelig liderlighed (hvilket helt sikkert også er en faktor), tror jeg også nysgerrighed har noget at sige. Det findes nok en del mænd som aldrig eller kun få gange har prøvet samleje uden kondom. Havde jeg ikke prøvet det, ville jeg være sindsyg nysgerrig og ærligt talt fristet til at tage chancen en enkelt gang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor nogle piger så vælger sex uden kondom skal jeg ikke kunne sige, måske ud over grådighed/behov for flere penge. 

 Men jeg har tænkt en del over hvad der kan få en mand til at fravælge kondomet i den situation. Ud over almindelig liderlighed (hvilket helt sikkert også er en faktor), tror jeg også nysgerrighed har noget at sige. Det findes nok en del mænd som aldrig eller kun få gange har prøvet samleje uden kondom. Havde jeg ikke prøvet det, ville jeg være sindsyg nysgerrig og ærligt talt fristet til at tage chancen en enkelt gang. 

 

Du skriver at du har tænkt en del over ovennævnte spørgsmål.  Hvis du ellers kan håndtere sandheden, og ønsker at få nogle mere nuancerede svar på den slags spørgsmål, handler det om, som ved mange andre følsomme emner , at udvise åbenhed, respekt, troværdighed , opbygge en fortrolighed og den slags, så vil du opdage, at man stort set kan få svar på alt her i livet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Du skriver at du har tænkt en del over ovennævnte spørgsmål.  Hvis du ellers kan håndtere sandheden, og ønsker at få nogle mere nuancerede svar på den slags spørgsmål, handler det om, som ved mange andre følsomme emner , at udvise åbenhed, respekt, troværdighed , opbygge en fortrolighed og den slags, så vil du opdage, at man stort set kan få svar på alt her i livet. 

 

Præcis, det jeg tænkte over var: Hvorfor vælger nogen at tage et valg som ligger så lange fra hvad jeg ville tage og i hvilken situation kunne jeg måske træffe et andet valg. 

Jeg syntes at det er torskedumt at have ubeskyttet sex med en GP. Men jeg har da selv gjort min del af torskedumme ting i mit liv. Her i blandt (ufrivillig) ubeskyttet sex med en GP i et eksotisk land, kondomet sprang og sad som en krave ved roden. Det var nogle lange uger før jeg fik et clean bill og health... ;)

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 1 minut siden:

Præcis, det jeg tænkte over var: Hvorfor vælger nogen at tage et valg som ligger så lange fra hvad jeg ville tage og i hvilken situation kunne jeg måske træffe et andet valg. 

Folk er forskellige, og rammerne i branchen er ikke nødvendigvis de samme for alle gæster eller GP´er.  Men det er altid svært at forstå andres valg, specielt når de er markant anderledes end ens egne.  Omkring sex, finder der jo så mange ismer, forskellige lyster m.v. at det næppe kan lykkedes at forstå dem alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Omkring sex, finder der jo så mange ismer, forskellige lyster m.v. at det næppe kan lykkedes at forstå dem alle. 

Men det er sjovt at prøve, hvis man har en interesse i den menneskelige natur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, Lige nu:

Men det er sjovt at prøve, hvis man har en interesse i den menneskelige natur. 

Bestemt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 41 minutter siden:

Ny vinkel på diskussionen om sex med/uden kondom. Jeg mener ikke at man kan sige at sexslaveri og ubeskyttet sex hænger sammen. Hvorfor nogle piger så vælger sex uden kondom skal jeg ikke kunne sige, måske ud over grådighed/behov for flere penge. 

Jeg kunne personliget aldrig finde på at have ubeskyttet sex med en GP. Men jeg har tænkt en del over hvad der kan få en mand til at fravælge kondomet i den situation. Ud over almindelig liderlighed (hvilket helt sikkert også er en faktor), tror jeg også nysgerrighed har noget at sige. Det findes nok en del mænd som aldrig eller kun få gange har prøvet samleje uden kondom. Havde jeg ikke prøvet det, ville jeg være sindsyg nysgerrig og ærligt talt fristet til at tage chancen en enkelt gang. 

 

Jeg kan ikke forstå, at det er så svært at forstå, hvorfor denne ydelse efterspørges.

Sex er da bare bedre uden kondom. Det er der vel ikke ret mange der er uenige i? Når risikoen for at blive smittet med noget samtidig er lille (så kan man så diskutere hvor lille), så er det jo bare en helt simpel risk/reward-afvejning som får nogen til at efterspørge ydelsen.

For pigerne er det jo grundlæggende samme afvejning. Der er det bare et spørgsmål om hvad merprisen skal være for at opveje risikoen.

Det kan der vel ikke tærskes meget langhalm på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...