Hop til indhold
Brian Vestjyden

Kinky Camilla Valhalla

Recommended Posts

Hej igår var jeg lige forbi valhalla på a13 mellem viborg og vejle hvor jeg mødte camilla kommer ind i huset( udefra skulle man ikke tror her var bodel der kunne ligså godt bo en lille familie dejlige hus ) ser der er optaget så jeg sætter mig lige ned i sofaen så lige pludslig går døren op der står hun den sødeste og frækkeste pige jeg nogen gang har set dejlige store bryster og det sødeste ansigt så siger hun der går cirka en halv time så hun spørger om jeg vil ha noget at drikke mens jeg venter det vil jeg gerne for hun er vær at vente på.

Det bliver så min tur jeg kommer ind bliver modtaget som om vi har kendt hinanden i flere år vi snakker lidt og jeg bestemer mig for en halv time med denne skønhed hun starter så med at sutte min pik og i kan tro jeg nyder det så knepper vi lidt dejlige stram lille mis til sidst spiller jeg pik ud over hendes dejlige store bryster en oplevelse jeg ikke glemmer glæder mig allerede til næste gang jeg ska besøge den dejllige camilla på valhalla.

HILSEN VESTJYDEN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kan varmt anbefale at besøge kinky Camilla for hun er en sød pige at komme til. Altid godt humør når man kommer og skal have sex med hende. Flot lækker pige der giver altid god service til mig når jeg kommer. Hun er dejlig og seksuel at dyrke sex med. Hun er en frækkert og hun ved hvordan mænd ska tændes. Kinky Camilla har en pæn krop og gode babser. Mvh. Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at man hos haderuppigerne selv skal ligge omsen og momsen oveni mht. alder og vægt.

Ja - det kunne godt se ud til at det er en del år og kg. siden, hun var 39 år og 59 kg., som der står i linket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - det kunne godt se ud til at det er en del år og kg. siden, hun var 39 år og 59 kg., som der står i linket ;)

Jeg besøgte hende for et års tid siden i Århus, og blev temmelig overrasket, da jeg så hende.

Jeg vil skyde på, det er omkring 20 år siden, hun var 39, og selv den meget kraftige makeup, kunne ikke skjule alderen.

Men kinky det var hun ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

var der ikke noget med at det var camilla de smed line ud fra valhalla :?:

HVIS og jeg mener HVIS det står til troende så er hun jo en rigtig BITCH.... :lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey gutter. Nu tager vi lige den gode karma frem her..., først, Camilla er en sød, pæn, og ikke mindst meget kundevenlig pige der kan sit kram!! Hun er en pige som jeg meget gerne ville byde velkommen i pigekollektivet og tro mig det er ikke alle der vil blive det!!! Andet, Camilla har fået nogen lunde samme tur af det omtalte sted som jeg, så jeg føler sgu med hende... Og sidst men ikke mindst, så var det mutter på stedet dengang, ( må jo ikke nævne navne), som jeg valgte at stoppe samarbejdet med!! Stor forskel på de to. Den ene er et venligt menneske og den anden er forhåbentligt tilbage sendt af skattevæsnet til Rusland!!! Nu får jeg på puklen ved jeg, men synes ikke det fair Camilla skal hænges sådan ud... Knus Line. Ps jeg har opfordret Camilla til at oprette profil herinde og også at sende pm til admin, da jeg synes at nogle af indlæggene stinker af " ondt i måsen piger" og ikke mænd... :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey gutter. Nu tager vi lige den gode karma frem her..., først, Camilla er en sød, pæn, og ikke mindst meget kundevenlig pige der kan sit kram!! Hun er en pige som jeg meget gerne ville byde velkommen i pigekollektivet og tro mig det er ikke alle der vil blive det!!! Andet, Camilla har fået nogen lunde samme tur af det omtalte sted som jeg, så jeg føler sgu med hende... Og sidst men ikke mindst, så var det mutter på stedet dengang, ( må jo ikke nævne navne), som jeg valgte at stoppe samarbejdet med!! Stor forskel på de to. Den ene er et venligt menneske og den anden er forhåbentligt tilbage sendt af skattevæsnet til Rusland!!! Nu får jeg på puklen ved jeg, men synes ikke det fair Camilla skal hænges sådan ud... Knus Line. Ps jeg har opfordret Camilla til at oprette profil herinde og også at sende pm til admin, da jeg synes at nogle af indlæggene stinker af " ondt i måsen piger" og ikke mænd... :?

undskylder mange gange at jeg har taget fejl af de 2 mvh :oops::oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...