Hop til indhold
Guest Eron

Nicole - Drømmer jeg eller er jeg vågen?

Recommended Posts

Guest Eron

Syntes Nicole fortjener en frisk tråd, da den første fik såede en del tvivl om oprigtighed af trådstarter, men må være tak skyldig til @Microlab som i mit perspektiv gav en sober og oprigtig anmeldelse, smid ham nogle likes, så skrive han nok nogle flere reviews ;-)

Da jeg så at hun arbejde sammen med Carmen, og jeg havde haft hende i min algoritme for næste strike, var det indlysende at aflægge et besøg.

Fik 30 min sent Fredag, og hun var aldeles oplagt. Allerede de første minutter i starten fornemmede jeg en meget nærværende pige... ud på mit ynglingsbad med mig og tilbage igen, hvor jeg må sige de bedste tungekys fløj gennem luften nærmest øjebliklig. Elsker når det ikke bare er fuld tryk og rode rundt med tungen, men sensuelt, tunger der mødes, udveksler, stift liderligt vådt langsomt - og med de skønneste lyde.

Blev så stiv og fik klædt hende af med fælles hjælp - mens vi vedblivende kyssede og hun kærtegnede min nu stive pik. Med sådanne kys kan jeg få en rejsning der holder på, resten af seancen, og med det sødeste smil, røg hun på hug og tog hurtigt min stive pik i munden. Havde læst om deepthrought som en del af servicen, men man ved aldrig, om det er ekstra eller sådan halv dybt. Men fuck hvor hun tog den dybt, og fuck hvilke sloppy lyde der kom fra hendes mund, når hendes læber og tunge gav det bedste økoblow længe, lige tilpas firm.

Hun er en curvy pige med en skøn røv. Syntes fint man får indtrykket af hende på hendes billeder, om hendes form og ansigt.

Jeg måtte finde pusten psykologisk flere gange, og lagde mig ned på sengen. Og her kom der bare meget mere blow og meget mere kys. Nu både kyssede og jernede hun mig af, wow.

Lille pause, spurgte hende hvad A-level var? Hun sagde at det var anal, og at det i Frankrig var et gængs udtryk. Ok så .... da hun næste gang vendte røven sidevejrs og gav blow, kunne mine fingre ikke holde sig fra hendes røv, og hold nu op hvor det tændte mig at røre ved hendes anus med fingeren, og langsom snige den inden for, stramt, og skøn forestillinge at tage hende i A-level. Hun gav udtryk for at være med i stemningen og det blev bare alt mere intenst, og jeg kunne slet ikke holde tilbage mere og sprøjtede ud over hendes bryster, havde ikke betalt for mega. Brysterne er meget dejlige og dem havde jeg flittigt holdt om, specielt da hun sad på hug og gav blow. Tænker en B-C skål au Naturel.

800 kr. for en 30 min med SF og Franske kys er meget fin pris - og tænker at når hun kommer igen, vist nok 10 november, vil 1200 for en time være et fund. Hun er der vist kun 2-3 dage mere, så der skal arrangeres tider i weekenden hvis hun skal nåes. Det er i den skønne lejlighed ikk så langt fra Østerport st. 

- go get her og fortæl mig om jeg drømte eller var vågen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 7 minutter siden:

Fin anmeldelse. 

I beskrivelsen af ydelser nævner hun A-level. Ved du hvad det er?

fint beskrevet i anmeldelse :) at det var anal

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eron

Tack för det, som sagt, blev ju lite fel för mig haha.

Min danska är SÅDÄR så jag håller mig fortsatt till svenska el engelska.

Bra skrivet iaf, verkar vara grym tjej precis som sin vännina :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i den lejlighed et par gange efterhånden (Julia og Carmen fx.). Og det kan være en afgørende faktor for et besøg eller ej. Det er et supergodt sted. Et af de bedste jeg har besøgt. Alt spiller. Rent. Pænt. Godt badeværelse. Gode senge. Geniale p-muligheder. Og de dejlige piger jeg har besøgt der, har ikke skuffet. Det kan være nok til at vælge en pige der, end fra andre steder imho. 

PS! Uden at være ekspert, vil jeg tro at det er perfekt for dem som anvender offentlig transport. Både bus og tog. Og selvom det ligger på en forholdsvis stor vej, er der faktisk ikke særlig megen trafik. Der er heller ikke mange der går rundt i området, hvis man er bekymret omkring diskretion. Når man tænker på hvor centralt det ligger, er det helt i top. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i dag, og jeg kan kun sige gode ting om hende, vi kyssede nærmest i hele den time jeg var der, havde super god kemi og har en fandens fræk røv. hun kommer igen til november, kan varmt anbefales, også rigtig nede på jorden pige, snakkede lidt om tvserier da hun sad og så noget gyserserie eller så noget inden jeg kom. kysser som en drøm også, mine læber er helt færdige nu haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
WaterColour skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt hende i dag, og jeg kan kun sige gode ting om hende, vi kyssede nærmest i hele den time jeg var der, havde super god kemi og har en fandens fræk røv. hun kommer igen til november, kan varmt anbefales, også rigtig nede på jorden pige, snakkede lidt om tvserier da hun sad og så noget gyserserie eller så noget inden jeg kom. kysser som en drøm også, mine læber er helt færdige nu haha 

Hvad med din tunge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Hvordan passer billederne med virkeligheden dags dato, det er hende - men nogle af billederne brugte hun vidst også for 4 år siden. I penthousebordellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 37 minutter siden:

Hvordan passer billederne med virkeligheden dags dato, det er hende - men nogle af billederne brugte hun vidst også for 4 år siden. I penthousebordellet.

Jeg har ikke besøgt hende før,  men tror min smag ligger tæt på Erons.  Og mig gør det ikke noget hvis hun er blevet lidt ældre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Gerrard skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke besøgt hende før,  men tror min smag ligger tæt på Erons.  Og mig gør det ikke noget hvis hun er blevet lidt ældre. 

:lol: Ja det er jo 4 år siden jeg så hende sidst og hun er formodentligt blevet ældre, billederne var ikke helt friske dengang.   Fint nok at du har samme smag som Eron :D  tak for info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, den 21/11/2018 at 21:22:

Hvordan passer billederne med virkeligheden dags dato, det er hende - men nogle af billederne brugte hun vidst også for 4 år siden. I penthousebordellet.

Billederne passer fint.  Hvilken smuk og dejlig kvinde! Hun er måske nok nogle år ældre. Men for mig er hun perfekt. Og tak til Eron for at kaste guld i grams. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Gerrard skrev, for 9 timer siden:

Billederne passer fint.  Hvilken smuk og dejlig kvinde! Hun er måske nok nogle år ældre. Men for mig er hun perfekt. Og tak til Eron for at kaste guld i grams. 

Kan du ikke uddybe din oplevelse lidt mere ;-) ? Du må jo ud fra teksten have været der nu ! Jeg har en tid lidt senere i dag og kommer med en dugfrisk update på pigen, meget spændt - så blir Black Friday ikke bedre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, 1 time siden:

Kan du ikke uddybe din oplevelse lidt mere ;-) ? Du må jo ud fra teksten have været der nu ! Jeg har en tid lidt senere i dag og kommer med en dugfrisk update på pigen, meget spændt - så blir Black Friday ikke bedre!!!

Jo,  jeg skal lige komme lidt til hægterne  :oops: Og hils hende endelig fra mig.  Jeg har jo ikke så meget at tilføje til din glimrende anmeldelse.  Måske lige en lille detalje.  Hun har ikke barberet øjenbrynene,  hvilket giver et stort plus i min karakterbog!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Gerrard skrev, Lige nu:

Jo,  jeg skal lige komme lidt til hægterne  :oops: Og hils hende endelig fra mig.  Jeg har jo ikke så meget at tilføje til din glimrende anmeldelse.  Måske lige en lille detalje.  Hun har ikke barberet øjenbrynene,  hvilket giver et stort plus i min karakterbog!

Ikke barberet øjenbryn - Hver sin fetis :-)  Den har jeg aldrig hørt om !!!

Og det må du jo have sagt til hende, så hilser fra ham øjenbrynsmanden  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Så har jeg en dugfrisk rapport om Nicole - hun holder 100 % service niveauet.

Der var stor gensynsglæde, og meget dejlige lidt forsigtige kys i starten, som senere, til min store glæde, skulle blive mere intense som hun blev varm. Det er bare så skønt med en pige hvor man kan mærke hendes personlighed og at den bare holder. Og igen dette dejlige dybe økoblow, og hvor hun super ihærdigt   dybtblow med dertil hørende gaglyde og lidt vand i øjnene bagefter, så frækt og på en måde sødt at hun bare gør det bedste for en.

I dag ville jeg kneppe, så hun red mig helt fantastisk. At holde om hendes naturlige bryster og at hun giver den gas med en ret stram fisse, er jo som sagt Black Friday når det er bedst. Var ved at komme flere gange så måtte deciplinerer både mig selv og rytteren. Måtte også lige prøve dogge, og opdagede de skønne tatues lige over røven, meget flot og frækt. Lidt missionær og måtte så have gummi af for at jerke mig selv og kysse lidenskabligt. Hun kælede for mine nosser og længere mod anus - der blev dyb tænding og hun ligesom bare lage sig til, så jeg kunne komme fint til hendes A-level med fingeren og jeg kom i en skøn orgasme i et par min - altså med spasmer, sprøjt og nydelse og det hele :-) 

Hun er her vist til den 3 dec - og først tilbage til februar - go get her.

P.S. det med Øjnbrynene - altså de er smukt trimmede men de er ikke barberet væk og atueret permanent - altså rigtige øjenbryn der er meget fint trimmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Eron

Jeg har sagt det før og gentager gerne 

Du er jo kongen af cph.

Du vælter dig i flotte damer

Stor respekt herfra 

Tak for endnu en fin anmeldelse

Mit GP budget er gået i minus for længe siden ,men må uud og sælge tomme flasker og tømme børnenes sparegrise ,hun skal bare besøges inden d. 3 dec.

Elsker bare GFE delen som du beskriver vedr. kyssene at de blev mere intense

Vh.  Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, den 11/21/2018 at 9:22 PM:

How does the pictures fit with reality today, it's her - but some of the pictures she used to know also 4 years ago. In the penthousebosrd.

Dear Mr sniper I also been here 4 yours ago but those photos never been used in cph I have different session few year before but also some pictures are fresh and is proffesinal session and it always a little bit edited but I also have selfie I'm not so photogenic so that way I have proffesinal photos , regards

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, den 11/22/2018 at 12:49 AM:

:laugh out loud: Yes, it's 4 years since I saw her last and she's probably got older, the pictures were not completely fresh at that time. Fine enough that you have the same taste as Eron  : D  thanks for info.

For your info I have fresh updates  Photos and I don't like it when you are so sarcastic if you have problems with memory I suggest change your family doctor 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...