Hop til indhold
BrystLover

Pattaya - NORDRE FASANVEJ 1

Recommended Posts

Jeg havde efterhånden fået bygget lysten op til at väre sammen med en ny thai, så jeg tog ned til Pattaya på NFvej: http://massage.side6.dk/pattaya

Jeg kom ind til Pan, hvor jeg bestilte en gang dansk.

Pan bad mig om at lägge mig på ryggen, hvorefter jeg fik monteret et kondom. Herefter länede hun sig hen over mig og lod brysterne beröre min brystkasse. Det havde virkning med det samme, og den kom op at stå.

Herefter red hun mig til jeg kom, mens jeg fik lov til at sutte på hendes bryster.

Pan er en rigtig söd og varmhjertet mig, som er let at snakke med.

Det var ikke en GFE-oplevelse, men jeg kommer bestemt igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Tak for anmeldelsen - var hendes bryster ægte?

Call

Selv tak.

Jeg har aldrig väret ekspert i at märke forskel, og jeg kiggede ikke efter ar :) men jeg vil skyde dem til at väre ägte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan du fortælle hvorfor hun sidder med en pude på maven på de foto... har hun noget at skjule, strækmærker, ar eller sådan noget?

Nu er det et sent svar, men jeg så først nu, at du havde skrevet: Nej, jeg lagde ikke mærke til noget, men jeg kiggede så heller ikke så meget på hendes mave :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det et sent svar, men jeg så først nu, at du havde skrevet: Nej, jeg lagde ikke mærke til noget, men jeg kiggede så heller ikke så meget på hendes mave :)

Pan har ikke strækmærker eller andet på maven. Maven er helt normal :-)

Hun er iøvrigt ikke længere i Pattaya, men er nu i stedet i Sølvgade 92.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tim alles orientering så er drr skiftet ejer på nordre fasanvej 1.

Det er en meget sød ung pige der har stedet og er eneste massør der. Yderst yderst kompetent med sin massage. Jeg er vist aldrig blevet æltet så meget igennem og kroppen havde godt af det.

Men ingen sex eller happy ending. Har forsøgt høfligt men nej og ikke fordi mit udseende er i mod mig. Fik knus og kindkys efter massage. Havde en sms dialog med hende de næste par dage......fortsat ingen gevinst.

Men sød og høflig og pæn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tim alles orientering så er drr skiftet ejer på nordre fasanvej 1.

Det er en meget sød ung pige der har stedet og er eneste massør der. Yderst yderst kompetent med sin massage. Jeg er vist aldrig blevet æltet så meget igennem og kroppen havde godt af det.

Men ingen sex eller happy ending. Har forsøgt høfligt men nej og ikke fordi mit udseende er i mod mig. Fik knus og kindkys efter massage. Havde en sms dialog med hende de næste par dage......fortsat ingen gevinst.

Men sød og høflig og pæn.

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...