Hop til indhold

Recommended Posts

Var her til aften en tur forbi Dokkun i Glostrup.

Havde været ude og cykle en længere tur idag så mine ben trængte til en go gang massage.

Valget faldt på Royal Thai. Det er en blanding imellem Thai og Olie massage.

Først en afvaskning med brændvarmt vand. Det var lige før det var for meget. Afvaskningen var meget grundig under armene og imellem balderne. Det var ikke bare 1 gang igennem hvert sted men flere gange.

Gad vide om det er fordi der indimellem kommer kunder der ik lige husker et hurtig bad inden et besøg?

Thaimassagen har jeg dog fået bedre andre steder. Men Oliemassagen fejlede ikke noget. Hun hoppede op på sengen og sag på røven af mig. Hun spurgte om hun var for tung. Men nej det var fint. Der blev trykket godt igennem. Efterhånden som hun kom længere ned begyndte hun at sprede mine ben mere og mere. Men alligevel undgik hun helt at røre ved lillemand undervejs men balderne de fik en ordentlig tur et par gange.

Efter 35 min blev jeg bedt om at vende mig rundt.

Så var det tid til at få fødder og forsiden gennemæltet. Det gik også fint indtil hun nåede op til lårene. Så skulle lillemand da lige skubbes lidt til selv om han også lå og slappede af.

Og det var ikke et uheld for det var flere gange og ja reaktionen udeblev da heller ikke.

Men jeg havde nu på forhånd bestemt mig for ikke at ville ha ekstra idag. Jeg havde andre planer som jeg hellere ville bruge mit krudt på.

Nå men massagen var ved at være færdig og hun spurgte om jeg ville ha ekstra. Takkede pænt nej tak. Men hun blev ved med at spørge om ikke jeg ville ha noget. Nej tak igen. Nå men massagen var færdig og hun forlod rummet for at hente en cola til mig.

Igen forlod hun rummet og jeg så hende ikke igen før jeg var hende ved trappen.

Ved ikke om hun var blevet skuffet over at jeg ikke ville ha noget ekstra. Men jeg blev ikke tilbudt bad som jeg normalt ellers plejer at blive.

Kommer jeg igen? Ja helt klart. Der er altid rene håndklæder og massagen fejler heller ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ligger den dokkun thai? Tænkte om der var nogen der havde prøvet de thai piger på hovedvejen i Glostrup.De ser super søde og frække ud på hjemmesiden men måske nogen der kan give lidt flere oplysninger :-) ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ligger den dokkun thai? Tænkte om der var nogen der havde prøvet de thai piger på hovedvejen i Glostrup.De ser super søde og frække ud på hjemmesiden men måske nogen der kan give lidt flere oplysninger :-) ??

Ja jeg glemte lige et link til dem. Det kommer her: http://www.dokkunmassage.dk/

Den der ligger på hovedvejen ved siden af Bauhaus er et rent bordel. Du når kun lige at få smidt tøjet før de begynder at hive i lillemanden. Så hvis det er ren sex du er ude efter er det sikkert et OK sted ellers ikke. Jeg ville holde mig væk derfra hvis det var mig. Det er ikke pengene eller tiden værd at besøge dem. Der ligger så mange andre gode steder hvor man får noget for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer jeg igen? Ja helt klart. Der er altid rene håndklæder og massagen fejler heller ikke noget.

Jeg ville holde mig væk derfra hvis det var mig. Det er ikke pengene eller tiden værd at besøge dem. Der ligger så mange andre gode steder hvor man får noget for pengene.

Er det ikke nogle forvirrende budskab du levererer her Peterpedal?

At det er et rent bordel er jeg heller ikke enig i. Jeg har haft mange forskellige oplevelser på Dokkun gennem årene. Alt fra ikke andet end god massage til forrygende sexoplevelser. Og nogle kedelige. Hvor god oplevelsen er kommer som altid an på pigen og kemin. Men Dokkun synes jeg stadig er en af de gode og stabile klinikker.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Bananas,

Overhovedet ikke modsigende... Så vidt jeg læser, svarer Peterpedal blot på spørgsmålet om det sted på Hovedvejen, vist pt. kendt som "Glostrup Thai Massage". Jeg har heller ingen videre gode erfaringer derfra.

Vigtigere er det dog at slå fast at de to steder intet har med hinanden at gøre. Dokkun er et fremragende sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg har været på Dokkune en hel del gange.Kan kun anbefales. Altid super service og rigtig gode oplevelser. Sidste gang var 1 times Dokkun Senses med Sam. Længe siden jeg i den grad er blevet pirret og leget med så intens og så længe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun krops massage eller er det også sex? og hvad koster det i så fald med sex?

Svar:

Alt fra ikke andet end god massage til forrygende sexoplevelser. Og nogle kedelige. Hvor god oplevelsen er kommer som altid an på pigen og kemin. Men Dokkun synes jeg stadig er en af de gode og stabile klinikker.

Der ligger en streng herinde i forvejen, hvor der står lidt om priser:

viewtopic.php?f=32&t=213

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Dokkune en hel del gange.Kan kun anbefales. Altid super service og rigtig gode oplevelser. Sidste gang var 1 times Dokkun Senses med Sam. Længe siden jeg i den grad er blevet pirret og leget med så intens og så længe :P

Glædeligt at høre at Sam stadig er der - må vist hellere se at komme derind igen. Hun er en dejlig pige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke nogle forvirrende budskab du levererer her Peterpedal?

At det er et rent bordel er jeg heller ikke enig i. Jeg har haft mange forskellige oplevelser på Dokkun gennem årene. Alt fra ikke andet end god massage til forrygende sexoplevelser. Og nogle kedelige. Hvor god oplevelsen er kommer som altid an på pigen og kemin. Men Dokkun synes jeg stadig er en af de gode og stabile klinikker.

B

Der er lavet et mellemrum i mellem de 2 svar jeg laver. Så gik egentlig ud fra at alle kunne finde ud af dem. :D

Men vi tager den da lige igen. :lol:

Dokkun massage på Sydvestvej er et glimrende sted hvor man kan få en rigtig go massage med rene håndklæder hver gang.

Klart et sted der kan anbefales. Og er man heldig kan der sagtens falde noget mere af også. ;)

Glostrup thai wellness som ligger lige ved siden af Bauhaus er mere et bordel end det er massage.

Jeg har været der 2-3 gange hvor de har reklameret med ny ejer og nye piger og hver gang er det det samme. Man kommer ind og bestille eks. 1 times oliemassage og 5 min efter de er gået i gang begynder de at hive i lillemand. Og massagen kan min dørkarm klare bedre end de kan.

Og der er også genbrug af håndklæder og bad er ikke noget jeg er blevet tilbudt selv om man er smurt ind i olie.

For mit vedkommende et sted jeg IKKE vil anbefale til nogen overhovedet. :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange forskellige oplevelser på Dokkun gennem årene. Alt fra ikke andet end god massage til forrygende sexoplevelser. Og nogle kedelige. Hvor god oplevelsen er kommer som altid an på pigen og kemin. Men Dokkun synes jeg stadig er en af de gode og stabile klinikker.

B

Helt enig i at Dokkun er et super godt sted og man kan hvis kemien den er der havde nogle fantastiske oplevelser med pigerne.

Jeg har også haft nogle knap så gode oplevelser der. Men stadig kommer jeg tilbage da jeg aldrig har følt mig snydt. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...