Hop til indhold

piger sælger sig for ting - kan man også tillbyde kontanter

Featured Replies

Skrevet

I mine unge dage var jeg ikke så god til kvinder, så jeg brugte ludere til at få fjernet nervøsiteten...

siden den gang er jeg blevet okay, til at score damer, og har ikke været på klinik i et par år, men her den anden weekend så jeg en MEGA lækker Dame i byen, gjorde mit bedste men ak, i FAILED, Game over, ingen fisse den aften.

Men fuck, det fjerner sku ikke lysten til at knalde sådan en lækker trunte, og så var det jeg undrede mig og der er nogen i dette forum der har haft held med at samle damer op i byen for penge, damer som ellers ville være ude af jeres liga?

Hvis der er nogle der har, hvor mange $$$ skal man ca. tilbyde?

og hvor mane i gennemsnit siger nej/fuck af, før man får en på krogen??

Skrevet

Hvis man sådan direkte spørger om sex for penge i byen, risikerer man så ikke mere end bare et verbalt nej?

Måske ligefrem en på kassen :?

Hvorfor ikke bare rykke direkte på bordel - de er fyldt med lækre trunter, der er komplet uden for ens liga når man står i baren i en alder af 47 :(

Og så har det den fordel at de kan fortælle dig prisen og sjældendt siger nej ;)

Plus at man ikke får et sæbeøje, og man sparer alle de overflødige drinks til skønhederne i byen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author

Fordi det er kedeligt at knalde en massage pige...

jeg vil heller give mere, og knalde piger som ikke normalt sælger dem selv,

det er hele elementet at overtale en fremmed pige til at prostituere sig, jeg syntes er frækt..

Skrevet
  • Author

Jeg lærte at tage tæsk med et smil på læben for lang tid siden.

Har sku fået flere slag end jeg kan huske, fra trunternes kærester/venner når jeg var for koldhøgen i et scoreforsøg.

jeg ville bare grine min røv i laser, over en jaloux kæreste.

Selv om han slog mig til plukfisk, ville min latter lyde højlydt :lol::lol:

sagt med andre ord betyder det ingenting.

jeg var bare intresseret i hvad man ca. skulle tilbyde, uden at give for meget...

oh.. well finder ud af det på den hårde måde. (Så lærer man det sku også bedst) :lol:

Skrevet

jeg mødte en gang en tidligere sømand som fortalte mig en sjov historie da han var ude og sejle, hvor vidt den er sand ved jeg ikke - men ideen er god nok.

Han havde i længere tid været på båden og var blevet godt liderlig efter noget punani og gik derfor diskret hen til af de sødere stewardesser og spurgte om hun var villig til at gå med i 30 min for 1000 kr.

Nej det ville hun bestemt ikke, tror du jeg er sådan en ??

okai hvad med 5000,- for 30 min

hun svarede denne gang, lidt efter noget tid at det kunne der ikke blive tale om

okai sagde sømanden 10.000 for 30 min, jeg er så lysten efter en kvinde. Svaret var lang tid om at komme fra hende af ( nok fordi hun tænkte over dette tilbud)

hmmm kun 30 min sagde hun. Ja svarede sømanden. okai sagde hun. med det samme sagde sømanden hvad med 50 kr?

hvad bilder du dig ind sagde hun

oki vi er kommet frem til du gerne vil sælge dig selv i de 30 min - nu skal vi bare have fundet prisen :shock:

Skrevet

Han har nok været inspireret af den "originale" af Winston Churchill:

Winston Churchill, som engang blev så irriteret på sin borddame, at han spurgte, om hun ville gå i seng med ham for en million pund. Det indrømmede hun, at hun nok kunne finde på. Så spurgte han, om hun ville gøre det for hundrede. Hun sagde fornærmet: "Sig mig, tror De, jeg er luder?", hvortil han svarede "Hvad De er, har vi konstateret. Nu diskuterer vi prisen."

Skrevet

Han har nok været inspireret af den "originale" af Winston Churchill:

Winston Churchill, som engang blev så irriteret på sin borddame, at han spurgte, om hun ville gå i seng med ham for en million pund. Det indrømmede hun, at hun nok kunne finde på. Så spurgte han, om hun ville gøre det for hundrede. Hun sagde fornærmet: "Sig mig, tror De, jeg er luder?", hvortil han svarede "Hvad De er, har vi konstateret. Nu diskuterer vi prisen."

Churchill anekdote eller ej, så kommer man vel ikke uden om, at der ligger en grad af manipulation i det udsagn. Alle er til salg - mænd og kvinder - for den rette pris. Derfor giver det ikke særlig meget mening, at konstatere, at en kvinde er luder, hvis hun på ét tidspunkt har accepteret at have sex mod betaling. Det er blot fordummende mandelogik. Undskyld kønsfæller, men det er det sgu.

Skrevet

Churchill anekdote eller ej, så kommer man vel ikke uden om, at der ligger en grad af manipulation i det udsagn. Alle er til salg - mænd og kvinder - for den rette pris. Derfor giver det ikke særlig meget mening, at konstatere, at en kvinde er luder, hvis hun på ét tidspunkt har accepteret at have sex mod betaling. Det er blot fordummende mandelogik. Undskyld kønsfæller, men det er det sgu.

Bortset fra underholdningsværdien i citatet så ligger der desværre en nedvurdering af det at tage penge for elskoven. Suk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.