Hop til indhold
nissens

Karma & Zen Thaimassage nyåbnet i Frederikssund

Recommended Posts

Var forbi i dag og fik 1 times mixmassage. Delvist thai delvist olie. Ok i sig selv men ikke nogen super oplevelse. Ingen pirring ingen tilbud. Mørkt lokale med den sædvanlige fløjte/klaver melodi der kører i ring. Pris 500,- så der kommer nok ikke flere besøg fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder skrev, for 40 minutter siden:

Var forbi i dag og fik 1 times mixmassage. Delvist thai delvist olie. Ok i sig selv men ikke nogen super oplevelse. Ingen pirring ingen tilbud. Mørkt lokale med den sædvanlige fløjte/klaver melodi der kører i ring. Pris 500,- så der kommer nok ikke flere besøg fra min side.

Var det pigen på billederne i annoncen du blev betjent af?

Lidt sjovt så meget kavalergang der er på billederne, hvis ikke der var antydningen af andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Noget skal der vel være til at lokke os til og en kavalergang er vel ikke det værste i det tilfælde.

Hvordan var massagen? Var den hård eller blød? Og var hun god til at massere?

I starten var der også en mand på billederne, han er forsvundet efterfølgende. Det kan jo være et ægtepar der har klinikken sammen og det ville jo forklare det manglende tilbud om ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var fuldt påklædt i jeans og bluse og selvom hun på SMS tilbød HJ så var der ikke antydning af noget ekstra. Massagen var ok men hun gik udenom hele området mellem navle og lår ;-)

Det kan jo være hun lige skal lure stemningen i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Hvis hun direkte tilbyder HJ i sin SMS til dig, undrer det mig at tilbuddet ikke kommer under seancen. Spurgte du efter HJ eller håbede du på at tilbuddet ville komme, da du var der? Du har sikkert ret i, at hun måske er lidt forsigtig i starten. Hun håber sikkert på en del lokale kunder M/K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da hun sagde jeg var færdig spurgte jeg om det var det hele og hun svarede ja. 30 sek senere  spurgte hun om jeg manglede noget og jeg spurgte om hun tilbød mere end bare massagen hvortil svaret var nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder skrev, for 14 timer siden:

Da hun sagde jeg var færdig spurgte jeg om det var det hele og hun svarede ja. 30 sek senere  spurgte hun om jeg manglede noget og jeg spurgte om hun tilbød mere end bare massagen hvortil svaret var nej.

Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå lod tvivlen komme hende til gode og prøvede en gang mere. Det viste sig at man skal bede om HJ inden massagen starter og nu ved jeg hvorfor. Samtidig med en fantastisk lækker oliemassage var der masser af pirring og leg i de nedre regioner. Hovedbundsmassage med brysterne og fræk hvisken i ørerne. Og hvilket HJ. I mere end ti minutter blev der kælet, leget, masseret og pirret samtidig med jeg legede med hendes dejlige fyldige bryster. Hun var selv helt oppe og støde og fik mig i den 7. Himmel til sidst. Gør hun sådan hver gang kan hun klart anbefales herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

tirsdags annoncen er fjernet ?   nogen der ved hvad der sker ?   Nogen der har været der for nyligt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
tobenetben skrev, for 9 timer siden:

tirsdags annoncen er fjernet ?   nogen der ved hvad der sker ?   Nogen der har været der for nyligt ? 

Hun har vist normalt lukket om tirsdagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Jeg vil hellere høre om der er nogen der har været hos pigen.  Jeg tænker snart at køre forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 16 timer siden:

Jeg vil hellere høre om der er nogen der har været hos pigen.  Jeg tænker snart at køre forbi. 

Ja, det har Livsnyder lidt længere oppe i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Det er rigtigt. Jeg gik så selv ned og ringede på. Heldigvis var hun ledig for en halv time. Bedst at Booke da hun tid tider er ret optaget af mange faste kunder.   Jeg tog chanchen og var heldig.    

Stedet ligger centralt og hun er hurigt til at lukke en ind.   Pænt værelse med lidt musik. Rigtig sød dejlig pige der er åben og nem at tale med på dansk 

Fik lagt mig på briksen og aftalte at det skulle være alm mellem hårdt olie.     Det gjorde hun rigtig godt. God fokus på ben pga den korte tid. Lækker pirring på baller og så lige fingre der driller mere og mere.   Blev Bedt  om at vende mig om. Og så begyndte hun med et dejligt hj med rigtig god tid uden jag og stress.   Fik lov til at røre lidt imens.  Rigtig lækkert og fræk afslutning på en god kyndig massage

fin også nakke og hoved massage bagefter    Sød pige   

bestemt ikke sidste gang jeg besøger stedet  min anbefalinger til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, den 13/12/2018 at 07:56:

Det er rigtigt. Jeg gik så selv ned og ringede på. Heldigvis var hun ledig for en halv time. Bedst at Booke da hun tid tider er ret optaget af mange faste kunder.   Jeg tog chanchen og var heldig.    

Stedet ligger centralt og hun er hurigt til at lukke en ind.   Pænt værelse med lidt musik. Rigtig sød dejlig pige der er åben og nem at tale med på dansk 

Fik lagt mig på briksen og aftalte at det skulle være alm mellem hårdt olie.     Det gjorde hun rigtig godt. God fokus på ben pga den korte tid. Lækker pirring på baller og så lige fingre der driller mere og mere.   Blev Bedt  om at vende mig om. Og så begyndte hun med et dejligt hj med rigtig god tid uden jag og stress.   Fik lov til at røre lidt imens.  Rigtig lækkert og fræk afslutning på en god kyndig massage

fin også nakke og hoved massage bagefter    Sød pige   

bestemt ikke sidste gang jeg besøger stedet  min anbefalinger til jer alle 

Hvordan var brysterne? Billederne lover jo en hel del!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...